Akorát jsem se probudila. Včera jsem po skončení ranní směny šla domů, umyla jsem se a šla spát. Takhle dobře jsem se ještě nevyspala. Dneska mám odpolední takže nemusím nikam spěchat, ta mi končí v osm hodin. A tak jsem si došla nakoupit, na snídala jsem se, chvíli jsem si jen tak ležela u televize a koukala na konec Titanicu, kdy samozřejmě mé tváře nezůstali suché. Po skončení filmu jsem televizi vypla a šla jsem si uvařit oběd. Pak jsem se jen trochu zkulturnila a mohla jsem vyjít do práce.
V práci jsem se převlékla do bílého a šla na lékařský pokoj. Nic se nedělo, což bylo samozřejmě dobře, tak jsem šla za Joshem. Zaťukala jsem na dveře a po "dále" jsem vstoupila do vnitř. Akorát něco dělal na počítači.
"Ahoj" pozdravil jsem ho, konečně se na mě podival ihned se usmál.
"Ahoj, potřebuješ něco nebo proč tvé cesty vedou ke mě." zasmál se nad svým proslovem a já musela taky.
"Ale ne jen.." odmyslela jsem si a sedla jsem si do pohodlného křesla co tu měl. "nic se neděje a tak jsem se nudila, ale pokuď máš hodně práce můžu jít."
"Ne vůbec." pohotově zareagoval a tak jsme si povídali. Seděla jsem tam vcelku dobu, ale můj přístroj značil, že už je po mě shánka.
"Tak já musím jít pane primáři." zasmála jsem se, takhle mu tady říkali jenom lidi co nebyli z našeho patra, vážně se tady nenašel nikdo s kým bych si nesedla.
"Hahaha dobře tak běž, ale ještě bych se tě chtěl na něco zeptat." nervózně se poškrábal a já kývla na znamení, aby pokračoval.
"Ehm nechtěla bys jít se mnou na večeři?" zeptal se, popravdě nevěděla jsem co na to říct, ale musela jsem spěchat proto jsem řekla..
"Jo ráda půjdu, ale teď už musím tak se pak stav ať se domluvime pá." a s tím jsem odběhla na sál.
Popravdě bála jsem se, Josh je úžasný kluk to ano je hodný, zábavný, ale já mám svoji hlavu plnou jeho, toho modrookého kluka a právě protože je Josh takový, bych ho nechtěla vodit za nos, když vím, že miluju někoho jiného tak doufám, že to nebere jako rande, ale jenom jako že si jdeme jako dva kamarádi sednout po práci. Nechci aby náš dobrý vztah se díky tomudle zničil.
Věnuji ho všem co to čtěte, ale samozřejmě že:
jjandaa15
Gabka02
Elikaapkova
ČTEŠ
Change
FanfictionCaroline Thompson a Niall Horan dva nejlepší přátelé. Ona miluje jeho, ale on vidí jen tu kamarádskou stránku. Stále říká, že čeká na svoji princeznu, ale dívku před sebou nevidí. Ale co když se do jejich života připlete dívka, která si Nialla omo...