22.

1.4K 75 2
                                    

Probudila jsem se v posteli, sice nevím jak jsem se sem dostala, ale nějak mi to nevadilo.

"Dobré ráno." pozdravila jsem oba dva.

"Dobré." usmáli se na mě. Luku akorát dodělal vajíčka a i když jsem neměla chuť dala jsem si, jenže hned co jsem snědla asi tři lžičky jsem se odebrala na záchod, kde jsem začala zase zvracet.

"Car tohle není dobrý pojedeme k doktorovi." řekl Luke.

"Luku prosím až zítra dneska je ten ples a já tam chci. Už je to hlavně lepší." lehce jsem se pousmála a on kývl. Opláchla jsem si obličej, vyčistila jsem si zuby a šla zpět do kuchyně, kde jsem si nalila čaj.

Celý den jsem nějak proležela, Luke si přál abych šla k doktorovi, aby mi něco nebylo. No říkala mi to i Aleisha, ale já jsem chtěla jít na ten ples kord, když jsem si koupila ty krásné šaty. A tak jsem je neposlouchala. Mělo to začít v sedm hodin a teď bylo půl páté a tak jsem se pomalu svlékla a šla jsem si lehnout do teplé vany. Bylo to úžasné všechno ze mě opadlo. Svaly se uvolnili až tak moc, že když jsem vyšla myslela jsem, že se ani na nohy nepostavím. Osušila jsem se a na chvíli jsem si lehla do postele. Po chvíli odpočinku jsem si oblékla ony šaty a začala část kdy jsem se trošku víc než normálně namalovala. Vlasy jsem si lehce zvlnila a myslím, že jsem nevypadala vůbec zle. Prohlížela jsem se v zrdcadlu. Už bylo půl sedmé, když na mé dveře někdo zaťukal.

"Car už jsi?" ozval se Luke.

"Ano." a v tom jsem otevřela dveře. Celou si mě prohlídl.

"Páni sluší ti to strašně moc." usmál se na mě.

"Děkuju." vzal mě za ruku a vedl mě pryč z hoteloveho pokoje. Akorát na chodbě vycházel i Niall s klukama. Viděla jsem jak na nás koukají, ale nechtěla jsem jim věnovat moc pozornosti. Až k autu jsme šli v ruku v ruce s Lukem. V autě už seděla i Aleisha s Calumem.

"Ahoj." pozdravili jsme se tak nějak na zájem.

"Páni tobě to sluší vypadáš jak princezna." začala Aleisha.

"Děkuju tobě to taky moc sluší." usmála jsem se na ní. Nejeli jsme moc dlouho zachvíli jsme už stáli před obří halou. Vešli jsme do vnitř akorát jsme stáli nahoře, když se sešlo dolů byla to obří hala plná židlí, sedaček a stolu a velkým tanečním parketem. Dále zde byli asi tři bary rozprostřené tak, aby člověk nemusel chodit daleko a na druhé straně bylo pódium, kde byl nějaký DJ.

Luke mi nabídnul rámě a já ho přijala a tak jsme se zlehka rozešli po schodišti dolů. Každý pohled nás teď sledoval, všichni co se s někým bavili zmkli a dívali se směr na nás. Nevím co si říkali, ale bylo mi to dost nepříjemné. Za námi šli ostatní kluci a Calum s Aleishou. Luku nám vybral jeden větší gaučík, který byl trošku v odlehlé části všeho dění, ale blízko tanečního parketu. Různě jsme se bavili, cítila jsem pohled všech přítomných a hlavně pohled jednoho stolu, který byl přesně na proti nám. Patřil klukům z 1D.

"Nechceš si zatančit?" optal se mě Luke. Podívala jsem se na Aleishu.

"Jen běžte." zasmála se a já jsem se podívala na Luka.

"Ráda." usmála jsem se a on mi úsměv opětoval.

"A co kdyby jsme tady zatančili to co jsme předtím zkoušeli pamatuješ?" musela jsem se zasmát, jo to si pamatuju. Pokuď znáte upíří deníky tak jsme tančili přesně jako Elena a Damon, byl to super tanec a vypadal elegantně. My jsme si ho v pár části upravili a hlavně, aby byl delší, ale vypadá dost stejně a tak jsem nemohla než kývnout.

Luk vstal a šel za DJ a poprosil ho aby tam pustil naší píseň. Viděla jsem jak se všichni z protějšího stolu dívají, když se Luke zvednul a šel k DJ. Luke pro mě došel a nastavil mi ruku, kterou jsem s radostí přijala. Postavili jsme se na parket a já si všimla jak ho všichni vyklidili, bylo to zajímavé nevím proč, ale teď mi to ani nevadilo.

Postavili jsme se na proti sobě a Luke kývnul na DJ a tak začala hrát naše píseň. Oba jsme zvedli pravou ruku a šli jsme. Po celou dobu jsme se jeden druhému díval do očí, potom jsme zvedli druhou ruku a šli jsme na druhou stranu. Cítila jsem se výjimečně, každý nás sledoval. Pak jsme zvedli obě dvě ruce a rozešli jsme se na jednu stranu a když jsme se ocitli, kde jsme začali, oba dva jsme se o krok přiblížili k tomu druhému a začali jsme přes celou halu tančit. Byli jsme i u jejich stolu cítila jsem jejich pohled, ale moc jsem si toho nevšímala, vnímala jsem jen tanec. Oba dva jsme se dívali tomu druhému do očí. A když písnička skončila všichni začali tleskat, teda skoro všichni. Usmáli jsme se a v ruku v ruce jsme odešli na svá místa.

"Páni to bylo dokonalé." řekla ihned Aleisha, která mě objala, nevím řekla bych že to bylo divný, když ona ve skutečnosti byla jeho láska, ona byla jeho přítelkyně, ale předevšema jsem si na ní teď hrála já jen, protože oni nechtěli, že to chtějí oznámit až díl jak to ve skutečnosti bylo.

"Děkujem učili jsme se to asi před 3-mi týdny, když jsme se nudili na pokoji." zasmála jsem se a Luke se mnou. "Dojdu si pro pití." a s tím jsem se zvedla a šla jsem k jednomu z baru. "Mohu poprosit prosím čistou vodu děkuju." číšník se usmál.

"Jistě slečno." lehce jsem se taky usmála. Dokuď se za mnou neozval nečí hlas.

ChangeKde žijí příběhy. Začni objevovat