20.

1.5K 72 6
                                    

Po dvou dnech:

Včera jsme nic moc nedělali. S Lukem vcelku se mi líbí spojení kamarádi, ale světu jsme ještě nic neřekli a Luke a ani Aleisha zatím nechtějí. Luke s klukama je pozvaný na koncert 1D a tak mám jít s nima jako pro cely svět jeho přítelkyně, nějak mi to nevadí. A tak jsem se umyla, vzala jsem si čisté spodní prádlo a na to černé uplé šaty a na to jsem si dala ještě černé sako. Vlasy jsem si vyžehlila lehce jsem se namalovala a mohla jsem jít do naší kuchyně za Lukem.

"Páni tobě to sekne." usměje se na mě.

"Oh díky ještě se budu červenat." zasmála jsem se a on se mnou. A tak jsme mohli vyrazit jako boty jsem si vzala černé vyšší na klínku. Před hotelem nás vyzednulo černé auto a vyjeli jsme směr aréna, kde měli nedávno koncert kluci z 5SOS. Když jsem tam dojeli šli jsme zadem a vešli jsme do takové VIP zóny, kde jsem vše viděli a všichni viděli nás, ale bylo to oddělené takže sem nikdo nemohl kdo neměl přístup.

Koncert byl samozřejmě super až do doby kdy si slovo vzal Niall.

"Tuhle písničku bych rád věnoval své nové přítelkyni Angele." Bylo to jako bodnutí do srdce. Podívala jsem se na onu dívku co tam stála a kam se Niall koukal. Byla to typ Barbary, prostě namyšlená holka akorát asi nebyla nějak slavná, protože vůbec nevím kdo to je.

A tak začala hrát píseň. Byla nová, neznala jsem ji a nejhorší bylo, že ji složil Niall asi pro ni. Zpívali tam o tom jak se mu líbí její úsměv, její hnědé vlasy a krásné hnědé oči, které září. Její dokonalý úsměv, který věnuje jen jemu. Pche a pak jsem se měla chuť smát, když zpívali, že když mu uklízí byt, že je u toho tak sexy. Ona by neuklidnila nikdy nic však to jde poznat jenže při tom jsem viděla jak se dívá na mě jako by to říkal mě a ne jí což je blbost.

Luke se ke mně naklonil.

"Jsi v pořádku?"

"Jo jsem."

"Vím, že ho miluješ celou tu dobu a vím, že je to pro tebe asi těžké." lehce jsem se usmála a pohladila jsem ho po tváři.

"Je to v pohodě Luku." on se ke mě přiblížil trochu blíž jakoby čekal co udělám, věděla jsem co myslí.

"A co Aleisha?"

"Ta to pochopí proč.". usmál se a já jsem se naklonila blíž k němu, kde jsme spojili naše rty v jedny.

"Děkuju Luku." usmála jsem se na něho a viděla jsem jak Niall nás úplně vraždí pohledem. Jenže mě se najednou udělalo nehorázně špatně. Chytla jsem se za břicho a druhou ruku jsem si dala před pusu. Rychle jsem se postavila a viděla jsem všechny pohledy a i nějaký cvakání blesku, ale teď jsem to neřešila a rychle utíkala na záchod, kde jsem vše vyzvracela. Bylo mi vážně hrozně. Luke za mnou ihned doběhl.

"Co se děje."

"Luku bez pryč je to nechutné, nemusíš tu být." vážně mi nebylo dobře, ale už to bylo lepší.

"Ale já tu chci být." pohladil mě po vlasech a já se usmála.

"Děkuju, už je to lepší." šla jsem k umyvadlu, kde jsem si opláchla obličej a vypláchla pusu.

"Pojedem na hotel chceš?" optal se mně a já slabě přikývla. Koncert stejně už končil tak co. A tak jsme dorazili do pokoje a já si šla lehnout do postele, kde jsem ihned usnula..

ChangeKde žijí příběhy. Začni objevovat