Bölüm 1

2.8K 98 29
                                    


Little do you know: Hyuna & Gdragon Fanfiction

2015 MNET ASYA MÜZİK ÖDÜLLERİ (MAMA) TÖRENİ, 2 Aralık 2015, Hong Kong - Saat: 21:30

Kim Hyuna alkışlar eşliğinde elindeki ödülü titizlikle tutarak sandalyesine yerleşti. Çevresindeki idollere başını hafifçe eğerek selam verdi. Exo'dan Chen'in yanına oturmuştu. Bu tabii ki kendi tercihi değildi. Bu tür yerlerin belirlenmesi işlerine organizasyon karar veriyordu. Yanaklarını sıkıntı ile şişirerek çevresine şöyle bir göz gezdirdi. Çok belli etmeden yan masada kendi aralarında konuşan Big Bang'e baktı. Kendi grubunun da burada olmasını isterdi. Fakat onlar davet edilmemişti. Tek başına gelmek zorunda kalmıştı. Eğer ödülü almaya gelmezse ödülün başka kişiye gitmesi durumu olabilirdi. Derin bir iç çekti. Aşağıdaki fanlarına sevimli bir biçimde gülümseyerek el salladı. En azından 'bir sürtük' olarak netizenler tarafından eleştirilse de kendisine o gözle bakmayan insanların olduğunu bilmek kendisini sevindiriyordu.

Sahnede performansını sergileyen grubu ilgiyle izlemeye karar verdi. Bu şekilde can sıkıntısını bir nebze hafifletebilirdi belki. Bilmiyordu ama deneyecekti. Chen, Hyuna'ya kişisel yakınlık sınırını aşmadan yaklaştı.

"Hyuna-shii, İyi misiniz?"

Kim Hyuna'nın kafası başka noktalara gitmişti. Şirket içi sorunları, grubu ile kendisi arasında olan adı konulmamış sorunlar... Hepsi bir anda beyninin içine dolmuş gibiydi. Kendisine seslenen EXO üyesinin sesini uzaktan gelen bir hayal gibi duyuyordu. Koluna değen parmakların vücut ısısında yaptığı değişimle bir anda irkildi. Güzel idol bakışlarını yanındaki erkek idole baktı.

"Evet?"

Chen, genç kızın sorulan soruyu anlamadığını fark etti.

"İyi misiniz? Y-ani... Parmaklarınızla masaya o kadar sıkı bir baskı yapıyorsunuz ki? Bir problem olup olmadığından emin olmak istedim."

Hyuna fark etmeden kendini sıktığını anlamıştı. Ellerini masadan indirerek eteğine koydu.

"İyiyim. Chen-shii. Bir problem yok. İlginiz için teşekkürler." diyerek başını hafifçe eğdi.

Parmaklarını saçlarının arasından sinirle geçirerek kafasını yan tarafa çevirdi. Yüzünün aldığı öfkeyle karışık hayal kırıklığını görmesini istememişti. Başını sağ tarafa çevirdiğinde kendi aralarında konuşan Big Bang üyelerinden Seungri ile göz göze geldi. Altın parıltılı ceketiyle kendisine özgü bir havayla oturuyordu. Hyuna bakışlarını yakalayınca genç idol çapkın bir biçimde sırıtarak arkadaşına selam verdi. Hyuna, aynı biçimde başını eğerek selamını kabul etti. Diğer Big Bang üyelerine de bu selamlaşmayı görerek kaba gözükmemek adını tek tek selam verdiler. Genç kadın sırıtma isteğini bastırdı ve ciddi olmaya çalışarak başını hepsine tek tek eğdi. Nedense Gdragon'la selamlaşmak genelde kaçındığı bir durumdu. Ama aynı sektördeki ortak işi yapanlar olarak o biraz kendisine fazla ciddi ve soğuk geliyordu. Bakışlarında sanki kendisini yargılıyormuş izlenimi aldığı için Gdragon'la selamlaşma esnasında bakışlarını kaçırarak önüne döndü.

Kwon Jiyong, kendisine selam vermeden dönen genç kadına bir süre baktı. Biraz sinirlenmişti. Fakat bunu belli edecek değildi. TOP'un kendisine dirsek atmasıyla Seunghyun'a döndü.

"Ne?"

Seunghyun gülümsemesini bozmadan kendisine çatık kaşlarıyla bakan arkadaşına mırıldandı.

"Bu şekilde surat asarsan insanlar sorun olduğunu düşünecek."

Jiyong omuzlarını silkerek koca bir yalandan kahkaha patlattı.

Little do you knowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin