Probudila jsem se vedle Nialla. Držel mě v náručí a jeho modré kukadla mě už pozorovali.
"Dobré ráno." řekl tím jeho ranním chraplákem.
"Dobré lásko." usmála jsem se a přitáhla jsem si ho do polibku.
"Taková rána se mi zamlouvají." zasmál se a já s ním. Vylezli jsme z postele a já šla do koupelny udělat si ranní hygienu. Při čištění zubů se ke mně Niall přidal a jednou rukou mě držel za pas. Vyplivla jsem pastu do umyvadla.
"Chceš snad abych tu pastu vyprskla na zrcadlo, mě to vcelku lechtá." vypláchla jsem si ústa. On se jen zasmál. Ještě před tím než jsem z koupelny zmizela, jsem ho plácla po zadku, chudinka se málem udusil. A tak jsem se se smíchem mohla vydat do kuchyně.
Došla jsem dolů, kde jsem nám začala připravovat snídani. Dělala jsem palačinky a kafe. Marmeládu a nutelu i se šlehačkou jsem vyndala na stůl. Do kuchyně přišel Niall, který mě hned ze zadu obejmul. Začal mě líbat na krku a já jsem naklonila hlavu tak, aby tam měl lepší přístup. Vzdychla jsem, když jeho ruce našli má prsa v tu chvíli jako bych přestala vnímat svět, byla jsem jen já a on, jenže pod nosem mi něco začalo smrdět a já se rychle vrátila zpět do reality, kde se mi připalovala palačinka.
"Nialle" on se na mě nevině usmál "tohle nesmíš dělat, koukni se jak to dopadlo." smála jsem se a on se mnou. "Pojď jdeme jíst." Vzala jsem udělané palačinky a dala jsem je na stůl. Niall se ihned vrhl na palačinky a začal si na ně patlat nutelu. Vstal a šel do šuplíku odkuď vytáhl lentilky. Palačinku si zabalil nastříkal na ní šlehačku a posypal si to lentilkami. Vypadal jako malej kluk, já si vzala marmeládu, aby to nebylo tak sladké, srulovala jsem jí na to jsem si dala šlehačku a vzala jsem mu jeho lentilky, které jsem si začala na to sypat.
"Hej to jsou moje lentilky." začal Niall s plnou pusou.
"A to jsou moje palačinky." zasmála jsem se, on se též zasmál.
"Tak fajn, ale čekej pomstu za lentilky." musela jsem se smát a když jsem se lehce už konečně uklidnila, začala jsem jíst. Popravdě, bylo to úplně skvělý s těmi lentilky.
Stále jako bych tomu nemohla uvěřit, už jsem ani nevěřila, že já a on budeme spolu a najednou tu naproti sobě sedíme, usmíváme se na sebe jako zamilovaní puberťáci a jsme spolu. Já miluju čím dál tím víc jeho a to jsem si ani nemyslela, že to jde a on mě, cítím se úžasně s ním, s ním se cítím jako princezna. Znovu jsem našla sama sebe, znovu jsem ta stará bezstarostná Car a s mými problémi co přijdou mi pomáhá on, mé sluníčko usměvavé, mé světlo, to on mi pomáhá dát svůj život do kupy, to on mi pomáhá se vším se srovnat, to on mi dělá dny lepší, bez něho bych to už nezvládla.
Po snídani jsem dala talíře do myčky a šla jsem si sednout k Niallovi do obýváku, akorát běželi nějaký zprávy.
"Co se asi stalo v Caroliiným domě, nikdo o tom nemluví. Podle, ale našich zpráv i z toho co napsala na Twitter, se chtěla mladičká Caroline zabít. Niall Horan vypadal, že zkolabuje, když se za ní vydal do nemocnice. Za to Luke vypadal nešťastně, ale ne tak jako Niall, je snad Luke s Aleishou a podváděli tak Caroline? Má snad Caroline něco s Niallem, protože když se vrátila z nemocnice jela k Niallovi domů a fanoušci jen šílí, protože doufají, že oni to dají dohromady. Jenže už jsou to tři týdny a oni se stále nevyjádřili k situaci, stále jsou skoro doma a nikam nechodí. A proto dále pro vás zjišťujeme další informace. "
Niall si mě stáhl k sobě.
"Měli bysme už udělat vyjádření jak to doopravdy je, já vím, že jsi nechtěla, že se na to necítíš, ale.." chtěl pokračovat, ale já ho zastavila.
"Já vím Nialle, už ať je to za námi. Uděláme to klidně už dneska, vážně už je mi fajn jen jsem se nechtěla ukazovat před všemi." Niall se usmál a dál mi pusu, vstal a začal telefonovat. Po dovolání se na mě podíval.
"Máme jít za managementem." řekl jen, já si lehce povzdechla.
"V kolik?"
"Hned." oznámil mi, proto jsem se zvedla z gauče, přešla k němu a políbila jsem ho.
"Jdu se jen převléct." on kývnul a já šla nahoru. Vešla jsem do naší ložnice, do našeho šatníku, vzala jsem si černé dlouhé kalhoty, bílé triko a černý přehoz přes to. Mezitím do ložnice, když jsem se oblékala přišel Niall, který si vzal černý na kolenouch roztrhané kalhoty a bílé triko. Usmála jsem se na něho, popadla jsem kabelku a šla dolů. Na obličej jsem si dala černý brýle a jako boty jsem si vzala černé boty značky puma.
"Můžem." usmál se na mě, jen jsem kývla. Chytil mě za ruku a takto jsme vyšli před dům do Niallova auta. Naštěstí jsme byli stále za branou kam oni nemohli, ale nechápu jak mohou mít takovou výdrž a stále být u Niallova domu. Sklopila jsem hlavu, když jsme vyjížděli z brány. Všude lítali blesky z těch nejdražších fotoaparátů, různé kamery a různí lidé, kteří začali klást otázky a mysleli si, že jim odpovíme. Ale my nic, my jsme jeli za managementem..
____________________________
Tenhle díl věnují všem, kteří to ještě čtou. Doufám, že se aspoň trochu líbí. 😘
ČTEŠ
Change
FanfictionCaroline Thompson a Niall Horan dva nejlepší přátelé. Ona miluje jeho, ale on vidí jen tu kamarádskou stránku. Stále říká, že čeká na svoji princeznu, ale dívku před sebou nevidí. Ale co když se do jejich života připlete dívka, která si Nialla omo...