Upuzun bir aradan sonra MERHABA! Öncelikle hepinizi çok özledim ve şimdiden iyi tatiler sizlere kuzucuklarım!😍
Bu bölümü bekleyenlere aramağan ediyorum!
#iyiokumalar 😍
#Kuzucuklarım🙈💕İdil'den
Dünkü olaydan sonra Aras' la görüşmemiştim hatta göz göze gelmemeye çalışmıştım. Ne var? Ne bekliyordu o kucağındaki sürtükten sonra benim oturmamı mı? Rüyasında bile göremeceği hayaller kurmasın! Ben ona açılacakken o ne yapıyor başka kızda kendini tatmin ediyor. Hayır yani anlamıyorum suç mu bende yoksa o mu fazla salak? Ha yani salak Aras. Kafamı iki yana hafifce salayıp.
"Eh yani. Biraz salak olduğu söylenebilir ama fazla salak olmasın da. "
Kıkırdayıp devam ettim yolda yürümeye.
"Bok Aras! Pislik! Eşşek Aras! Orangutan Aras! Ayı.."
"Bakıyorum da hayvanat bahçesini sayıyorsun. "
Durdum. Bunun burada ne işi vardı? Şirince gülümseyip arkamı döndüm.
"Kendini bilmen güzel tabi. "
O da sırıtı ve bana doğru yaklaşmaya başladı.
" 'Yakışıklı', 'seksi' olmamdan başka mı? Evet kendimi tanıyorum. "
Göz devirip ilerlemeye devam ettim. Ukalaca bir de laf veriyordu bana. Gıcık.
Bir süre öylece yürüdük o arkada ben önde. Sessizliği bozmaya hiç mi hiç niyetim yoktu ama onun arkamda oflamasından anladığım kadarıyla sıkılmıştı. Gözlerimi kısıp döndüm tekrardan.
"Peşimden gelmek zorunda değilsin Aras. "
Pis pis sırıtıp yanıma geldi.
"Bende daha ne kadar süre konuşmadan duracak diyordum. "
Hâlâ kısılmış gözlerimle bende ona bir adım attım.
"Bana bak Okyanus ,beni rahat bırak, lütfen. "
Göz devirip yanımdan geçti. Bu umursamaz tavrı her ne kadar sinir etsede bende unursamamaya karar verip okula ilerledim. Bugün onu pek fazla görmeyi istemiyordum. Arka sırada oturması benim için bir nimetti galiba. Çünkü o muşmula suratını kusursuz suratı görmek zorunda değilim. Unutacaktım! O pisliğin tekiydi! Okul koridorunda ayalarımı yere vura vura ilerliyordum.
"Seni pislik. Senin yüzünden hiç bir şeyle ilgilenemez oldum. Ne dersler ne Selin."
Yüzüm düştü bir anda. Selin benim dostumtu ve ben onunla ilgilenemiyordum bile. Burukça gülümseyip devam ettim koridorda yürümeye.
"Geliyorum Selin. O pislik, adi şerefsizle artık muhattap olmayacağım. "
"Umarım o ben degilimdir. "
Tanıdık sesle oflayarak döndüm arkamı.
"Okan ne işin burada. "
Güldü.
"Unuttun mu aynı lisedeyiz"
Elimi alnıma koyup.
"Tabi ya nasıl unuturum gıcık listemdeki başı çekiyorsum zaten. "
Gülüp kafasını aşağı eğdi.
"Çok güzelsin. "
Tek kaşımı kaldırıp yanına yaklaştım.
''Ne isteyeceksin bakalım oğlum?"
Bu sefer kahkaha atmaya başladı yanımda. Gözlerini gözlerime dikmiş öylece bakıyordu. Sevgiyle bakıyorlardı bana. Okan'ın duyguların anlayabiliyordum ama Aras öyle değildi. O farklıydı benim için. Yani nasıl desem yüksek baya bir yüksek dağın tepesinde saklıyordu duygularını. Onlara ulaşabilen özeldi sanki. Zordu ulaşması tıpkı sevmesi gibi. Yutkunup karşımda bana bakan Okan'in omzuna arkadaşça vurdum.
"Bana bak lan bir sey istersen şimdiden diyim öğrenciyim ben para yok bende."
"Yok sadece içimden geldi. "
Onu kırmak istemiyordum. Beni sevmesi suç değildi. Hangimiz bizi seven birini sevdik ki zaten? Eninde sonunda sonumuz stalkla sonuçlanıyordu. O zaman biz de mi suçlu oluyorduk. Ee tabi rahatsız ederse o başka. Kafasını ısırırız valla İdil. İç sesimle fazla mı uyumluyduk? Neyse şu karşımda aptal aptal sıritan Okan'a bir şeyler demeliyim.
