Mark Fischbach
Padėjau telefoną ant stalo ir lėtai atsistojęs nuėjau į virtuvę. Atsidariau šaldytuvą ir susiraukiau pamatydamas dvi skardines alaus. Neįsivaizduoju iš kur jie atsirado, nes aš imti alkoholio į burną negaliu.
Atsidusau ir uždariau šaldytuvo duris. Atsisėdau ant kėdės ir nežymiai suraukiau dėl to, kad šiąnakt Caspar neateis. Taip, aš suprantu jį, kad dabar tikrai netinkamas metas jam eiti pas mane. Juk jo vyras nusprendė kurį laiką pabūti atskirai.
Tas pats buvo ir man. Kai įsivaikinau Sean, mano vaikinas Jack nusprendė kurį laiką pabūti atskirai. Jau du mėnesiai kaip nemačiau Jack, nieko iš jo negirdėjau. Lyg jis neegzistuotų.
Bet dabar yra Caspar. Nors pamirškim tą faktą, kad jis vedęs. Juk visad kažkam ateina pabaiga. Nieko nebūna amžina. Taip pat nebus amžina jo ir Joe santuokai.
Man patinka Caspar, jo akcentas, juokas.. jis turi tokias pačias mėlynas akis kaip ir Jack. Kartais žiūrėdamas į Caspar akis, atrodo, kad žiūriu į Jack.
"Tėti, ar dėdė Caspar neateis?" Sean paklausė prisėsdamas prie manęs.
Pavėliau jo plaukus, "ne, šiandien jis negali."
Sean labai patiko Caspar. Caspar patinka su juo žaisti ir esu nustebęs, kad jam be galo patinka vaikai.
"Aš maniau, kad ateis.." Sean atsiduso. "Norėjau jam parodyti piešinį kuriame tu ir dėdė Caspar!"
Nusišypsojau. "Tikrai?" Pakėliau antakius. "Gali parodyti?"
Sean greitai palinksėjo ir nulipęs nuo kėdės išbėgo iš virtuvės į antrą aukštą. Keista, kai Sean nupiešė ir Caspar, nors Caspar Sean yra niekas. Jis turėtų vietoj Caspar nupiešti Jack, tačiau spėju, kad Sean Jack jau užmiršo.
Kartais man yra sunku rūpintis vienam Sean. Jis dar yra mažas ir jam reikia didelio dėmesio. Sean mėgsta dėmesį. Atsistojau nuo virtuvės kėdės kai išgirdau skambantį telefoną. Grįžau į didelę svetainę ir net nepažiūrėjęs kas skambina, atsiliepiau.
"Alio?"
"Labas Markimoo, kaip einasi?" Išgirdau airišką akcentą ir supratau, kad tai Jack. "Aš grįžtu."
Velnias.
Gife yra sanšain Jack :))))
Daugiau apie Mark sužinosit kitose dalyse ;))))
Pls nuomoniųųų
YOU ARE READING
Life with him // Jaspar✔
FanfictionTačiau toli gražu, kad net po vestuvių Joe ir Caspar gyvenimas nėra rožėmis klotas. Snapchat 3 sezonas.