Selam alkollülerim, zorunlu görmesem böyle bir duyuru bölümü atmayı planlamıyordum ama kafanızdaki soru işaretlerini giderebilmek için açıklama yapma kararı aldım.
Öncelikle arkadaşlar Kılıç, Zergül'e aşık değil ve onu o anlamda dahi sevmiyor.
Melek'i gerçekten seviyordu şayet sevmeseydi Melek'in kısır olduğunu öğrenir öğrenmez boşanmayı düşünür başka bir kadınla evlenmek isterdi.
10 yıllık bir evlilik ilk zaman ki aşkla bağlı kalmaz fazla yıpranmalar kopan ipler olur ama sevgisi değişmez. Yani en azından bu ikisi için değişmedi.
Şayet Kılıç, Melek'i sevmeseydi o kadar derinden yıkılmaz enkaza dönüşmezdi en önemlisi intikamını bu kadar vahşice almazdı.
Zergül ile evlenmesinin en temelinde çocuk yapmak için olsa da birkaç neden daha var.
Şimdi "Melek öleli 11 gün oldu ve Kılıç nasıl Zergül ile cinsel ilişkiye giriyor, karısını sevmiyor muydu?" Sorusuna.
Öncelikle arkadaşlar bu kitap çok farklı bir evren günümüzdeki bir yaşam tarzını kafanızdan çıkarın. Kılıç'ın hem düşmanları var hem de sorumluluğunda olduğu bir iş hayatı var yani böyle bir adamın yas tutacak vakti de zamanıda yok. Karısı ölür ölmez akbaba gibi üstüne üşüşen çok fazla aile reisi olması da cabası yani Kılıç bir karar vermek zorundaydı. Size söylemiştim kadınların bu evrendeki ölümü yahut yaşamı ak kemik erkekler için çokta önem arz etmiyor. Kılıç, karısını ne kadar sevse de o artık yoktu evin düzenini sağlayacak bir kadın gerekti.
Melek'in son zamanlarda sürekli Kılıç'a Zergül'den çocuk yapmasını söylemesinin 2 nedeni vardı. 1. Melek cidden Zergül'ü çok seviyordu ve kara kemik olduğu için asla normal bir hayatının olmayacağını bildiği için. Çünkü başkası olsa Melek bunu kaldıramayacağını biliyor bu yüzden sevdiği biri olursa katlanabileceğini düşünmesiydi. 2. İse Kılıç artık 36 yaşında ve orta yaşlarına gelmiş bir adamdı ama 10 yıl boyunca çocuğu olmamıştı. Bu yüzden Melek bir yandan ailenin gelecek neslini de düşündü.
Kılıç'ın Zergül'ü almasının en büyük nedeni de zaten Melek'in düşündüklerinden ve karısının Zergül'e olan güveninden ötürüydü.
Yani alelacele evlenip cinsel birliktelik yaşamaları daha çok görev amaçlı. Ve arkadaşlar Kılıç elbette Zergül ile olurken zevk alacak kadına kötü davranıp hakaret etmesi bir ceset ile sevişir gibi sevişmesine gerek yok öyle olsa burada Kılıç'a bir sürü küfür ederdiniz.
Ve tekrar söylüyorum cinsellik ile sevgi arasında büyük uçurumlar var. Bir kadın ve bir erkek birbirlerini sevmesede ilişkiye girebilir bu günümüzde de yaygın biliyorsunuz.
Onların birbirlerine tensel olarak çekilmeleri daha çok ten uyumlarından ötürü.
Kılıç, duygularını dışa vuracak tarzda bir karakter değil. Bedeni Zergül'ün ise kalbinde hala Melek var demektir. Öyle olmasaydı Melek'le kaldığı odadaki herşeyi atmış olur ve Zergül ile aynı odayı paylaşır olurdu.
Şu an Zergül ile evli ve ikisi de bunun bilincinde oldukları için eşlerin yapması gereken görevleri yapıyorlar.
Tabiki ileri ki zamanlarda zergüle aşık olacak ama daha vakti var.
Ayy valla yavaş yavaş kitabın içinde bu konuya açıklık getirecektim ama dayanamadım be :D
Aklınıza takılan başka soru (spoi hariç) var ise sormaktan çekinmeyin bebeklerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KASATURA | Yarası Keskin +18
Novela JuvenilZergül, doğuştan topal bir kızdır. Hizmetçilik yaptığı evin lideri Kılıç Şahbazoğlu ile çocuk doğurmaya dayalı anlaşmalı bir evlilik yapar. Birbirlerinden nefret eden iki kalp fakat bir o kadar tutkuyla sarmalanan iki bedenin hikayesi.