Κοιτάω λίγο το εαυτό μου κι είχε κολλήσει και η δικιά μου μπλούζα πάνω μου. Φαινόταν υπερβολικά το στήθος μιας και δεν είχα βάλει σουτιέν διότι μπλούζα που φόραγα ήταν αρκετά κλειστή
"Πάω να κάνω μπάνιο!" Ανακοινώνω κατευθύνομαι βιαστικά προς τη τουαλέτα
Βγάζω τα βρεγμένα μου ρούχα και μπαίνω μέσα στη ντουζιέρα. Πέφτουν αρκετά ζεστές σταγόνες πάνω στο πρόσωπό μου και σε όλο μου το σώμα που με κάνει να αναστενάξω.
Μετά από 2 λεπτά ακούω τη πόρτα, του μπάνιου να ανοιγοκλείνει.
Κοιτάω πίσω μου και ήταν ο Πάνος γυμνός, μπορούσα να διακρίνω καλύτερα τα ράμματα που 'χε κάνει στη κοιλιά του.Προσπαθώ και κρύβω λίγο το σώμα μου διακριτικά με τα χέρια μου και γυρναω πλατη
"Δεν χρειάζεται να με ντρέπεσαι!" Έρχεται πίσω μου και με χαϊδεύει στους ώμους. Βγάζω αργά τα χέρια μου από επάνω μου.
Σταματάει τη βρύση ο Πάνος και βάζει σαμπουάν στα χέρια του. Με αργές κινήσεις το απλώνει στη πλάτη μου αφού μαζέψω σε ένα ψηλό κότσο τα μαλλιά μου.
"Γύρνα" με διατάζει.
"Σειρά σου" λέω και του κάνω νόημα να γυρίσει. Στραβωμουτσουνιάζει και γυρνάει
Περνώ μπόλικο σαμπουάν στα χέρια μου. Το απλώνω αργά επάνω του. Τελειώνω και γυρνάει προς τα εμένα, ενώ εγώ είχα γυρίσει από την άλλη για να πάρω κι άλλο σαμπουάν για να απλώσω πάνω μου.
Γυρνάω ξανά σε αυτόν, ο οποίος με παρατηρούσε πορωμένος. Τον αγνοώ επίτηδες και απλώνω στο θώρακα και στο στήθος μου σαμπουάν κοιτάζοντας τον.
Με γρήγορες κινήσεις εισβάλει, με τη γλώσσα του, μέσα στο στόμα μου. Πασαλειύεται κι εκείνος με το σαμπουάν που υπήρχε στο δικό μου σώμα.
Με στριμώχνει και με ακουμπάει πάνω στο μαρμαρένιο, κρύο και βρεγμένο τοίχο.
Προσπαθώ να χώσω τα δάχτυλα μου στα μαλλιά του αλλά με τα χέρια του, βιαστικά τα απομακρύνει και τα βάζει πάνω από το κεφάλι μου. Όλο και πιο πολύ με σπρώχνει με το σώμα του πάνω στο τοίχο.
Νιώθω τα χέρια του να γλιστράνε από τη κοιλιά μου προς τα κάτω.
Είναι τόσο κρύα τα χέρια του που αναστενάζω όταν τα νιώθω να με ακουμπάνε εκεί."Είσαι τόσο υγρή μόνο για 'μένα μωρό μου!" λέει μέσα από τα δόντια του και ταυτόχρονα δαγκώνει το λοβό του αυτιού μου.
YOU ARE READING
Ο ΚΑΣΤΑΝΟΞΑΝΘΟΣ • 𝐅𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐁𝐨𝐨𝐤 •
Teen Fiction•𝐂𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞𝐝 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 •𝐑𝐨𝐦𝐚𝐧𝐜𝐞 •𝐏𝐚𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧 •𝐀𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 •𝐌𝐲𝐬𝐭𝐞𝐫𝐲 •𝐅𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐁𝐨𝐨𝐤• ⋆I want to kiss you and it kills me.⋆ Η Ελισάβετ είναι μια δεκαεπτάχρονη έφηβη, η οποία ζει με την μητέ...