Selam alkollülerim nasılsınız?
Ben biraz yorgunum gurbetçiler var ev de yarın gidiyorlar. Abimler 2 hafta önce gitti de ablamlar daha yeni gidecek. Şükür fındık telaşı bitti sadece bahçedeki hasadı toplamak kaldı (fasulye mısır vb.) bir de kış için turşu ve kavanoz hazırlığı yapıyoruz 🤧
Ondan sonrasında tamamıyla rahata ereceğim. Bu süreçte beni anlamanızı rica ediyorum bölümler gecikebilir lakin işler biter bitmez yazın başlarında nasıl hızlı ve güncel yazıyorsam o rutine geri döneceğiz.
Arkadaşlar bir de şöyle bir şey rica edeceğim sizden ben bu kitabı kesinlikle bastırmayı düşünüyorum lakin nedendir bilmiyorum wattpad de kitabın okuyucu sayısı çok az ilerliyor bu sebebiyetten sizden tek ricam olabildiğince yorumlarda aktif olup (ki bu kitabı wattpadin öne çıkanları için önemli) instagram hesabımı takip etmeniz. İnstagram hesabımı takip etmenizi istememin 2 nedeni var;
1. Reels yapıyorum ve daha fazla keşfete düşmesi, beğeni ve yorumun artması için takipçiye ve takipçinin desteğine ihtiyacım olması. Çünkü Kasatura ile ilgili ne kadar reels yapıp keşfedilmesine neden olursam kitap o kadar insanın önüne çıkacaktır alkoliklerim.
2. Kitabı bastırmak istediğimi söylemiştim ve maalesef yayın evleri takipçi sayısına da önem veriyorlar bu yüzden hızlı bir şekilde 1000 takipçi ve üzerini elde etmeliyim.
Bu iki seçenek benim için çok önemli Kasatura'yı ellerimiz arasında hissetmek ve uzun soluklu seri bir kitap olarak görmek istemez misiniz :)
Bu konu da bana yardımcı olursanız çok müteşekkir olurum.
Bir de arkadaşlar iş gücüm olduğu için çok fazla wattpade gir çık yapmıyorum o yüzden instagram grubumuz var kasatura için eğer gruba katılırsanız yeni bölümlerin yazılış vaktine ve geliş vaktine hatta yeni bölüm alıntılarına kadar bilgi sahibi olabilirsiniz.
İnstagram grubuna gelmek isteyen alkoliklerim instagramdan bana yazmayı unutmayın ❤️
Gruba gelmek isteyen alkollülerim, draculessaa adlı instagram hesabımdan bana ulaşsın.
Bulmanız kolay olsun diye de profilimi bırakıyorum alta.
Şimdi birkaç soru soracağım kitap hakkında;
Arkadaşlar genellikle Kılıç'ı yumuşak biri olarak görüyorlar sizce öyle mi? Batur'a karşı hele öyle düşünenler var? (Ki şunu açıkca söyleyeyim Kılıç mantık adamı ve plancı bir diktatör.)
Zergül'ü, Kılıç'a karşı tensel çekim hissediyor diye eleştirenler de olmuş sizce bunda haklılar mı merak ettim açıkcası?
Müge'yi okumak istemeyenler de var sizce haklılar mı yani sadece Kılıç ve Zergül üzerinden devam etsin istiyorlar ama benim naçizane fikrimi soracak olursanız yan karakterler olmazsa kitap net 30 bölümde final olur çünkü sadece Zergül ve Kılıç'tan ilerlersek ne kaos ne entrika kalır ve vıcıklaşmış bir aşk hikayesi okumuş oluruz. Elbette Zergül ve Kılıç'ta olacak ki zaten ana karakterlerim onlar en çok onlar yazılacak lakin her bölüm ikiliyi seviştirirsek ya da yan yana koyarsak bu sefer kitabın olay örgüsü sekteye uğrayacak ve kalitesi düşecek.
Sorularımı cevaplamayı unutmayın. Ben şu anlık izninizi istiyorum. Haftaya yeni bölümle geri döneceğim.
Yeni bölüme kadar aşkla. ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KASATURA | Yarası Keskin +18
Ficção AdolescenteZergül, doğuştan topal bir kızdır. Hizmetçilik yaptığı evin lideri Kılıç Şahbazoğlu ile çocuk doğurmaya dayalı anlaşmalı bir evlilik yapar. Birbirlerinden nefret eden iki kalp fakat bir o kadar tutkuyla sarmalanan iki bedenin hikayesi.