Vėlai vakare aš ir Caspar ėjome gatve. Daug žmonių nebuvo, todėl nebuvo daug pasišlykštėjusių ir niekingų žvilgsnių į mus (nes aš laikiau Caspar ranką).
Atrėmiau galvą į jo petį ir tyliai atsidusau. Caspar paleido mano ranką ir apkabino per pečius.
"Rytoj aš eisiu kalbėtis dėl mūsų santykių." Caspar pasakė.
Pavarčiau akis. "Kodėl tu dabar viską gadini?" Paklausiau.
"Nieko negadinu, Joe. Tik pasakiau ką aš rytoj veiksiu."
Tylėjau ir tęsiau ėjimą. Nepatiko man tas faktas, kad Caspar eis pas kažkokį asilą ir pasakos, kas blogai su mūsų santykiais.
"Tu negali ten eiti." Pasakiau ir atsitraukiau nuo jo. "Man nepatinka, kad tu eisi ten."
"Man daug kas nepatinka, Joe." Caspar tarė. "Pavyzdžiui tavo balso tonas. Tavo elgiasys ir panašiai. Galiu vardinti ir vardinti."
"Laiko turim." Pasakiau kai sustojom prie šviesoforo.
"Nesivarginsiu ir nesakysiu visų tavo minusų. Apseikim ir be to." Caspar nusišypsojo, bet kai nusisuko jo veidas tapo rimtas ir įsitempęs.
"Aš noriu žinoti kokie tie minusai, Caspar. Gal kai pasikeisiu, nebus tų barnių." Pasakiau ir pajudėjom iš vietos.
"Tiesiog būk savimi." Jis pavartė akis.
Oli White
-kita diena-
"Man atsibodo. Nuoširdžiai atsibodo." Caspar atsilošė kėdėje ir atlošė galvą į viršų.
"Kas blogai, drauguži?" Paklausiau ir trumpam pažiūrėjau į Conor.
Kažkodėl numanau, kad tai susija su Joe.
"Kai susituokiau su Joe, jis šiek tiek pasikeitė. Žinoma jam to nepasakiau, nes nežinau kodėl. Bet kai jis pasikeitė ir prasidėjo tie barniai. Šiandien tai ir supratau, nes buvau pas tą žmogų, kuris tvarko porų santykius." Caspar pasakė. "Ir Joe kartu nėjo."
"Užsispyręs kaip visad." Conor nusijuokė. "Pasakyk jam, kad jis pasikeitė į blogąją pusę."
Linktelėjau pritardamas Conor. "Jeigu dabar būtų Will, jis tikrai patartų ką daryti ir gal net nereiktų to kvailio, kuris tvarko porų santykius."
"Taip, tikriausiai." Caspar atsiduso. "Turiu grįžti namo, bet nenoriu."
Norėjau pasakyti, kad gali šiąnakt likti pas mane, tačiau tam sutrugdė Caspar telefonas.
"Tai Joe." Jis atsiduso. "Ir jis pateko į didelę bėda. Turiu eiti." Jis atsistojo ir tiesioginę to žodžio prasme išbėgo.
"Tikriausiai tai Joe pokštas." Conor atsiduso.
"Arba jis ištiesų pateko į bėdą ir man įdomu į kokią." Pasakiau.
Nu ir į kokią bėdą pateko joseph :")
ESTÁS LEYENDO
Life with him // Jaspar✔
FanficTačiau toli gražu, kad net po vestuvių Joe ir Caspar gyvenimas nėra rožėmis klotas. Snapchat 3 sezonas.