Episode 15.

3.6K 222 199
                                    

Hepinize iyi okumalar! Yorumlarınızı bekliyorum. Yeni kitabım Young and Artist'e hepinizi bekliyorum!!

"İyi misin?" diye sordu ben ayakta volta atarken.

"Hayır," diye yanıtladım onu sinir içerisinde. "Aklım almıyor. Nasıl üzerime iftira atabilir?"

"İşte amacı da bu! Hukuk hayatımız boyunca zaten hep bunlarla karşılaştık. Haksız insanlar kendilerini haklı göstermek için her haltı yaparlar, biliyorsun."

"Biliyorum." dedim başımı ellerimin arasına alıp koltuğa otururken. "Lanet olsun ki biliyorum."

"Ben yanındayım." Elini sırtıma koyup okşarken bana sarılıyordu. "Hepsini atlatacağız."

"Umarım." Başımı omzuna yaslamıştım. Yaklaşık birkaç saniye sonra ayağa kalktığında ise sorar gözlerle ona bakıyordum.

"Markete gideceğim, istediğin bir şey var mı?" diye sordu düşünceli bir ifade ile.

"Hayır, canım." Koltuğa uzanmıştım. Ayaklarım çok ağrıyordu ve başım deli gibi ağrıyordu. Biraz uyusam iyi olacaktı. Bu dava yüzünden kaç gündür stresliydim ve eğer hamile isem bunun sorun olacağını biliyordum. Her ne kadar anne olmaya hazır olmasam bile şu anda hamile kalma riskim çok yüksekti.

Kendimi anne olmak için çok geç görüyor, henüz bir çocuk istemiyordum. Ancak olan olmuştu, Harry ile kararımızı vermiştik ama bunu onu kaybetmemek için yaptığımı da biliyordum. Bu yüzden kendimi çok suçlu hissediyordum. Gerçekten iğrenç bir eştim ve iğrenç bir anne olacağımdan hiç şüphe yoktu.

Ben bunları düşünürken Harry çoktan çıkıp gitmişti. Onun gitmesi ile göz yaşlarım yavaş yavaş yanaklarımdan süzülürken içimdeki ağırlığı sakince boşaltıyordum. Bu son bir hafta beni oldukça yormuştu ve bazen kaldıramayacak gibi hissediyordum. Harry ile evliliğimiz çok yıpranmıştı. Şu anda her şeyi yoluna koymaya çalışsak bile bazen bana olan bakışlarında eski halimizi göremiyordum. Çok düşünceliydi ve onu bugün mahkemeye girmeden önce içerken görmek sinirlerimi daha çok bozuyordu.

Başımın ağrısı her geçen saniyede daha çok arttığında göz kapaklarım yeniş düşmüş ve saniyeler içinde gözlerim kapanmıştı. Uyurken ise tek düşündüğüm bu davayı kazanabilecek miydim?

---

Harry'nin ağzından

Yavaş adımlarla soluklandığım da temiz havanın içime işlemesini umuyordum. Zihnimin açılması lazımdı ama kaç gündür yaptığım şeyler tamamen aptallıktı. İçki içiyor hatta şu anda sigara almaya gidiyordum. Nasıl oldu da bunları kullandığımı bilmiyordum ama John olayını öğrendiğim gün içtiğim zaman bunu bu kadar rahatlatacağını hiç düşünmemiştim.

O konu hakkında olan hislerimi ne kadar Krissy'e yansıtmasam bile bazı şeylerin farkında olduğunu biliyordum. Bugün içtiğimi görmüştü ve bakışlarındaki sertliği fark etmemek imkansızdı.

"Hey!" Cassie gülerek yanıma doğru gelirken, suratıma yalandan bir sırıtış yerleştirmiştim.

"Selam," dedi elini omzuma koyup soluklanarak.

"Selam." Düşünce ile onu yanıtladım.

Cassie üniversiteye yeni başlamış bir hukuk öğrencisiydi ve aynı mahallede oturmamız tamamen tesadüften ibaretti. Kendisi birkaç sokak ötede olan kız yurdunda kalıyordu ve onunla sigara almaya başladığım zaman tanışmıştık. Bana içkisinden teklif etmiş, çakmağa ihtiyaç duyduğumda sigaramı yakmıştı. Kısacası küçük bir dostluktu. Benden ona ders vermemi istemişti ve her oturduğumuzda ona hukuk ile ilgili temel kavramları anlatıyordum.

Dispersed Pieces ☾ Harry StylesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin