↾ 2- Namludaki Duman ⇃

17.2K 1K 264
                                    

Bölüm müziği; Mazlum & Reyhan Altınbay - Tutsak

2.Bölüm başlama tarihi; 18.09.2022

Bol bol yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalar dilerim.

〡 〢 ╹ ╻

Toprağına ayak bastığım bu Dünya'da hayat şartları küfürsüz yaşamak için hiç elverişli olmadığından mıdır nedir çenemi ne zaman açsam pek hayırlı cümleler çıkamıyordu.

Yalan yok doğuştan gelen bir kibrim vardı. Velhasıl ondan mıdır nedir çok nefret edilip az sevilen bir kızdım. Şu an karşımda duran ulu orta beyninin olmadığını söylediğim kız ki bu kızın adı Çağla'ydı. Gözlerinden çıkan ateşle beni yakmak ister gibi üstüme atılıp tek elini saçıma attığında tepki koymakta geç kalmıştım.

Saçlarımın arasına daldırdığı eliyle saç tellerimi tek tek yolduğu yetmiyormuş gibi tırnakları kafatasımı delmeye çalışıyordu.

"Sen kime beyinsiz diyorsun!" diye koca evi sesiyle inletti.

Genelde saldırgan bir yapım vardır. Fakat Çağla'nın olmayan beyni sayesinde elime verdiği kozu değerlendirmek için canımın acısını göze alarak doğduğum andan şu an ki ana kadar ne kadar duygusal anım varsa hepsini düşünüp hüzünlenmeyi başarmış ve gözlerimin dolmasını sağlamıştım. Madem kirli oynayacaktık o vakit hile yapmaktan gram utanmayacaktım.

"Çağla Hanım, yalvarırım durun. Ben size yanlışlıkla çarptım." derken sesimi olabildiğince titretmiş herkesin alay konusu olarak gördüğü topallığımı göz önüne sererek daha da masum ve acınası bir görüntüye bürünmüştüm.

Çağla'nın önüne diz çöktüğümde bir iki damla gözümden yanaklarıma doru süzülüverdi. Hadi Çağla, bana daha fazla şiddet lazım. Biraz daha bağır çağır ve hırpala diye içimden geçirirken yalandan çıkan acı iniltilerim uzun koridorda yankılanıyordu. Şu an durduğumuz konum on numaraydı çünkü hem Kılıç Bey'lere yakın hem de Melek Hanım'ın misafirlerini karşıladığı büyük salona yakındı.

Çağla bir an durdu. Ne yaptığımı anlamaya çalışıyor gibi beni kontrol ettiğinde yaptığı en büyük hata, elini saçımdan çekmemek olmuştu.

Tam söze girip yarım yamalak "Sen ne yaptığı-" diyordu ki arkamdan gelen "Çağla!" diye ortalığı gümbürdeten ses Han Bey'e aitti.

Tam bu sahnede kötü kadın gülüşü yapmak istesem de rolüm gereği aciz ezik kız moduma devam ettim. Ah Çağla ah, senin en sevdiğim yanın kesinlikle çabuk sinirleniyor ve şiddete başvuruyor olmandı.

Çağla ani şoktan çıkamamış gibiydi. Pilli bebek modunda hareket etmezken. İlk hamle uçan kuşa kaldıran Han Bey'den geldi. Yanıma yaklaşır yaklaşmaz Çağla'nın saçımdaki elini sertçe çekip. Beni kollarımdan tutarak kaldırdı. O ara titremeye başlamıştım. Dışardan bakıldığında korkudan titreyen ceylan gibi gözüksemde aslında gülmemek için kendimi zor tuttuğumdan ötürü titriyordum.

Han'ın kollarında olmak şu an iğrenç gelse de sabretmeliydim ama beni endişelendiren mevzu asıl Yücel'in şu an gözlerini dikmiş Han Bey ve bana bakmasından ötürüydü. Kim ne istiyorsa onu anlasın umrumda olmaz fakat benim karakuyu gözlüm Yücel, yanlış anlarsa keşke dayak yeseydim de o böyle düşünmeseydi diye pişman olacağımı biliyordum.

Birbirimize olan derin bakışlarımızı Melek Hanım'ın "Ne oluyor burada?" diyen sesi bölmüştü.

Melek Hanım, büyümüş gözlerle önce bana ardından Çağla'ya bakıp "Ne oluyor burada dedim?" diyerek sorusunu tekrarladı. Rol gereği ürkmüş ceylanı oynadığım için biraz zorlanıyormuş gibi yutkunup oyunculuk potansiyalimi yükselten sesimle "Ben, Kılıç Bey'lerin odasında servisi yapar yapmaz sizin odanıza servis için mutfağa gidiyordum." deyip acı bir yutkunuş ve utanç dolu bir göz kaçırmayla devam ettim. "Acelem olduğu için hızlı hareket ediyordum ve yanlışlıkla Çağla Hanım'a çarptım. Çok fazla özür dilememe rağmen saçımdan tutup beni yere düşürünce-" diye lafımı yarıda kesip tek elimi ağzıma atar atmaz ağlarcasına hıçkırdım.

KASATURA | Yarası Keskin +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin