final

154 12 68
                                    

Madelyn eve döneli daha bir kaç hafta olmuştu ve okul hızla başlamıştı. Madelyn daha sadece annesiyle yaşamaya alışamadan dersler başlamıştı.

"Trudy, iyi misin?" dedi Madelyn en yakın arkadaşına kısık sesle. Trudy, San Francisco'dan döndüğünden beri çok kötü durumdaydı. Calum'u terk etmişti ve kendi salaklığına yanıyordu. "Yine mi aklına geldi yoksa?"

"Hiç çıkmıyor ki." dedi Trudy üzgünce. İki en yakın arkadaşı da aşk acısı çekiyor ve sürekli sevdikleri insanı kaybettiklerini sayıklıyordu. Öğle arasında hep oturdukları banka oturup insanları izlemeye, gülmeye başlamışlardı.

"Aman tanrım." dedi Jo heyecanla.

"Ne oldu?"

"Şu çocuk Ashton'a aşırı benziyor." dedi hüzünle. "Onu çok özlüyorum. Gerizekalının tekiyim!" dedi Jo gözleri dolarken. Madelyn Jo'ya sarıldı ve ona geçeceğiyle ilgili bir şeyler söyledi. Bir araya geldiklerinden beri Trudy ve Jo, Ashton ve Calum'un adını sayıklıyordu.

"Onu çok özledim." dedi Trudy dizlerini kendine çekerken.

"Hepimiz birini özlüyoruz gibi." dedi Madelyn gülümseyerek.

"Ama sen özlediğin insanları göreceksin Madelyn, biz onları kaybettik." dedi Jo yavaşça.

"Ama sonsuza kadar özlemeyeceksiniz." dedi Madelyn. "Gençlik aşkı, bilirsiniz çok acıtır ama çabuk unutulur."

"Unutamayacağım." dedi Jo kafasını Madelyn'in omzuna koyarken.

--------------------------------

Luke: Heyy

Luke: Haftaya hepimiz evde olacağız değil mi?

Luke: Sizi özledim çocuklar.

Ashton: Ben geliyorum

Calum: Ben dee

Michael: Süper o zaman, sonunda buluşuyoruz.

Ashton: Siz kaçında geliyorsunuz?

Michael: 8 ekim, akşama ordayız.

Ashton: Ben de 8'inde geliyorumm

Calum: Ben 9'u sabah geliyorum

Michael: 9'unda buluşalım bence, öğleden sonra.

Calum: Tamamdır

Ashton: Bana da uyar

Luke, son mesajları okuduktan sonra grup konuşmasından çıktı ve başka bir konuşmaya tıkladı.

Chelsea: Ne zaman geleceğin belli mi artık?

Luke: 8'i akşam geliyorum :)

Chelsea: 9'unda bendesin o zaman

Luke: Evvet ;)

Chelsea: ♡

Luke son mesajı da okuduktan sonra mesajları sildi ve telefonunu kilitledi. Madelyn gittiginden beri Chelsea'yle sık sık mesajlaşır olmuştu hatta bir ilişki seviyesine getirmişlerdi neredeyse. Tabii sevgili anlamında bir ilişki değildi aralarındaki, Luke hala Madelyn'e aşıktı. Yani, pek göstermese de öyle düşünüyordu.

Luke telefonun bildirim sesiyle kendine gelmişti. Hızlı bir şekilde şifresini girdi ve gelen mesajı açtı.

Madelyn: Seni çok özledim sevgilim :(

Madelyn: Ne zaman geleceksin artık

Luke: Bilmiyorum ne zaman gelirim bebeğim :(

Luke, gelişi Madelyn'e sürpriz olsun istiyordu. Yani Luke yüzünden saçmalaşmış olan ilişkilerine en azından bir renk gelirdi diye düşünüyordu Luke.

dear madelyn//hemmingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin