Multide İdil'in sinemada giydiği kıyafet var!!
Telefonumun melodi sesiyle saç kurutma makinesini kapattım. Zaten kısık olan sesi saç kurutma makinesi sayesinde hiç duyulmuyordu. Göz devirip arayan kişiye baktım. Selindi."Efen..."
"Duşa girdin mi ? Saçlarını yaptın mı? Peki ya makyaj ? Kıyafet ? Hihhh kıyafet bulabildim mi ? Güzel kokuyor musun? Annen bir şey dedi mi? Aras aradı mı? Hala giyinmedin mi? En güzel parfümü sıktın değil mi ? Bak sakın etek giyinme ! Tayt ya da pantolon giyin! Yoksa rahat edemezsin ki! Para falan aldın mı yanına? ..."
Herkesin kankası böyle mi yoksa bana mı özel?
"Sakin ol Selin!"
"... Ne ?"
"Ya bak şuan duştan çıktım ve üzerime pijamalarımı geçirdim. Ve son olarak daha hazırlanmadım. "
"Bekle beni !"
" Ne beklemesi ?"
Dıdıdı...
Hah telefonu suratıma kapattı. Derdi neydi bunun ? Alt tarafı sinemaya gidecektim. ARAS' la. Tamam sakin ol! Sakin İdil! Ya o da bir insan sonuçta ! Kırkırdayıp aynanın karşısına geçtim. Aynaya bakarken hareketlerime bakardım. Mesela özel biriyle konuşacaksam dıştan nasıl görüldüğüme bakardım. Saçlarıma, gözlerime, kaşlarıma, dudaklarıma. Aras özel biri mi? Çıkarcı iç ses.
"Aras bak ben yan yana koltuk istemiyorum!"
Yok bu olmadı.
'' Arascım biz yanyana oturmayalım olur mu?"
Yok ya bu ne !?
"Aras ben seninle yan yana oturmak istemiyorum!"
Beceremiyorsun işte! Bu çocukla konuşamıyorum ki! Ah tabi ya bende sorun yok Arastaydı sorun. Başka erkeklerle gayet rahat konuşabiliyordum. Gözlerimi devirip saate baktım. Daha 3 tü. Evet hazırlanamama bir derdim yoktu. Zaten Selin gelince başladık. 'Sanki çok önemli de!'
"İdiiiilll ?!"
Evet başlıyoruz.
"Kanka hazır mısın ?"
Odanın ortasına hışımla dalan Selin'e bakmaya devam ederken kulaklarımı sağır edecek sesiyle tiz bir çığlık attı. Olduğum yerde gözlerimi kırpıştırarak bakmaya devam ettim.
"Kızım bu ne ???"
Üzerimdeki pijamayı gösteriyordu. Gözlerimi devirip kendimi işaret ettim.
"Pijama Selin! "
Onun göz devirmesi komik olsada gülmedim. Ne ? Bu saçma bir soruydu ama ! Yanıma gelip beni dolabın önünden kenara çekti.
"Çekil bakalım kenara! "
"Of Selin of! Ne halin varsa gör ben televizyon izlemeye gidiyorum. "
Bıkkınlıkla arkama döndüm. Selin'in kapattığı kapıyı açıp bir ayağımı parkelerin üzerine bıraktım.
"Kıpırdama!"
Selin'in uyarısıyla olduğum yerde kaldım. Ne yapıyordu bu ?
"İlk önce şuraya otur! "
Emir vermesi her ne kadar hoşuma gitmesede dediklerini yapmam benim için daha iyiydi. Sonuçta Kanka...
"Ne giyinebilirsin ?"
Beni, sorguya gitmiş amir gibi ayağının birini yatağımın üzerine attı. Hâlâ şaşkınca ona bakarken. Sorduğu soruyla yüzüne döndüm. Kız resmen sorguda gibi hissediyordu lan !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnızca Sen
Teen FictionOkyanus dedi kız.... Nereden bilebilirdi ki her şey bir OKYANUS sözcüğünden başlayacağını... Apartmanın renkli kızı, şaşkın ama bir o kadar da masum olan İdil'in hayatı gayet normaldi. Her şey yerli yerinde. Küçük cadısı Yağmur ağlıyor, annesi İdil...