↾ 8 - psikopat ⇃

9.5K 741 901
                                    

Selam aşklarım. Öncelikle kurban bayramınızı kutlarım. Her yıl mutlu olmanız dileğiyle iyi bayramlar ❤️

Tam bayram gününe denk helmesi bölümün iyi oldu gibi hem size de bayram hediyesi olmuştur. 🤭

Neyse çok uzatmayacağım efendim.

YORUM SINIRI; 800 yorum

Sınır geçilir geçilmez yeni bölüm gelecektir. İyi okumalar alkollülerim.

╵ 〡 〢 ╹ ╻

Ortam birden sessizleşti vereceğim tepkiden huzursuzmuş gibi yerinde kıpırdanıp durdu. Ardından duymak istemediğim gerçekleri dile getirdi.

"Zergül, başka çarem yoktu." eli bileğimden elime kaydı ve iki eliyle elimi avuçlarının arasına aldı. "Bak biliyorum Melek'i çok seviyordun ama ayağıma kadar geliş bu fırsatı tepemezdim."

Ne fırsatından bahsediyordu bu? Dilinden çıkan her kelime beni deliye döndürecek kadar sinirlendirmişti. Elimi avuç içinden kurtarır kurtarmaz tüm gücümle göğsünden ittirdim. "Sen ne zırvalıyorsun Yücel? Ne bok yediğinin farkında mısın sen?" diye avazım çıktığı kadar bağırdığımda Yücel etrafına tedirginlikle baktı.

"Zergül bağırma, insanlar bizi duyacak."

"Niye korktun mu? Oysaki Melek Hanım'ı vicdansızca ateşler içinde yakar iken korkmuyordun?"

Tekrar bana yaklaşmaya çalıştığında gerisin geri kaçtım. "Sakın dokunma bana!"

Melek Hanım'ın o hali aklıma geldikçe öfkemi yerli yerinde çok zor tutuyordum.

"Zergül bak çok vaktimiz yok. Gel evet de gidelim işte. Kılıç 1 saat bilemedin birkaç saate karısını benim öldürdüğümü öğrenecektir. Sana çok iyi bir hayat sunacağım kimse sana tepeden bakamayacak."

Yüzünde gözle görülür bir korku vardı. "Senin gibi bir cani ile evleneceğime ölürüm daha iyi. Cehennemin dibine kadar yolun var." ona olan bakışlarımda tiksinme, nefret vardı. "Şimdi kaçsan bile Kılıç Bey seni illa yakalayacak. O zaman ne halt yiyeceksin? Melek Hanım'ı öldürdüğün gibi cesaretli olabilecek misin?"

"Doğu'ya gidince yakalayamaz çünkü orada Batur Bey var. Kılıç senin gördüğün kadar güçlü bir adam değil Zergül. Batur Bey istese Kılıç'ı çoktan öldürmüştü."

Eli kolumu yakaladı. "Zorla ya da isteyerek. Benimle geleceksin." der demez arkasından beni sürüklemeye başladı. Avazım çıktığı kadar bağırdım.

"Yücel bırak. Nereye gidiyorsan siktir git. Bu saatten sonra ne seninle gelirim ne de seninle evlenirim."

"Bak şuradan bir çıkalım eskisi gibi beni seveceksin."

Kaçık ruh hastası. Oluru yok konuşarak ikna edemiyordum. Var gücümle kendimi çekmeye çalıştım. Ben çektikçe o kolumdan daha fazla asıldı. "İstemiyorum bırak." diye tekrar bağırdım.

neden kimse sesimi duymuyor? ev ne kadar büyük olursa olsun illa sesimi duyup birisinin kontrol etmesi gerekiyordu. İçimdeki korku varlığını belli ettiğinde artık korkudan titriyordum. Yücel beni alıp götürürse olacakları düşünemiyordum. Bugün olmasa bile yarın birgün Kılıç Bey peşimize düşecek ve beni de suçlu görüp öldürecekti eminim. Koca demir kapıya kadar arkasında beni sürüklediğinde ne yapacağımı şaşırmıştım.

Arkama baktım birisinin olup olmadığına ama kimse yoktu. sadece kim olursa olsun herhangi birinin beni bu durumun içinden kurtarması için baktığım arkamda kimsecikler yoktu. Beni çekiştiren Yücel aniden durduğunda ister istemez sırtına tosladım. Neden durduğunu anlamak için önüme baktığımda küçük dilimi yutacaktım.

KASATURA | Yarası Keskin +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin