Bu kadar ilgi göreceğini düşünmemiştim. Sadece birkaç saat içinde bildirimlerim doldu taştı. Sevmeniz çok hoşuma gitti. Yorumlarınızı bekliyorum!
KRISSY STYLES
Yalnız yemek yediğim sofrayı toplarken, hala neden gelmediğini merak ediyordum. Bu kadar geç sürmemeliydi. Normalde olsa şu an yemeğimizi yemiş, ya koltukta televizyon izliyor ya da yatakta sevişiyor olurduk.
Bardakları makineye dizip, ellerimi yıkadım ve mutfaktan çıktım. Uykum gelmişti ama hala o gelmemişti. Aradığım halde telefonlarım cevapsız kalmıştı.
Umutsuzca merdivenlere yöneldim ve uyumak için odamıza çıkmaya başladım. Anahtar sesi ve kapının açılma sesini duyduğumda geldiğini anlamıştım. Çıktığım merdiven basamaklarını hızla geri indim ve ona doğru ilerlemeye başladım.
"Bebeğim, nerelerdeydin?" Dudaklarına hafif bir öpücük kondururken sordum. Saçları dağılmış, suratı asıktı.
"Uyuya kalmışım üzgünüm hayatım." dedi beni belimden tutup kendisine çekerken.
"Uykun var mı?" Burnunu boynuma sürttü. Aslında vardı ama ona olduğunu söylemeyecektim.
"Hayır, yok."
"Güzel, benimde yok. Belki biraz eğlenebiliriz diye düşünmüştüm."
Beni hızla kucağına aldığında ağzımdan bir kıkırtının kaçmasına engel olamamıştım.
"Harry..." Yüzümü boynuna gömdüğümde salondaki koltuğa oturdu ve beni de kucağına oturtturdu.
"Seni özledim." diye fısıldadı boynuma doğru.
"Bende seni hayatım. Aç mısın?" Yanaklarını okşarken sordum.
"Uzun bir öpücük alabilirsem doyarım." Gülerek yanıtladı ancak bu buruk bir gülümsemeydi. Dudaklarımızı buluşturdum ve dilini ağzıma sokmasına izin verdim. Alt dudağımı ısırdığında, kendimi geri çekerek gülümsedim.
"Uyuyalım?" diye sordum. Başımı salladı ve çoktan uzatmış olduğum elimi tutarak onu yatak odasına çıkarmama izin verdi. Odaya girer girmez baksırı ile kalana kadar soyundu ve kendisini yatağa attı. Üzerime siyah askılı gecelik elbisemi geçirerek yanına yattım ve beni kolları arasına almasına izin verdim.
"İyi geceler sevgilim."
"İyi geceler."
💕💕💕
Çalan alarmıma karşı gözlerimi açtım ve telefonumdan alarmı kapatarak, yatakta doğruldum. Harry hala yatıyordu ve yastığın üzerine çıkmıştı. Tanrım, şu an o kadar komik bir pozisyondaydı ki... Telefonumu hızla elime aldım ve bir fotoğrafını çektim. Ardından hızla yanaklarına ıslak olduklarını umduğum öpücüklerimi kondurmaya başladım. Kıkırtısı kulaklarımı doldurduğunda, hızla bileğimden tutarak, yatakta üstüne oturmamı sağladı. Bileklerimi tutarken, ellerini yukarı çıkarıp parmaklarımızı birleştirdi.
"İşe gideceğiz koca oğlan, uyan."
"İşe gitmek istemiyorum." diye mırıldandı boğuk sesiyle.
"Üzgünüm ama gitmemiz lazım. Hem yarın hafta sonu, o zaman gitmeyeceksin." dedim dudaklarına eğilip öpücük kondururken.
"Hmm," Boğuk sesiyle homurdanırken ellerini kalçalarıma indirdi ve popomu sıktı. Boynuna doğru gülerken, üstünden kalktım ve dolabın karşısına geçerek kıyafet aradım. Sert ve resmi görünmek, her hakimde olması gereken bir özellikti. Bu yüzden siyah etek ve bir gömleği üstüme geçirerek, Harry'e döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dispersed Pieces ☾ Harry Styles
FanfictionHarry Styles, iddialı ve içinde olduğu her davayı kazanan başarılı bir avukattı. Krissy ise kararlı ve tıpkı Harry gibi işinde başarılı bir hakimdi. Gerçek şuydu ki, ikisi de evli bir çiftti. Tüm Hakları Saklıdır! - All Rights Reserved! denizstylesx...