"Şey...Okan bak ben..."
"Ne bok yiyorsun lan orada!"
Ah iyiki seni görmemeye çalışıcam dedim ha. Burnumun dibinde bit hemen! Göz devirip döndüm Aras' a.
"Ne işin var burada. "
"'Aşkından okullara düştüm' Sence arkadaşım? Tabikide aynı okuldayız Çakır. "
Ya tabi ne bekliyordum ki insan gibi bir cevap mı? Okyanus'tan bahsediyorduk burada. Halbuki Okan sakince ve işi komikleştirerek cevap vermisti ama Aras bir ısırmadigi kalmıştı.
"Isırsaydın Aras. "
Dediğim şeyle ikiside bana döndü. Aras ise sinsi bir sırıtış yerleştirdi kusursuz dudaklarına.
"Onu farklı bir ortamda yapabilirim şuan hiç müsait değil. "
Yüzümün yanması normal miydi? Yine aynı şeyi yapmıştı. Belden aşağı oynuyordu hep.
"Ayıp. Belden aşağı laf sokma. "
Beni umursamadan. Okan'a döndü. Beni kendine çekip arkasına aldı.
"Bana bak olum bir daha Çakır'ın etrafında olursan seni boğarak öldürmek zorunda kalabilirim. "
Sırıtı Okan.
"Bunu bana sen mi diyorsun ukala. "
Evet buyurun cenaze namazına. Hayır yani niye uzatıyorsa. Ukala ne ya. Önümde olan Aras o iki arada indirdi bir tane Okan'a. Okan bir iki adım gerileyip topladı kendini. Şokla bir bana bir Aras'a baktı. Bu durumdan faydalanan Aras bileğimden tutup sürüklemeye başladı. Ama boynum acıyordu. Tamam boyunluk çıkarmış olabilirim ama hâlâ orası ağrıyordu. Yüzümü buruşturup adımlarımı hızlandırmaya çalıştım becerebildiğim kadarıyla tabi.
Okula varamadan bitmişti derslere girme hayalim. Gerçi bu yıl fazla boşlamıştım ama neyse. Beni arabasına ittirip sürücü koltuğuna bindi. Ben hâlâ kapıda beklerken içerden kapıyı açtı."Bin şu arabaya."
Yüzümü kırıştırıp bindim hemen yanına. Arabaya binwr binmez emniyet kemerini taktım ve pe cereye çevirdim başımı.
"Uzak dur ondan İdil. "
İsmimle hitap edecek kadar sinirlenmişti demek. İlginç.
"Kimden?"
Kim olduğunu biliyordum ama ondan duymak isterdim. Göz ucuyla baktım yüzüne. Çenesi kasılmış öylece yola bakıyordu. Şuan sinirliydi. Gözle görülür cinsten. Ama neden sinirlendiğini anlamıyordum. Anlamak istemiyorsun İdil. Sence ic ses? O seni kıskandı. Olay bu işte. Sanmıyorum. Yine kendini düşünüyordur. Ne bileyim gururu, egosu...
"İdil..."
Düşüncelerimi bölen Aras' ın içten sesiydi. Gülümseyip gözlerimi kapattım. Bir süre sonra durdu araba. Kapı açıldı ve hızla kapatıldı. Sanırım dışarı çıkmıştı. Gözlerimi açtığım da arabanın önüne yaslanmış öylece gökyüzüne bakıyordu. Yutkunup açtım kapıyı. Yavaş adımlarla ilerledim yanına. Onu seviyordum. Bu bariz belliydi iste. Ama o sevmiyordu beni. Sevse söylerdi değil mi? Dudağımı ısırıp yanına gittim ve ona bakmadan gökyüzüne baktım. Huzurluydu ama Okyanus' un gözleri gibi değildi. Bu gerçekti yani.
"Huzurlu. "
İstem dışı çıkmıştı ağzımdan. O sadece kafasını sallamakla yetindi. Dudağımı yalayip başımı çevirdim.
"Aras?"
Biranda çevirdi başını.
"Sanırım..."
"Gözlerin huzur buldugum tek yer olsun istiyorum Çakır. "
Gözlerimi olabildiğince açtım bu bu imkansızdı. Rüya olmasın?
Bittiiii! Bölüm yorumları alayım mı? Dönüşüm nasıldi sizce? 😄😍😅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnızca Sen
Teen FictionOkyanus dedi kız.... Nereden bilebilirdi ki her şey bir OKYANUS sözcüğünden başlayacağını... Apartmanın renkli kızı, şaşkın ama bir o kadar da masum olan İdil'in hayatı gayet normaldi. Her şey yerli yerinde. Küçük cadısı Yağmur ağlıyor, annesi İdil...