14.

1.6K 79 0
                                    

Začala jsem se probouzet, kolem mě něco pípalo, byla jsem v nemocnici. Do pokoje akorát vešel Liam.

"Proč si celý den nic nejedla proto se ti akorát udělalo špatně a všechny si vystrašila." řekl ustaranym tónem " Měl jsem strach." pohladil mě po hlavě.

"Omlouvám se, nebylo mi dobře já.." lehce jsem se odmlčela"tohle jsem nechtěla." lehce jsem se usmála, podal mi do ruky jablko a já se do něj s radostí pustila. "Děkuju."

"V X-Factoru tě vyřadili skončila si jakoby na třetím místě." já se že široka usmála.

"Tak to jsem na tom stejně jako jste byli vy." zasmála jsem se a on se mnou. Popravdě jsem byla ráda, že už tam nemusím, nechtěla jsem to vzdávat, ale jsem ráda, že jsem vypadla. Je toho na mě poslední době moc a přidat do toho X-Factor, když bych radši se válela doma nebylo nejlepší. Měla jsem odejít asi ihned co se mi začal život sypat pod rukama, ale přála jsem si aby rodiče byli na mě hrdí a tak doufám, že aspon trošku můžou být. Časem si dodělám školu až se mi bude chtít a doufám, že jednou budu stejně dobrá doktorka jako mamka.

"Někdo na tebe venku čeká." řekl po chvíli Liam.

"A kdo?" zeptala jsem se. Nechtěla jsem aby to byl Niall hlavně, nerada bych ho vyhazovala, ale nechci ho tady snažím se na něho zapomenou.

"Luke." jak jsem to slyšela ihned jsem se usmála.

"Pustíš ho sem." usmála jsem se on mi dal pusu na čelo.

"Jo já už půjdu tak se měj a až tě pustěji budu na tebe s jidlem dávat bacha." pohrozil mi a pak odešel. Dveře se, ale hned otevřeli a v nich stál Luke.

"Ahoj." usmála jsem se, úsměv mi opětoval.

"Ahoj, strašně jsi mě vyděsila."

Dost dlouho u mě Luke zůstal, povídal mi o sobě jak se dostal ke zpěvu něco o svých příbuzných pak o klucích ze skupiny. Naopak já řekla něco o sobě i o mých rodičích a tak, ale věděl, že se o tom moc nechci bavit tak mě nenutil. Spíše mi vyprávěl trapasy kluků ze skupiny, ale žádný se netýkal snad jeho a tak jsem to zněj dolovala, ale prý žádný nemá, pche to určitě.

Luke byl super, vážně si s ním rozumím a je s ním sranda. Naštěstí mě zítra pustí, jen jsem tu na kapačkách a tak, aby to se mnou zase neseklo. Zítra jsem se domluvila s Lukem, že mě odsuď vyzvedne a doveze k Liamovi, už se těším.

A tak jsem s úsměvem na rtech usnula.

ChangeKde žijí příběhy. Začni objevovat