36.

1.1K 57 2
                                    

Dnešek probíhal tak nějak normálně. Na mobil jsem se radši ani nepodívala abych si nezkazila náladu, nehorázně se těším na dnešní trénink. S Anet jsme se furt smáli u stolu a An se na nás spokojeně usmívala.

"To je super, že tě vzali." usmívala se na nás An.

"Jo to je Car je prostě nejlepší." zasmála jsem se, Anet mě objala a pak jsme spolu běželi do našeho pokoje, kde jsme do sportovní tašky dali své oblečení, ve kterém budeme tančit. Já jsem si vzala černé volné tepláky na jedné straně bíle napsané easy a na druhé come. Pak jsem si vzala tričko s nápisem Everlast. A pak ještě botasky. To vše jsem dala do tašky, zavřela jsem ji a stáhla jsem si vlasy do culíku. Bylo půl čtvrté a tak jsme se Anet vyšli.

Byla to sranda občas jsme u toho s holkama blbli, že jsme soutěžili kdo lépe zatančí, protože paní Marcusová mela zpoždění. Bethany nás natáčela a my jsme se u toho hodně nasmáli. Když přišla paní Marcusová nejdřív jsme se s ní protáhli a pak jsme zkoušeli sestavu, dneska nám už to vcelku šlo až na pár odchylek, ale to doladíme za dva dny. Všichni jsme si na konci zatleskali a odešli jsme domů.

Den soutěže:

Byla jsem vcelku nervózní, na sobě jsem měla červené šaty po kolena, které byli jen přes jedno rameno a na hlave jsem měla černý klobouk. Bylo tu celkem 7 skupin a my šli až jako poslední. Lehce jsem se do upravovala, když mi akorát přišla SMS od Liama no přečtu si to až potom. Přišla jsem k naší skupině.

"Car tobě to sluší vypadáš dokonale."zapištěla Anet, že se pár dívek i chlapců co tu byli v zákulisí za námi otočili.

"Díky." usmála jsem se na holky a čekali jsme, kdy přijdeme na řadu.

"A jako poslední se nám představí taneční skupina Alienty."

To byl pro nás signál, že jsme vylezli na pódium, kde byla tma. Byli jsme otočení a když začala hrát hudba začali jsme tančit jak jsme měli natrénované, já do toho zpívala. Bylo to dokonalé, úžasné, cítila jsem se svobodně.

Naše píseň skončila a všichni začali tleskat, my jsme se uklonila a chtěli odejít, když mě zarazil hlas nějakého chalapa.

"Slečno Thompson jak to zvládáte, když nejste s Niallem Horanem spolu?" já se na něj otočila, na mikrofonu měl znak známe televizní stanice v Londýně, nechápu jak se o mě dozvěděli. Chtěla jsem odejít, ale jeho odporná ruka mě chytla až jsem sykla bolesti.

"Co to proboha děláte na to nemáte právo, dejte ty pracky pryč." lehce jsem na něho křikla.

"Vystoupení bylo famouzni máte nějakého přítele a co Liam Payne, kdy jste spolu byli?" hlava mi šla kolem a já ho chtěla zabít ani tady mi nedají pokoj.

"Chcete odpověď tady ji máte." řekla jsem a vzala jsem kameramanovy kameru, se kterou jsem třískla o zem. S tím jsem se otočila a odešla jsem pryč za skupinou.

"Jsi v pohodě." zeptala se mě Bethy jen jsem kývla vzala mobil a čekala jsem vzadu na výsledky, které jsme se měli zachvíli dozvědět. V ruce jsem držela mobil a tak jsem se podívala na sms co mi psal předtím Liam.

Liam:

Vím, že mi ani neodpovíš, ale chtěl jsem ti říct, že tam na tom vystoupení, kde máš být čekají z televize, je to živé vysílání.

Ja:

Pozdě.. vážně takže celý skandál je zas na světě :D už nikde mi nedají pokoj..

Liam:

Nevěděl jsem, že pocházíš z České republiky, ale jinak byla jsi úžasná, krásně tančíš.

:

Nevíš o mě víc věcí Liame. Děkuju, to víš než jsem se přestěhovala do Londýna tancovala jsem pořád. Chybělo mi to..:)

Liam:

Vrátíš se ? Moc mi chybíš a Niallovi taky, mám tě od něho pozdravovat sedí tady vedle mě, mám tě pozdravovat od všech. Pěkně jsi mu rozbila kameru :D prosím vrať se.

Musela jsem se pousmát, ale už jsem mu neodepsala. Pozvali si nás všechny na pódium.

"A vítězem dnešní soutěže se stává Alienty." řekl a my jsme začali skákat, objala jsem se s holkama a paní Marcusová převzala pohár.

A tak jsme se vrátili po těžkém dni domů. Ale já věděla, že tu nemůžu zůstat. Už i vím jak zjistili, kde jsem, zapomněla jsem holkám říct, aby žádné fotky se mnou nedávali na internet. No to je jedno mohu si za to sama, ale aspoň jednou jsem měla zas možnost cítit se jako dřív.  Musím odejít, protože bych si neodpustila aby kvůli tomudle stylu života, novináři před barákem a tak podobně, že bych díky tomu ohrozila tuto rodinu, ale teď už bylo pozdě a tak jsem šla spát, že to vyřešíme až zítra..

ChangeKde žijí příběhy. Začni objevovat