3.

2.2K 109 1
                                    

Toho čeho jsem se bála se stalo, nakonec je to skutečností, už týden je veřejný, že oni dva spolu chodí. Vlastně jsem se s Niallem cely týden neviděla. Doma brečím jak želva, jak mě to bolí. Fanynky mi píšou, že je to hrozně mrzí a že nechápou proč Niall s ní si něco začal, že se k němu nehodí a že je to mrcha. Já si říkala to samý až na to, že jestli je šťastný tak ať s ní je o nic jiného nejde a to jsem taky psala všem fanouškům. Jenže mnozí z nich věděli, že teď nechodím ven, že jsme byli každý den spolu a teď už dobu nic. Psali mi, že před nimi si na nic hrát nemusím a že chápou, že to musí být hrozný. Nebylo to hrozný bylo to příšerný. A tak po týdnu napsal.

Niall:

Ahoj Car nechtěla bys přijít?

:

Ráda Ní.:). Hned?

Niall:

Jo můžeš hned :)

Já nevím co jsem si myslela možná, že se mu stýskalo a že mě vážně chce vidět.

"Ahoj Ní." objala jsem ho a on mě lehce objal, ale nebylo to to objetí, které jsem znala.

"Ahoj Car." usmál se "tak co podnikneme." zasmál se a táhl mě dovnitř.

"A nebude to vadit teď tvoji přítelkyni, že nejsi s ní, ale se mnou?" nevím proč, ale musela jsem se zeptat proč najednou se ozval.

"No ona právě teď fotí, takže proto mám čas víš." usmíval se na mě jako by si neuvědomoval, že mě ta slova dost bolela, že to co právě vypustil z úst bylo vůči mě dost hnusný. Takže když ona nemá čas tak je tady dobrá, stará Car, to bolí Ní. Chtěla jsem mu tohle říct, ale nakonec jsem se usmála.

"Fajn tak to abysme něco podnikli, focení netrvá věčně že?" usmála jsem se uměle a on přikývl. Napadlo ho, že bysme mohlo jít blbnout do bazénu. Běžela jsem do Niallova pokoje, protože jsem tam měla svoje věci a on běžel hned za mnou.

"Ehm Car tam má věci Barbara, tvoje věci jsem dal vedle do pokoje pro hosty." to myslíš jako vážně? Takže teď už tady pro mě není místo nikde.

"No jasně, promiň síla zvyku." zasmála jsem se dost umělé, že by to poznal každý, jenže on je úplně natvrdlý, zmanipulovaný a bůh ví co ještě, že to nevidí. Tak jsem přešla vedle do pokoje, kde jsem se převlékla do plavek a ručník jsem si omotala okolo pasu.

Vše bylo jiné, čekala jsem, že mě někde bude čekat, že mě schodí do bazénu a nebo něco takového, ale on už v pohodě plaval v bazénu. Nikdy, ale vážně nikdy mě nenechal dojít k bázenu jen tak, vždy to byla sebe menší kravinka, ale dneska ne. Bylo to tak jiné až jsem neměla chuť ani jít plavat. Koupali jsme se a bavili jsme se tak nějak o ničem. Vyprávěl, jaká je Barbara a že nás někdy musí seznámit, že si určitě budeme rozumět. Nad tím jsem si v duchu jen odfrkla, protože s ní nikdy. Co si myslí, že je když dokáže říct, ty máš uklízečku? Co kdybych byla, však mě chtěla jenom znemožnit. Blbka jedna. Byla jsem tu dvě a půl hodiny, když Niall řekl.

"Za půl hoďky se vrátí Bar a já ji beru dnes na večeři." bylo to jakoby říkal vypadni, jen jsem se slabě usmála, já mu to přeji, ale vím že to neni dívka pro něho.

"No tak to já nebudu rušit, dojdu se jen převléct a půjdu." on jen kývl, ne žádný ještě chvíli nic a tak jsem co nejrychleji se oblékla a s čau jsem od tamtuď vypadla.

Já nikomu náhradu dělat nebudu, to fakt ne. Docela dost naštvaná jsem přišla domů. Sedla jsem si k počítači a projížděla různé stránky, když najednou mě to trklo. Nebudu skákat jak on píská, vážně ne, ale vždy říkal a i jeho fanynky, že zpívat umím. Možná bych to měla zkusit, akorát se přijímají přihlášky. Říkal, že mě podrží a že by chodil pořád se mnou, teď už asi těžko a já se nebudu namáhat mu to ani říkat a tak jsme začala vyplňovat přihlášku. Zavřela jsem oči a stiskla tlačítko odeslat. Tak a je to doufám, že nebudu nejhorší a že se dostanu někam dál.

ChangeKde žijí příběhy. Začni objevovat