13.BÖLÜM

188 32 11
                                    

Merhabalar :D

Bölümler geç geliyor farkındayım ama iki kitabada anca yetişiyorum kusura bakmayın! :/ ama kesinlikle bölüm yayınlayacağım o yüzden takipte kalın canlarım

Iyi okumalar !!! (:

ARAS ATAHAN'dan

Siktir! Onu arkada bırakmamalıydım. O siktiğimin planı yüzünden bana olan inancını yitirmişti. Lanet olsun ki ona zarar veriyordum ve bu beni gün geçtikçe öldürüyordu! Şu plan umarım işe yarar yoksa kendi yöntemlerimle işe başlayacağım. Sinirle arabaya bindim ve direkseyona yapıştım. Evet kesinlikle beni sinir ediyordu bu adam!!

"Ee abicim durumlar nasıl?"

"Bir bok yok Semih! "

"Ne oldu lan !"

"İdil'i gördüm."

"Nasıldı peki?"

"İyi değildi Semih!! Şimdi sus düşünmeliyim."

"Aman be sende!!! Lan plana uydun mu onu söyle sen!"

"Haa evet."

"İyi. Selin sevgilim sende sıra."

"Tamam canım. "

Selin yanıma gelip omzuma dokundu.

"Merak etme Aras. Onu o adamın elinden kurtarıcaz."

"Biliyorum."

Sırıttım. Semih her ne kadar istemesede benim zorumla Selin açık giyinmiş bir biçimde kapıda ki adamları oyalayacaktı. Arabadan inen Selin ön kapıya doğru yürüdü. Semih ise yanımda tırnaklarını yiyordu. Tövbe yarabbim.

"Lan yeme şu tırnaklarını."

"Elimde değil lan kız gidiyor elden hemde çıplak bir biçimde."

"Kıyafet yok doğru. Ama plan bu kardeşim. "

"Lan varya bir dokunsunlar ya da baksınlar uçarım burdan oraya. "

"Tamam lan! Ha bu arada İdil'in annesi bizi okulda biliyor o işi de hallet."

"Selin halletti kardeşim sınıfça geziye gidiyoruz dedi. "

"Zekice."

"Biliyorum. Sevdiğim kadın."

Gülümsedim. Bu adam bu kadar bağlandığı 2. kızdı. İlk kız kötü bir olaydan dolayı terketmişti bu malı. Terkedildiği günden beri ise bir çok kızla tek gecelik ilişkileri olmuştu. Onun bu haline dayanamıyordum. Kardeşim gibiydi o benim. Ama sonunda bir kız adam edecekti onu.

"Semih!"

"Hııı."

"Lan kız yok.''

"Orda lan ben takip ediyorum. Adamlarla konuşuyor. Lan ne oluyor bir dakika o adam Seline mi dokundu aha sıçtın olum sen!!"

Yanımda hareketlenen Semih'in kolunu tuttum.

"Ne oluyor lan!"

"Selin'in koluna dokundu abicim."

Sırıttım. Mal çocuk dedikleri tam olarak bizim Semihti.

"Sakin ol oğlum! Başka bir yerini dakunmamışlar ya."

Bana bakıp kaşlarını çattı. Ben de ona gülümseyerek cevap verdim. Evet kesinlikle bu kızı seviyordu. Semih'e bakmayı kesip Selin'e geri döndüm. Adamları bizim arabaya doğru getiriyordu. Sırıttım evet işte oyun zamanı çoktan gelmişti.

Yalnızca SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin