↾7 - günahkarın köprüsü⇃

9.5K 755 812
                                    

Merhaba alkollülerim. Sonunda yeni bölümle karşınızdayım.

Bu bölüm yorum sınırı koyacağım olurda erken geçilirse 8.bölüm erken gelecek. :)

Yorum Sınırı; 800

İyi okumalar dilerim. ❤️

╵ 〡 〢 ╹ ╻

Bir süre beyin fonksiyonlarım devredışı kalmışçasına cevap . açıkçası neden o kadar derin baktığımıda anlamamıştım hatta gömleği neden kendime bastırdığımı hiç bilmiyordum fakat utandığım için hızla gömleği kendimden ayırıp Kılıç Bey'e uzattım. Kulaklarıma kadar kızardığımı hissediyordum. Göz ucuyla gözüm tekrar Kılıç Bey'e kaydı. Sırtına geçirdiği gömleğin düğmelerini kapatırken gözlerim parmak boğumlarında oyalandı. İlk kez Kılıç Bey'in elini elimde hissetmiştim. Eli çok sertti. Sanki kemiklerini saran et parçası yerine beton varmış gibi bir hissiyata bile kapılmıştım ve bir şeyi de fark etmiştim Kılıç Bey'in eli büyüktü. Birkaç kere Melek Hanım'ın yüzünü avuçlayan ellerini görmüştüm lakin elimi saran elini gördüğümde büyüklüğünü daha iyi anlar oldum. Kafamı sağ sola hızlıca sallayıp aklımdan bu düşünceleri atmaya çalıştım.

"Valhalla'nın otoparkında Erdem var. Onunla birlikte Iskarta'dan çık. Melek seni bekliyor."

Düşüncelerimi yırtıp atan ses duyulduğunda kafamı onaylarcasına salladım. Kılıç Bey yüzüme baktı ardından üstümdekileri süzdü.

"Şu sana yakışmayan kıyafetleri de çıkar üzerinden. Aksak yürüyüşlerini görmek göz zevkimi bozuyor."

(Tam olarak aklımdaki diyemem fakat sizin aklınızda canlansın diye koymak istedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Tam olarak aklımdaki diyemem fakat sizin aklınızda canlansın diye koymak istedim. Biraz lolita tarzı Valhalla'daki müşterilerin dikkatini çekmeleri için açık giyiniyorlar. )

İster istemez elim eteğin uç kısmına gitti. Kaşlarım çatılmış şekilde Kılıç Bey'e baktım. "Evet, yakışmıyor keza siz dediğiniz için değil bu kıyafet demeye bin şahit isteyen paçavrayı giydiğim için kabul ediyorum." dedim ama hıncımı alamamıştım bu yüzden devam ettim. "Ha şuna da açıklık getireyim eğer aksaklığım yüzünden ak kemiklerin göz zevki bozulacaksa ne ala. Sonuçta iki dekolteye salyasını akıtan azgın köpeklerin dikkatini çekmekten ise kusurlu görünmeyi tercih ederim."

Yüzüme baktı. Bakışları soğuk atıyor ve ister istemez üşümeme sebebiyet oluyordu. Dudağının kenarı o soğuk bakışa nazaran kıvrıldı. Laflarımdan hoşnut mu kaldı yoksa daha da mı küçümseyici buldu bilmiyorum gerçi bilmekte istemiyorum.

"Çenen açılmış, güzel."

Elini boynuna attı ve hafif bir baskı uygulayarak boynunu kütletti. O ara arduvaz gözleri bendeydi bilhassa korkmaya yer arayan kalbim hızla atmaya başladı. Yırtıcı bakışları gözlerimde gezinirken "Ama sen yine de kullandığın kelimeleri seçerek konuş. Ne zaman birinin boğazına yapışıp ses tellerini keseceğini bilemezsin. Öyle değil mi?"

KASATURA | Yarası Keskin +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin