15.

1.9K 74 0
                                    

Ráno jsem se probudila, proběhla vizita a tak že budu moct domů a ať si pro mě někdo přijede a tak jsem napsala Lukovi.

:

Doufám, že ještě nespíš, ale mohl bys pro mě teda dojet nebo si mám odvoz sehnat jinde? :)

Luke:

Samozřejmě že pro tebe dojedu tak už vyjíždím zachvili jsem tam. :)

Usmála jsem se a začala balit. Po chvíli jsem slyšela jak se otevřeli dveře, ale neotáčela jsem se.

"To jsi tu brzo." a s tím jsem se otočila, ale nestál tam Luke, ale Niall. "Co tady děláš?"

"Měl jsem o tebe strach tak jsem přijel abych tě mohl vidět a klidně tě rád odvezu, Liamovi nápisů že může zůstat doma." usmíval se na mě tím jeho úsměvem.

"No jo Nialle jenže.." nestihla jsem to ani doříct a dveře se znovu otevřeli a tam stál Luke s krásnou rudou kyticí.

"Ahoj, doufám že neruším." viděla jsem Niallův nechápající výraz.

"Ahoj vůbec ne, vás asi dva taky nemusím představovat. Jo a jinak už mám zbaleno tak můžeme vyrazit." usmála jsem se na Luka a pak jsem se otočila na Nialla. "Je mi líto Nialle, ale odvoz už tady mám tak snad někdy jindy." a s tím jsem i po boku Luka odešla. Možná to bylo hnusný odemně a možná jsem to přehnala a měla se zachovat víc milé, ale taky tady nebyl vždy pro mě.

"Jak se cítíš?" zeptal se mě Luke, když jsme šli k jeho autu.

"Jo už dobře jen asi nervy a tak takže jsem prostě neměla hlad, chuť nic a pak to dopadlo tak." usmála jsem se na něho.

"A ty s Niallem jste velcí kamarádi nebo tak. Dost částo se i o vás psalo jako o nejlepších kamarádech možná i něco víc, ale pak jakoby to skončilo." akorát jsme nasedli do jeho auta, mé tašky dál do kufru a já se posadila a čekala až přijde.

"S Niallem jsem byla nejlepší kamarádka. Měla jsem ho fakt moc ráda, ale něco se stalo a já se o tom moc nechci bavit, ale už prostě nejsme ti nejlepší přátelé a myslím, že ani nebudeme." tak nějak jsem mu nechtěla vysvětlovat, že ho miluju a bla bla bla a že přišla jeho přítelkyně a on na mě zapomněl. No naštěstí to dál neřešil a vydal se směr Liamova vila. Po cestě sem mi zpíval jejich písničky, protože do přehrávače dál jejich písně. Ty písničky vůbec nebyli špatný a jeho hlas taky ne. Po celou dobu jsem se na něho usmívala.

Přijeli jsme pred Liamův dům a Luke mi pomohl s taškou. Zazvonila jsem na dům a o chvíli později už nám Liam otevíral.

"Ahoj." usmíval se na mě Li a vtáhl si mě do objetí.

"Ahoj." objetí jsem mu opětovala a i s Lukem po boku jsme vešli do vnitř.

"Akorát jsem dovařil máme boloňské špagety." říkal, já jsem se jen zasmála co taky jiného by uvařil že. Liam nám naservíroval jídlo a všichni jsme si sedli ke stolu.

"A kde máš Soph?" optala jsem se ho, ale musím uznat že ty špagety jsou vážně mňamka.

"Jela domů, tak neznámé se zas tak dlouho a moc věcí tu taky nemá a jela navštívit rodiče." no jasně, že mi to nedošlo to jenom já nemám vlastní domov a nic. Uměle jsem se usmála a přikývla jsem. Luke u mě ještě chvíli zůstal, seděli jsme v pokoji a různě se bavili docela o hloupostech, ale bylo to super. No a pak odjel na zkoušku za kapelou a tak jsem sešla dolů k televizi, kde byl Liam.

"A co dneska planuješ?" ptala jsem se ho, když jsem si k němu přisedla.

"No teď nic a večer jdu se Soph na večeři a tak doufám, že ti to nevadí." usmála jsem se.

"Ne vůbec mi to nevadí jsem ráda za tebe. Soph je velmi milá a sympatická dívka, sice jsem si s ní pořádně neměla čas promluvit, ale z toho času stráveném v její společnosti jde poznat, že je to úžasná dívka pro tebe a ty záříš a já chci abys byl šťastný, protože si toho pro ostatní a hlavně pro mě udělal víc než dost." pohladila jsem ho po ruce.

