54.

368 48 3
                                    

Caspar Lee

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Caspar Lee

Pirmas dalykas, ką ryte pabudęs pajutau, tai galvos skausmą ir norą vemti. Bandžiau prisiminti kažką iš vakar, tačiau nieko, lyg būčiau patekęs į avariją ir gavęs amneziją.

Lėtai atsisėdau ir perbraukęs per plaukus apsidairiau. Gulėjau savo laikinoj lovoj vienas. Vos tik atsistojęs padidėjo noras vemti, todėl greitai nupėdinau į vonią.

Ten išsivėmęs ir atlikęs kitus svarbius reikalus mano šūdinam gyvenime, aš išėjau iš tos vonios. Kadangi džinsuose ir kitur kambaryje telefono neradau, todėl tyliai pravėriau duris.

Nusileidau laiptais žemyn ir netrukus virtuvei išgirdau Mark kikenimą. Įėjęs į virtuvę, sustojau tarpdurį ir pažvelgiau į Mark ir Jack.

"Jūs abu vakar mane suknistai prigirdėt." Sumurmėjau atkreipdamas jų dėmesį.

"Ne tave vieną reikėjo tempti namo, Casp." Mark pavartė akis. "Jack irgi vos ant kojų pastovėjo."

"O kaip tu?" Paklausiau. "Aš nieko neatsimenu."

"Aš negaliu gerti." Jis atsakė. "Jeigu išgerčiau alkoholio, galiu mirti."

"O, aš nežinau." Tariau ir atsisėdau šalia Jack, kuris neatrodė gerai.

"Nieko tokio." Mark nusišypsojo ir netrukus prieš mane atsirado stiklinė vandens ir šalia balta tabletė. "Pasidarys geriau."

Padėkojau ir greitai į burną įsimetęs tabletę, vandenio dėka ją prarijau.

"Ką aš vakar veikiau? Aš tikiuosi nieko kvailo nedariau.." Sumurmėjau.

"Tu laižeisi su kažkokiu vaikinu ir vis murmėjau, kad jis yra Joe. Tada jūs kažkur kažkaip sugebėjot sugrūsti vienas kitam į užpakalius savo ding dong." Mark paaiškino ir savo mintyse pradėjau save daužyti.

"Beje, tau draugas kažkoks rašė vakar. Oli vardas tikriausiai." Mark greitai pridūrė ir aš palinksėjau.

"Man šokas. Kaip aš sugebėjau su kažkuo pasimylėti? Kodėl man išvis leidot?" Paklausiau suraukdamas antakius. "Aš dabar jaučiuosi, lyg apgaudinėčiau Joe."

"Turiu tau priminti, kad tu ir Joe patraukėt savais keliais ir tu neprivalai šitaip jaustis. O mes tavęs nestabdėm, nes tu nusipelnei atsipalaiduoti." Jack pasakė.

"Bet vistiek." Sumurmėjau. "Neturėčiau jam parašyti ir pasakyti apie tai?"

"Ar tu durnas?" Mark paklausė. "Žinoma, kad ne. Caspar, tavęs niekas nesieja su Joe. Įsimink tai. Dabar tu esi laisvas žmogus. Gali miegoti su kuo tik nori."

"Joo, bet tik ne su Mark. Kitaip už savo veiksmus neatsakau." Jack mirktslėjo ir palinksėjau duodamas ženklą, kad supratau.

"Pavalgykim ir išeisim pasižmonėt." Mark išsišiepė ir nusisukęs atidarė šaldytuvą.

Man atrodo aš vidury gatvės, šalia Mark ir Jack kojų numirsiu.

Antra dalis šiandien :))))
Nuomoniūūūūū

Life with him // Jaspar✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora