Arkamı dönemiyordum, hatta hareket dahi edemiyordum. Olduğum yere çivilenmiştim sanki. Enerjisi o kadar yoğundu ki 1.kuşak ana elementlerin o çok güçlü enerjilerine rağmen onun kim olduğunu seçebilmiştim. Evet içimde onun kim olduğuna dair en ufak bir şüphe dahi kalmamıştı. Ve bu durumdan hiç mutlu değildim. Çünkü kelimenin tam anlamıyla korktuğum başıma gelmişti...
Konsey tüm dikkatini öğreticime yöneltmişti ve o da çaprazımdan gördüğüm kadarıyla eğilip onları selamlıyordu. Şimdi sıra kendini tanıtma faslındaydı. Selamlamasını bitirip doğrulduktan sonra gür bir sesle:
-Ben 7.kuşak su ana element Pamir. Emrinizdeyim efendim, dedi.
Bu sözler dünyama bir bomba gibi düştüler. Her ne kadar öncesinde enerjisini hissedip o olduğunu tahmin etmiş olsam da yine de o olmaması için ümit etmekten kendimi alamamıştım. Şimdiyse artık geri dönüşü olmayan bir yola girmiştim. Tanrım bu odada hiç güzel bir anım olmayacak mı benim!? Aldığım tüm haberler beni yıkmaya yöneliktiler resmen. Ben bunları düşünürken odada benim ve geleceğim hakkındaki konuşmaya giriş yapılıyordu. Konuşmaya soldan ilk koltukta oturan 1.kuşak su ana element başladı:
-Pamir, sanırım seni neden buraya çağırdığımızı biliyorsun?
-Evet, efendim. Biliyorum.
-Peki bu konu hakkında söylemek istediğin herhangi bir şey var mı?
Gözlerini yine üzerimde hissedebiliyordum. Ama arkamı dönüp ona bakacak cesaretim yoktu. Sadece bunu kabul etmemesini dileyip duruyordum. Konsey beni dinlemeyi bir kenara bıraktım fikrimi sormaya bile tenezzül etmedi çünkü. Belki onu dinlerlerdi. Ona bakışlarından anladığım kadarıyla saygı duyup değer verdikleri her hallerinden anlaşılıyordu. Pamir boğazını temizleyip, bakışlarını da üzerimden çekip konseye çevirdikten sonra söze girdi:
-Efendim, öncelikle fikrimi dinlemeye değer görüp sorduğunuz için teşekkür ederim.Ve affınıza sığınarak söylemek isterim ki kendimi bu göreve layık bulmuyorum. Benden bu konuda çok daha tecrübeli olan Afşin ve Arat 'ın bu görevi daha iyi yerine getirebilecekleri düşüncesindeyim. Elbette ki kararınız ne olursa olsun istisnasız ve eksiksiz yerine getirmeye her daim hazırım fakat Elementa' nın geleceğini etkileyecek olan bu kararın en iyi şekilde sonuç vermesini istememden dolayı, kararınızı yeniden gözden geçirip benim yerime Afşin veya Arat' ı seçmenizi öneriyorum.
Vay canına bak sen şu buz kütlesine. Amma havalı konuştu. Ben bile etkilendim doğrusu. Umarım konsey de etkilenmiştir ve bu saçma karara bir son verirler. Aman Tanrım! Ben ne yapıyorum yine. Umarım kimse duymamıştır bu söylediklerimi...
Ben kendi halime saçmalarken Toprak ana element konuşmaya başladı:
-Evet, Pamir daha önce kimseye eğitim vermediğini ve bu konuda acemi olduğunu biliyoruz. Fakat önerdiğin ana elementler zaten birçok ara elementin eğitimiyle meşguller. Tabi ki bu söylediğimle senin başı boş gezdiğini ima etmeye çalışmıyorum. Birçok işi tek başına yapıyor ya da öncülük ediyorsun fakat senin bilgine, gücüne ve yeteneklerine güvenmiyor olsaydık asla bu hayati görevi sana yüklemezdik. Ayrıca Beria' nın ara elementlerle eğitim alması onun güçleri hakkındaki sırrın açığa çıkmasına neden olacaktır. Bu yüzden senden istediğimiz diğer tüm işlerini bir kenara bırakman ve Ater' le yapılacak olan savaşa kadar tüm vaktini Beria' nın eğitimine adaman. Çünkü şu an Elementa 'da ki en önemli iş bu. Ve biz bu işe layık olabilecek tek bir kişi bulabildik. O da sensin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYKIRI
FantasyAYKIRI SERİSİ'NİN İLK KİTABIDIR! *** Her gece pembe yalanlarına sarılıp uyuyan, tuhaf olduğunu reddeden aykırı bir kız düşünün. Hayatını 'sıradan' kelimesinin sözlük anlamı olarak nitelendirirken, yeni gerçekleriyle yüzleşmek zorunda kalan bir kız...