MEKTUP

3K 189 50
                                    

Naval,
İçinin temizliğinden ve samimiyetinden bir an şüphem olmadı. Yaşadıklarımızınj gerçekliğine sonuna kadar inandım. Sana açıklayamayacağım sebeplerden dolayı gitmem lazım. İkimiz adına çok üzgünüm. Sana bunu yaptığım için beni asla affetmeyeceğini biliyorum. Kısa bir süre de olsa seni tanıdığım kadarıyla içinden neler geçebileceğini tahmin etmek zor değil. Bana inan ki sana gerçekleri açıklaya bilmeyi çok isterdim. Bu kararı vermek benim için de çok zor oldu. Gitmemin ikimiz için de en doğru tercih olduğuna inanıyorum. Beni seviyor olmandan da asla şüphe duymadım. Sana yaşadığımız mutlu anılardan başka birşey bırakamıyorum. Gözlerinde hissettiğim inancı lütfen yitirme. Benden sonra ki hayatına sıkı sıkı sarıl. Ailen seni hep mutlu görmeyi sen de mutlu olmayı hak ediyorsun. Gönlüne göre biriyle tanışıp tekrar aşık olabilirsin. Mutluluğu aramaktan asla vazgeçme. İstediğin hayalleri sana yaşatamayacağımı biliyorum. Yapamam! Seninle uzun vadeli hayaller kuramam.
Arkamdan üzülme lütfen. Gidişimin seninle hiçbir alakası yok. Umarım kalbinden silinmem uzun sürmez. Ben yanıma sadece ismini alıp gidiyorum. Naval! Sözlerinde ki hassasiyet ve davranışlarında ki güzellikler seni mutlu sona ulaştıracaktır. Beni hiç kırmadın sana dair bir tek keşke yok kalbimde. Güzel hayallerin benim değil başka gönüllerin huzura kavuşmasına vesile olur umarım. Ailene teşekkür ve özürlerini iletirsen yeterli olur benim için. Ne kadar zor gelse de senden beni affetmeni dilerim. YENİ DÜNYAMI'ın en güzel hediyesi içimde çağlayan umutların kaynağı oldun. Kendime 'ben de yaşadım' dememe sebep oldun. Herşeyi sana bıraktım ve gidiyorum. Aşkını, hayatını ve kısmetini.....
Zamanın kalbine en iyi gelecek olan ilaç olduğunu hatırla. Aklına her geldiğimde sevdi ama gitti dersin sadece. Peşimden de gelmeni istemiyorum asla. Akşam kapıdan çıkıp gidişin beni son görüşün olsun. Hakkım sana sonuna kadar helaldir. Sana anlatabilseydim eğer, buna cesaretim olsaydı sen de helal eder miydin? Bilmiyorum ama umuyorum. Hayattaki hiç birşey sebepsiz değil inan bana. Senden son bir isteğim var sadece. Beni en kısa zamanda unutmanı ve hayatında hiç olmamışım gibi yaşamaya devam etmeni istiyorum. Evlen mutlaka. Annenin hayalleri gerçekleşsin en azından. Gönlüne hitap edecek kadar iyi yürekli güzel hintli kadınlardan biriyle evlen. Çocukların olsun. Sen iyi bir baba olursun eminim bundan. Eşini bana hissetiğinin misliyle sev. Diğer taraftan da dilini bilen, yemeklerinizi yapan, her gördüğüne bu ne demeyen, gelenek ve kültürünüzden haberdar olan ve çocuklarınızı buna uygun olarak büyütecek güzel bir karın olur.
Lütfen! Son isteğim bu senden EVLEN.
Senden defalarca özür dilerim. Gideceğimi bildiğim halde engel olamadım kendime. Peşimden sürükledim seni de. Yüzüne bakarak bunları anlatacak cesareti bulamadım. Seni kırmış olmak hayatta yaptığım en büyük yanlışım oldu. Aşamadığım tek sınavdın ve ben senden sınıfta kaldım. Ben yıllar sonra seni evli mutlu ve çocuklu görmekten gurur duyacağım. Ailenle birlikte evinizin bahçesinde çocuklarıyla oynayan PATRON babanın seslerini, kahkahalarını duymak en büyük dileğim.
Mutluluklar Naval
MELEK

Aşk'a Seyahat ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin