Caspar Lee
"Skrendu į Pietų Afriką." Pasakiau su lagaminu atėjęs į virtuvę.
Jack greitai atsisuko į mane ir keletą kartų sumirksėjo. Laukiau kol jis kažką pasakys, bet jis tylėjo, ir tai buvo keista.
Aš kalbėjausi su mama, ir pažadėjau jai kuo greičiau grįžti namo pas ją. O pažadų aš laikausi.
"Mark jau žino, jis palinkėjo man gero skrydžio." Pasakiau.
"Tu negali išvykti." Jack prabilo. "Aš- aš-"
"Jack, aš nesiruošiu išvažiuoti visam laikui. Manim taip lengvai neatsikratysit." Nusijuokiau.
Mhm, jei Mark lieps tau išeiti, tą ir padarysi.
"Bet.. Caspar, tu negali. Aš esu-"
"Pažadu tik keliom dienom. Aš turiu aplankyti savo mamą. Aš jos labai pasiilgau, žinai?" Jack linktelėjo.
"Gerai. Ar man.. ar man tave nuvešti į oro uostą?" Jack paklausė.
"Ne." Papurčiau galvą. "Manęs jau taksi laukia. Greitu metu grįšiu." Pasakiau ir apsisukęs su lagaminu išėjau iš namų.
Joe Sugg
"Ar tu sušiktai juokauji?!" Surėkiau į telefoną. "Caspar negali išvykti!"
"Raminkis tu." Jack sumurmėjo. "Jis išvyko keliom dienom. Vos kai grįš, surengsiu jums susitikimą." Jis pasakė. "Prižadu."
Pažiūrėjau į Will, kuris tikrai nuobodžiavo. Pavarčiau akis ir vėl nukreipiau savo visą dėmesį į telefoną.
"Aš vykstu į Pietų Afriką." Pasakiau. "Paskui Caspar."
"Ne!" Jack sušuko į telefoną. "Tu negali, viską tik dar pabloginsi. Klausyk Joe. Rytoj vakare prie viešbučio susitinkam. Pasikalbėsime." Jack pasakė. "Iki rytojaus."
Jis baigė pokalbį ir aš vos susivaldžiau nemetęs telefono į sieną. Aš buvau piktas, labai piktas. Na štai, aš negaliu suvaldyti savo pykčio priepolių.
"Joe," Will prabilo ir aš sustojau vaikščiojęs po kambarį. "Negaliu ilgiau čia likti."
Suraukiau antakius. Watafak?
"Aš grįžtu į Londoną. Nesiruošiu čia sėdėti nė dienos." Will atsistojo ir susikišo rankas į kišenes.
"O, tai palieki mane vieną? Arden svarbesnė nei geriausias draugas, huh?" Paklausiau piktu tonu.
"Atvirai? Taip, ji svarbesnė. Ji mano gyvenimo dalis, Joe. Ir tu raminkis nekėlęs dramų. Esi suaugęs, pats susitvarkysi." Will pasakė ir nuėjo iki spintos.
Iš spintos išsiėmė savo lagaminą ir dar kartą pažiūrėjęs į mane, pradėjo artėti link durų.
"Na.. tuomet sėkmės tau pasakant, kad apgaudinėjai Arden." Pasakiau sukryžiuodamas rankas ties krūtine.
Will sustojo ir lėtai atsisuko į mane. "Aš jos neapgaudinėjau."
"Ar tikrai?" Pakėlęs antakį paklausiau. "Grįždamas namo, pasistenk viską prisiminti, ką tokio veikei klube."
"Ką aš dariau klube?!" Will piktai paklausė prieidamas prie manęs.
"Pavėluosi į lėktuvą, drauguži." Priminiau ir jis garsiai nusikeikęs bei kažką man sumurmėjęs išskubėjo pro duris.
Vos kai užsitrenkė duris, nuo mano veido dingo šypsena.
beveik niekas nepasigedo šitos istorijos tai pagalvojau parašysiu jums tą dalį ;))
ESTÁS LEYENDO
Life with him // Jaspar✔
FanficTačiau toli gražu, kad net po vestuvių Joe ir Caspar gyvenimas nėra rožėmis klotas. Snapchat 3 sezonas.