Joe
Suskambėjo durų skambutis ir aš jau stojausi eiti atidaryti, bet Caspar mane sustabdė.
"Prieš tau atidarant duris, turiu pasakyti, kad tai Alexa." Jis pasakė.
"Ką? Kodėl nieko nesakei, kad ją pakvietei?" Paklausiau suraukdamas antakius.
"Aš pamiršau." Jis atsakė ir šyptelėjo.
Pavarčiau akis ir lėtau nupėdinau iki durų, kai jos vėl suskambėjo.
"Ir Joe," Caspar prabilo. "Apsimesk, kad nežinai apie jos kvailus jausmus tau."
Linktelėjau ir atrakinęs duris pamačiau stovinčią plačiai išsišiepusią Alexa. Ji pasisveikino ir įėjus į vidų mane stipriai apkabino. Kai ji atsitraukė, apkabino Caspar.
"Kokią progą sumanei atvažiuoti pas mus?" Paklausiau perbraukdamas per plaukus.
"Rytoj grįžtu į Pietų Afriką kelioms dienoms ar ilgiau, tai pamaniau atvažiuosiu aplankyti." Ji nusijuokė. "Tikiuosi nieko prieš."
"Tikrai ne." Caspar atsakė greičiau už mane.
Ir manau, kad atsakė greičiau už mane. Nes aš būčiau pasakęs, kad ji čia nelaukiama. Ne, su ją aš nebendrauju kaip su drauge. Net nelaikau jos drauge. Ji man tik reikalinga kai man reikia pagalbos, pavyzdžiui tokios, kaip uždarymas už grotų keturioms paroms.
"Tuomet puiku." Ji išsišiepė ir pažiūrėjus į mane atsisėdo ant sofos.
Atsisėdau ant fotelio, o Caspar ant sofos šalia jos.
"Tai, ką veiksi Pietų Afrikoj?" Caspar paklausė.
"Aplankysiu mamą ir senus draugus." Ji nusijuokė. "Man įdomu kaip laikosi Louise ir Finn."
Kažkodėl prisiminiaų Finn dvynį ir mano buvusį geriausią draugą Jack. Jis nebesirodo man akyse, lyg išgaravo kaip vaiduoklis. Arba jis su savo broliu Pietų Afrikoj.
"Jeigu sutiksi Jack, pasakyk, kad su manimi susisiektų." Pasakiau.
"Tuo gražuoliuku Jack Maynard?" Ji paklausė išsišiepusi.
Nustok šypsotis kaip idiotė.
Papurčiau galvą. "Jack Harries. Finn broliu." Pavarčiau akis.
"Kodėl tu nori su juo susisiekti?" Caspar paklausė susidomėjęs.
"Įdomu kaip jam sekasi." Gūžtelėjau pečiais ir Caspar nežymiai palinksėjo galva.
**
"Aš maniau nušausiu ją." Caspar pasakė vos kai Alexa išėjo.
"Kodėl?" Paklausiau atsisėdęs šalia jo ir užkeldamas savo kojas ant jo kelių.
"Ji tiesiog žvilgsniu tave krušo." Caspar pasakė.
Garsiai pradėjau juoktis ir ne gana to, aš paspringau seilėmis. Kai po kelių Caspar trenkimo į mano nugarą, man pasidarė geriau.
"Jėzau, Caspar!" Vėl nusijuokiau. "Kodėl aš to nepastebėjau?"
"Nes tu po velnių vengei jos žvilgsnio."
"Ak, taip." Palinksėjau. "Bet Caspar, tu gali mane krušti ne tik savo ding dong, bet ir žvilgsniu."
Caspar pakėlė antakius. "Ding dong?"
"Mhm. Aš taip vadinsiu tavo penį."
"Puikų vardą jam davei, angele."
"Žinau, ir aš tuo didžiuojuosi."
Nuomoniųųųū :)))
ESTÁS LEYENDO
Life with him // Jaspar✔
FanficTačiau toli gražu, kad net po vestuvių Joe ir Caspar gyvenimas nėra rožėmis klotas. Snapchat 3 sezonas.