48.

1.2K 48 11
                                    

Další den bylo zajimavé ráno, když se každý válel na každém. Vykroutila jsem se z objetí Nialla a Liama a šla jsem si dolů udělat kafe a připravit těm mým pakům snídani. Kluci se vyhrabali z peřin o chvilku déle takže jsem měla palačinky a vše potřebné na ně připravené.

"Dobré ráno Car." řekli dohromady až na Nialla, ten ke mě přišel a políbil mě.

"Dobré ráno princezno." usmíval se na mě jak sluníčko.

"Dobré ráno kluci a dobré ráno lásko." usmála jsem se na svého kluka. Všichni jsme si s úsměvem sedli ke stolu a začali jsme snídat. Po snídani bohužel kluci museli jít něco vyřídit, ale já nechtěla tak jsem zůstala doma, mají se vrátit až někdy kolem třetí hodiny odpoledne tak to nevím jak se zabavím. Samotný se mi ani nikam nechce a když bych někam šla všude se mnou budou chodit bodigardi to radši zůstanu tady doma. 

Docela jsem se nudila a tak jsem poslouchala písničky a začala jsem péct. Nejdřív jsem si udělala z vajec, cukru a mouky korpus a když byl v troubě, šla jsem dělat krém. Rozmýšlela jsem se čím ho naplním. Koukala jsem se do poliček a přemýšlela až jsem nakonec vyhrabala jahodový prášek a smetanu. Takže jsem si udělala smetanovo-jahodový krém. Po vychladnutí jsem to naplnila a nahoru jsem dala na půl jahody, vypadalo to skvěle musím se pochválit. Nad mým tokem myšlenek jsem se musela zasmát. Řez jsem dala do lednice a šla jsem uklízet. Měla jsem celý dům uklizený, ale nuda mě stále po celou tu dobu nepřešla. Koukla jsem se z okna ven, všude samý lidi co měli na sobě neprůstřelné vesty, přišlo mi to až docela padlý na hlavu. Popravdě si myslím, že kdyby nás chtěla zabít už by to dávno udělala. No, ale nechám to být a zapnu televizi. Je něco kolem dvanácté, když se domem ozve zvonek proto se zvednu a jdu ke dveřím. Otevřu dveře a tam vidím dva bodyguardy a uprostřed jí. Byla to ona, poznala bych ji, ale co tu dělá? Byla to totiž Niallova bývalá přítelkyně An, s tou se kterou se kvůli mě tak hnusně rozešel. Možná až moc vyděšeně jsem se na ní dívala, silně jsem polkla, popravdě jsem vůbec neměla tušení proč tu je.

"Ahoj." začala ona.

"Slečno znáte jí? Jinak jsme jí prohlídli a je v pořádku, nic u sebe nemá." řekl mi jeden z bodyguardů.

"Eh ano znám ji." odpověděla jsem a pak se zaměřila na ní "ehm ahoj?"

"Přišla jsem ti jen poděkovat, protože díky tobě jsem poznala svou pravou lásku, jmenuje se Ian a je naprosto dokonalý. Víš myslela jsem si, že to co cítím k Niallovi je láska, ale nebyla a chtěla bych aby to mezi námi bylo všechno v pohodě víš, protože všichni říkají jak jsi úžasná, ráda bych tě poznala a chtěla bych abysme byli kamarádky co myslíš, šlo by to?" popravdě? Co když ona je ta co mi to posílá, ale.. Ježiši posloucháš se vůbec, podívej se na ní, nikdy jsem jí předtím v životě neviděla, byla s Niallem a má teď přítele, chce být jen kamarádka a já v ní vidím hned vraha? Začala s Niallem až po dost dlouhé době, tamto byl asi někdo jinej už asi blázním, vážně proč by nás předtím s Liamem sledovala, že? To je blbost a proto jsem se zlehka usmála.

"Uh no jasně moc ráda, takže od znovu já jsem Car." usmála jsem se na ní a ona se též ze široka usmála.

"Těší mě já jsem An." podala mi ruku, kterou jsem přijala. "nechceš někam zajít? Třeba na nákupy, pokuď ti to tvý bodyguardi dovolí a co se děje takhle chránění jste snad nikdy nebyli." zakřenila se a já nevěděla jak odpovědět, říct pravdu? Jít s ní vůbec někam? Nikam se mi nechtělo. Sice jsem řekla všechno v pohodě, ale nevím, možná jsem moc paranoidní, ale něco mi na ní nesedí.

"No to víš mají strach o kluky těžko říct jestli se něco managment nedozvěděl, nám vlastně nic neřekli víš no a jinak popravdě se mi nikam moc nechce." nemůžu jí to říct, trošku lži neublíží.

ChangeKde žijí příběhy. Začni objevovat