28.

1.4K 68 8
                                    

Pohled Car:

Slyšela jsem hlas patřil jemu poznala bych ho všude.

"Lásko miluju tě vím, že žiješ tak otevři ty svoje nádherná kukadla prosím."

A pak se jeho rty přitiskli na mé, začala jsem spolupracovat a on se po chvíli odtáhl. Dívala jsem se do těch nejhezčích modrých očí, které mě sledovali, lehký úsměv jsem zblikla na jeho tváři a já se musela lehce taky pousmát.

"Ahoj." řekl nejistě.

"Ahoj." opětovala jsem mu.

"Miluju tě Car." řekl, zahleděla jsem se do jeho tváři. Možná jsem v ní hledala něco, co by mi řeklo, jestli my dva máme smysl, ale i kdybych tam našla že nemáme, stejně bych řekla to co jsem řekla, protože znovu bych si ho nenechala utéct, znovu už ne.

"Já tebe Nialle." lehce mě objal a já, já se cítila šťastně.

"Co jsi to udělala, měl jsem strašný strach o tebe." říkal mi to a pořád se díval do mých očí. Jeho oči byli stejně krásné jako jsem si je pamatovala, modré pomněnky ve kterých se ztrácím.

"Omlouvám se." Bylo jediný co ze mě vypadlo. Viděla jsem v pokoji i Liama a ostatní a byl tu i Luke. Doktor s tím bodigardem? Asi jo odešli. Liam ke mě přiběhl a objal mě.

"Měl jsem strach a chyběla jsi mi." objetí jsem mu opětovala a tak se pro střídali všichni až zas mě v objetí držel Niall. Jeho vůně byla úplně nádherná.

"Jsi tady." šeptla jsem a víc jsem si ho přitáhla. Cítila jsem lehké slzy co mi stekáli po obličeji, jednu neposlušnou mi sestřel a usmál se na mě jeho dokonalým úsměvem. Pamatuju si na co jsem myslela než vše zmizelo, byl to on a teď je tady a miluje mě stále.

"A nikdy bez tebe neodejdu, miluju tě a tak se tě chci zeptat, nechceš být moji princeznou?" nebylo nad čím přemýšlet, tohle jsem si přála už strašnou dobu. A tak jsem začala kývat hlavou.

"Ano, ano strašně ráda já miluju tebe." a jen jsem to dořekla, on spojil naše rty v jedny. Byl to nádherný polibek plný procítění, plný našich emocí. Tolik jsme si toho prožili než se naše cesty na dobro spojili a já doufám, že to je navždy, že nás nic nerozpojí, protože bez něj život nechci, bez něho si svůj život už představovat nechci, protože konečně ho můžu nazvat svým, konečně můžu říct celému světu on je můj přítel ruce pryč, konečně ho mohu políbit a jen tak bez důvodu před všemi obejmout, konečně slyším ty krásná slůvka, co v jeho podání je jak samet co se dotýká mých uší, konečně i já mu můžu říct nahlas Miluju tě Nialle..

ChangeKde žijí příběhy. Začni objevovat