Bölüm 7

1K 50 6
                                    

Jiyong, Japonya'daki ilk gün konserini tamamladığında kendisini gene aynı boşlukta

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jiyong, Japonya'daki ilk gün konserini tamamladığında kendisini gene aynı boşlukta. Otel odasında tek başına gözlerini tavana dikmiş, Hyuna'ya attığı mesajın cevabını bekliyordu. Telefonunun titremesiyle hızla parmakları mesajı açma tuşuna gitti.

"Kendine dikkat et ve lütfen uyu. Bugün çok yorulduğunu biliyorum. Özledim.^^ -H"

Jiyong sevinçle gülen gözlerini iyice kısarak kakao talktan yazdı.

"Bende özledim. Resmini göndersene, Hyunah."

Hyuna, Seoul'deki odasında gözlerini devirerek erkek arkadaşından gelen isteği geri çevirmeden dudaklarını şımarık tavırla büzdü.
'Aish. Bu çocuk şımartmayı ve şımartılmayı kesinlikle seviyor.'

Telefonu selfie konumuna getirerek eliyle V işareti yaptı. Hatta birkaç tane yanaklarını şişirerek şımarıkça resimlerde çekti.

"Jiyong-ah! Sende gönder." diye sitem dolu bir mesaj yazdı Hyuna'da.

Jiyong, kız arkadaşının tatlılığına iyice hayran kalıyordu.

"Seoul'e dönünce burnundan başlayarak her yerini mıncıklayacağım. Seni öpmek istiyorum."

Hyuna, kızaran suratını yattığı yorganın altına doğru sakladı. 'Gene yakınımda olmamasına rağmen beni utandırmayı başardı.' diye kendi kendine söylendi.

Jiyong'un siyah saçları ve yoğun bakışları ekrana gelince Hyuna bir süre resme öylesine daldı. Ne düşüneceğini bilemiyordu. G-Dragon gerçekten farklıydı. Onun kız arkadaşı olmak kendisini bir yandan korkutuyor bir yandan çok mutlu ediyordu. Farklı bir arada kalmışlıktı bu.

Hyuna, o an sadece "İyi geceler" yazdı. Nedense konuşma hevesi erkek arkadaşının resmini atmasıyla kaçmıştı. Onun popülaritesini düşünmek bile bu ilişkinin ikisi için ne kadar zor olacağını gösteriyordu. Telefonu komidinine koyarak yatağına gömüldü.

Uyumak istiyordu.

  ----

Bigbang grubu konser dönüşü Incheon hava alanında medyanın meraklı bakışları arasında dönüyorlardı. Jiyong, yüzündeki sırıtmasına engel olamadan Taeyang'a Hyuna'nın gönderdiği selfieleri gösteriyordu.

"Güzel değil mi?"

Young Bae, arkadaşının gülen gözlerine içtenlikle gülümsedi.

"Kesinlikle güzel." diye iç geçirdi yanlarındaki Daesung.

Jiyong, Daesung'un boynuna kolunu atarak kulağına şakadan sertçe fısıldadı.

Little do you knowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin