Dívala jsem se na výsledky a všechno vypadalo dobře, pro jistotu jsem to ukázala Joshovi abych se neukvapila, ale on mi to potvrdil. S úsměvem jsem se vydala na Niallův pokoj. Došla jsem tam, v pokoji, ale už nebyl sám. Byli tam kluci a nějaká pro mě neznámá dívka, seděla u něho na židli.
"Ahoj tak jsme udělali výsledky a všechno vypadá v pořádku." řekla jsem a usmála jsem se na Nialla.
"No tak vidíš lásko, vše je v pořádku, nevím co bych tu bez tebe dělala." řekla ta holka, já jsem se lehce zasekla a pak se na tu dívku usmála.
"Co by si bez něho počal celý svět, že? Bez takového neviňátka, ještě skontroluju ti to břicho." řekla jsem a zmáčkla jsem mu břicho, ale tak, že jsem věděla, že mu nic neudělám, ale aby ho to bolelo. On zakňučel.
"Však ho to bolí."vypískla ta holka.
"Páni jo, jsi na mě nějaká moc chytrá vážně, ty jsi doktorka bez tebe bych to nepoznala. To víš, když má někdo vnitřní krvácení, k tomu naražený žebra a dělá si z někoho srandu tak to hold bolí." triko jsem mu vrátila na zpět.
"Doufám, že se co nejdřív uzdravíte." umělé jsem se usmála.
"Car, chtěl jsem to to říct, ale nenechala jsi mě."
"Jsem doktorka Thompson, jen pro známý jsem Car." a s tím jsem odešla. Došla jsem na lékařák, kde jsem se svalila na gauč a začala jsem brečet. Vážně mi řekl, že mě miluje a že jsem mu chyběla, ale přitom má přítelkyni? Jak mi to mohl udělat. Po chvíli uklidnění jsem si sedla za počítač a podívala jsem se jak jsou spolu dlouho. Jsou spolu měsíc bože. Zvedla jsem se a šla jsem za Joshem.
"Chci služby a chci jich hodně." řekla jsem ihned jak jsem vešla do jeho kanceláře.
"Car co se stalo."
"Má přítelkyni chápeš." on se na mě smutné podíval, i když si myslím, že ve vnitř byl trošku rád.
"Na napiš se kam chceš." řekl a uvonil mi počítač. Akorát jsem psala něco do počítače a Josh stál za mnou, když na dveře někdo zaťukal a tak jsem řekla dále.
"Hele ja jsem tady primář." zasmál se, já jen kývla rameny. Do pokoje vešel Louis a Liam.
"Dobrý den, my nemohli najít doktorku." zasekl se.
"Ou aha no jen jsme se chtěli zeptat, kdy Niall bude moc jít domů a jestli bude moc zpívat." já se zaměřila na počítač a začala jsem si dávat směny.
"Car je to tvůj pacient." šeptl mi do ucha Josh až jsem se lehce otřásla.
"Ach jo člověk tady nemůže nic dodělat." řekla jsem a podívala jsem se ne ně, vzala do ruky jsem desky kde jsem našla k němu papíry. Ani nevím proč jsem se do nich dívala, když jsem to znala na zpamět.
"Samozřejmě si tu poleží ještě tak týden, možná díl uvidíme. Ale pokuď se vám tady něco nelíbí, na vaše náklady ho můžeme přestěhovat do Londýna." umělé jsem se usmála. "Jinak zpívat se zlomenou nohou se dá, takže pak už ať si dělá co chce jen na jeho riziko." pokrčila jsem rameny.
"Car, mi za to nemůžeme, už ho nebavilo čekat, ale ji nemiluje chyběla jsi mu ty." říkal Liam.
"Ještě něco potřebujete já tady mám práci." a s tím jsem si začala dělat zase směny a tak oni odešli.
"Jsi na ně docela zlá."řekl Josh.
"Taky mi to mohli říct, nemusela jsem dělat ze sebe debila." pokrčila jsem rameny a vstala od počítače. "Takhle by to mohlo stačit."
"Nebereš si toho moc?"
"Ne chci to tak vytiskneš mi to prosím." on přikývl a začal tisknout, potom mi to dal a já mohla jít.
"Car nechceš dneska někam zajít." zeptala se mě Jessica, má dobrá kamarádka tady.
"Jessi dneska sloužím." řekla jsem ji, ale ona začala kroutit hlavou.
"Nene teď jsem se dívala na směny."
"Právě jsem si ji připsala." řekla jsem a ukázala jsem ji svůj plán.
"Takže se něco stalo, je to určitě ten kluk prý ho srazilo auto, něco ti udělal vždy si tak bereš směny na víc abys doma neseděla sama na prdeli."
"To je v pohodě Jessi, jsem v pohodě jen se chci od reagovat a miluju pomáhat někomu." usmála jsem se, vydala jsem se za svými pacienty je zkontrolovat. Jako první jsem šla za paní Oston. Byla to starší paní co musela jít na operaci kolene.
"Dobrý den paní Oston, jak se daří?" zeptala sem se jí a ona se na mě usmála.
"Ale dobře drahoušku, dobře. Včera jste toho měla asi hodně, že jste nepřišla, že ano." zkontrolovala jsem hodnoty na přístrojích. A přisedla jsem si k ní.
"Ano, včera to byl náročný den, ale teď jsem měla volno takže jsem vás přišla skontrolovat jak se vám daří. No myslím, že bysme vás mohli po zítří propustit, ale pokuď mi slíbíte, že nebudete se namáhat a zůstanete i doma v klidovým režimu."
"Ale jistě paní doktorko, udělala jste mi radost." usmívala se na mě a já se na ní taky usmala.
"Tak to slyším ráda, tak se zatím mějte." a s tím jsem odešla. Takhle jsen prošla asi ještě dalších pět pokojů. Jediný pokoj, který jsem vynechala byl ten jeho.
Dneska se nic moc nedělo a tak jsem jen ležela a ležela a když bylo večer a já myslela, že spí šla jsem zapsat hodnoty k němu na pokoj a zkontrolovat ho.
Vešla jsem do vnitř se svými deskami a začala jsem psát hodnoty na obrazovce. Jo vypadá to, že to bude v pořádku.
"Car." zašeptal, vcelku jsem se lekla tak jsem se chytla za srdce.
"Pane Horane proboha vyděsil jste mě." řekla jsem to tak formálně jak to dělam u každého.
"Vážně budeš dělat, že se neznámé?"
"A známé se snad?"
"Miluju tě Car, chtěl jsem ti to říct, já se s ní rozejdu chci jen tebe lásko, prosím." říkal to vcelku zoufale.
"Nialle nerozchazej se s ní, neřeš to, vrátíš se do Londýna a já, já zůstanu tady." šeptla jsem, nechtěla jsem to tak, chtěla jsem se vrátit s ním i s tím, že bych třeba doktořinu už nedělala.
"Já jo, ale... myslel jsem, že mi pomůže zapomenout, byl to skoro půl rok a já na tebe myslel v den i v noci, ale nepomohla mi a místo toho jsem tě znovu spatřil jako svého anděla." pohladil mě po tváři. "Miluju tě už mě neopouštěj prosím." šeptl, tekly mu slzy po jeho tvářích.
"Já tebe taky." a s tím jsem se sklonila a spojila naše rty v jedny. Zůstala jsem tam celou noc, naštěstí se nic nedělo jinak by mi zapípal takový přístroj, to je, když vás nemohou najít na pokoji tak vás zavolají tímhle, ale nic se neozvalo a tak jsme v klidu spali.
_______________
Vote a komentář potěší ❤
Chtěla bych vám poděkovat za to jak mě neskutečně podporujete, protože si toho nesmírně vážím ❤Díl věnuji:
S láskou Kthxx❤
ČTEŠ
Change
FanfictionCaroline Thompson a Niall Horan dva nejlepší přátelé. Ona miluje jeho, ale on vidí jen tu kamarádskou stránku. Stále říká, že čeká na svoji princeznu, ale dívku před sebou nevidí. Ale co když se do jejich života připlete dívka, která si Nialla omo...