İlginize hayranım be! Çok güzel yorumlar ve destek alıyorum. Hepsi için çok teşekkür ederim. İyi okumalar!
Gözlerimi kısıp, hızla onlara doğru yürüdüğümde beni ilk fark eden Harry olmuştu. Elini hızla Vivien'in elinin altından çekerken, dudaklarını yaladı. Vivien benim kocama asılmıştı! Onun Harry'e dokunan parmaklarını şu an teker teker kırmak ve ona sokmak istiyordum.
Birkaç adımdan sonra masaya ulaştığımda, gözlerimi sinirle karşımdaki arkadaşım sandığım sürtükle buluşturdum.
"Kendini çok zeki sanıyorsun ancak bir hakimi gözünde küçük görmek senin aptallığın." dedim kollarımı alayla buluştururken.
"Ne demek istiyorsun?" Kaşlarını çattı.
"Kocama asılmak için gitmemi bekledin değil mi? Doyumsuz bir sürtük olacağını hiç düşünmemiştim Vivien."
"Sen neyden bahsediyorsun?" diye yanıtladı. Aslında neyden bahsettiğimi çok iyi biliyordu ve şu an safa yatmaya çalışıyordu.
"Bunu bildiğini biliyorum. Beni kandırmaya çalışma ve bir daha karşımıza çıkma."dedim ayağa kalkan Harry'e aldırış etmeyip.
Vivien ağzını açıp konuşacakken hızla elimi havaya kaldırıp susmasını sağladım. Daha fazla dinlemek ve bu tür şeylere maruz kalmak istemiyordum. Zaten John sinirimi yeterince bozmuştu, şimdide Vivien'in gereksiz ve kendini haklı çıkarma çabalarını dinlemeyi bile düşünmüyordum.
Harry'nin elinden tutup çıkışa doğru ilerlemeden önce ona son bir bakış attım ve şık mekandan dışarı çıktım. Bunu yaparken Harry'nin tek kelime etmeyip dediklerime uyması beni birazda olsa sevindirmişti.
"Benim karım beni kıskandı demek." Elini belime sarmaladığında konuştu.
"Sana da sinirliyim. O yüzden o elini götüne sokmamı istemiyorsan belimden çek."
"Pekala hayatım. Eve gidince cezam neyse onu bekliyor olacağım." Gülerek elini belimden çektiğinde, yüzümde bir tebessüm belirmesin diye kendimi sıktım. Ciddi olmalı ve Harry'e ne ceza vereceğimi düşünmeliydim.
Merdivenlerden aşağı inerken, Harry çoktan arabayı önümde durdurmuştu. Yavaşça oturacağım tarafa ilerledim ve kapıyı açıp, deri koltuğa yerleştim. Birkaç dakika sessizce arabayı sürdüğünde, konuşmayı başlatan ben olmuştum.
"Neden eline dokundu?"
Sorumla birlikte bakışlarını saniyelik olarak üstüme dikse de, tekrardan yola odaklandı.
"Hayvan sever misin diye sordu bende kedilerden hoşlandığımı söyleyince, bu çok tatlı deyip elini elimin üstüne koydu."
"Gerçekten bir sürtük." dedim bakışlarımı dışarı çevirirken. "Benden başka bir kadının sana dokunmasından hiç hoşlanmıyorum."
"Biliyorum aşkım, ama aniden oldu inan bana ve o sırada sen geldin."
"Sana inanıyorum." dedim elimi vitesin üstünde duran elinin üstüne koyup, sıkarak. Bana bir gülümseme verdi ve arabanın hızını arttırdı.
💞 💞 💞
Banyodan çıktığımda, Harry yatakta uzanıyordu. Düşünceli gibiydi.
"Ne düşünüyorsun?" diye sordum yanına yerleşirken.
"Bir çocuğumuzun olmasını." dedi.
"Baba olmaya hazır mısın?" Dudaklarımı ısırarak bakışlarımı ondan kaçırdım.
"Evet, elbette." Beklemeden beni yanıtladığında onu başımla onaylamıştım.
"Sen?" Derin bir nefes aldı. "Sen anne olmaya hazır mısın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dispersed Pieces ☾ Harry Styles
FanfictionHarry Styles, iddialı ve içinde olduğu her davayı kazanan başarılı bir avukattı. Krissy ise kararlı ve tıpkı Harry gibi işinde başarılı bir hakimdi. Gerçek şuydu ki, ikisi de evli bir çiftti. Tüm Hakları Saklıdır! - All Rights Reserved! denizstylesx...