"Děkuju jsi úžasná dívka Car a já nechci aby ses trápila. Víš tak koukám jak ti září očka jak pokukuješ po Lukovi." musela jsem se zasmát.

"Víš Liame, Luke je hodný kluk je s ním sranda a tak a já jsem s ním šťastná, ale nevím jestli od toho očekávat víc." usmíval se na mě a já na něho, v pozadí hrála televize, ale ani jeden jsme ji neřešili.

"A ty bys chtěla aby to bylo něco víc?"

"Liame" zasmála jsem se a potom jsem zvážnila " víš kdyby mě měl rád víc než jako kamarádku a chtěl by abych byla jeho přítelkyně, neměla bych nic proti. Sice teď vím, že stále miluju Nialla, ale vím že Luke je úžasný a myslím že když s ním strávím delší čas tak to půjde samo." usmívala jsem se na něho, on mě objal se slovy přeju ti to. A tak jsme se pak váleli u televize nic moc nedělali až přišel večer. Liam se šel upravit a pak mě objal a jel za Sophii. A já já napsala Lukovi.

:

Ahoj nemáš čas? Jsem sama v tomto velkým domě a strašně se bojím O.o

Odpověď mi přišla skoro hned.

Luke:

Strašně rád jsem tam do půl hodinky :*

Fajn tak jsem se šla rychle trošku poupravit. Usmála jsem se na sebe do zrcadla, když domem se rozezněl zvonek. Sebehla jsem schody dolů a otevřela jsem dveře. Stál tam s kyticí červených růžích. Usmála jsem se na něho.

"Ahoj." usmíval se na mě.

"Ahoj pojď dál." zasmála jsem se a uvolnila mu dveře aby mohl vejít.

"Tady kytička pro krásnou dívku." musela jsem se zasmát, kytku jsem od něj převzala a s děkuju šla jsem ji dát do vody.

"Máš hlad?" zeptala jsem se ho, když jsem vešla do obýváku kam šel on.

"No akorát jsem jel od manažera takže jsem nic moc nejedl takže vcelku jo, ale nechci ti vyjidat ledničku nebo spíš Liamovi." oba dva jsme se zasmáli.

"Neboj ani jeden mu ji vyjídat nebudem, objednala bych si pizzu víš." usmála jsem se nevině.

"Když princezna chce pizzu má ji mít. Jsem rád, že tě vidím takhle, jsi plná energie. Sluší ti to." usmíval se na mě a pak se zlehka nahnul. Čekal na mé svolení a já mu ho dala, když jsem se o krok přiblížila zase já. Spojil naše rty a my jsme se dlouze políbili. Potom jsme se od sebe odtrhli a jeho oči svítili, jeho úsměv byl dokonalý a upřímný a já se cítila šťastně díky němu.

Tak jsme si nakonec objednali pizzu já si vzala Hawai, protože je nejlepší a Luke si vzal salámovou. Strašně jsem se teda přejedla. Koukali jsme na televizi dávali tam nějakou kriminálku, ale popravdě mě to moc nebavilo. Seděli jsme vedle sebe jeho ruka mě objímala a já jsem se jen usmívala, bylo to jako bych ho znala dlouho, byl skvělý a já se cítila super. A když jsem se na něho podívala on se zrovna podíval taky mým směrem, že se naše pohledy střetli. Začal se přibližovat a já jsem mu vůbec neodporovala naopak jsem náš polibek prohloubila. Bylo to úžasný, jeho rty byli jemné a nadýchané a v tu chvíli jsem nemyslela na nic jiného než na něho. Odtrhli jsme se od sebe a já jsem se usmála.

"Nedáš si něco jako víno, tvrdší a tak ?" ptala jsem se ho, popravdě já bych si dala víno.

"Ty mě chceš opít." zasmál se.

"Co jej to ne vůbec jen mám na něco chuť." byla jsem lehce narůžovělá.

"Jsi roztomilá, ale jo rád něco dones na co máš chuť." usmál se a tak jsem se zvedla a šla jsem pro víno, no vzala jsem radši hned dvě ať jsem pak nemusím lítat že. A tak jsme pili, pili a smáli se až jsem ne nebyla jsem opilá, ale byla jsem v náladě. Přitiskla jsem se na jeho rty a on vůbec nebyl pozadu. Vyzvednul mě a odnesl do mého pokoje, kde jsme ze sebe oba strhli oblečení. Líbali jsme se snad úplně všude bylo to úžasný a já jen doufala, že nepřijde teď Liam se Sophii aby nás při něčem neslyšeli....

ChangeKde žijí příběhy. Začni objevovat