G-Dragon, yarım yamalak yattığı koltuktan uyuşuk bir biçimde ayağa kalktı. Young Bae, Jiyong'un uyandığını fark edince elindeki kahve ile yanına doğru gelerek koltuğa gömüldü. Bu konuyu açmaya pek hevesli değildi fakat yapmak zorundaydı.
« Dün gece... neler olduğunu bana anlatmak ister misin ? »
Jiyong, umursamaz tavırla banyoya ilerlerken arkadaşına sırıttı.
« Hiç birşey yapmadım. »
Taeyang, tek kaşını kaldırarak merakla sordu.
« Seni gördüm. Dün gece... »
Jiyong, omuzlarını silkmekle yetinmişti. Hyuna hakkında o da ne düşüneceğini bilmiyordu. Genç idolden gerçekten etkileniyordu. Kırmızı dudakları, kıvrımlı vücudu, sevimli yüz ifadeleri kendisini gerçekten etkiliyordu ama ilerisini düşünmek için gerçekten erkendi.
« Ne gördün ? » diye sordu Jiyong.
« Kim Hyuna... Onunla ne yapmayı planlıyorsun ? » diye endişeli bir şekilde sordu Taeyang.
« Onu öldürecekmişim gibi konuşmayı kes. » diye söylendi Jiyong.
Taeyang, arkadaşının iğneli cevabına sertçe kaşlarını çattı. Bakışlarını arkadaşına ısrarla dikerek cevap vermesini bekledi sadece.
« Ondan hoşlanıyorum. »
Young Bae, endişe ile karışık şaşkın bir ifade ile arkadaşına bakakalmıştı.
« Hayır. Hala Kiko'yu atlatamadığını biliyoruz. »
Jiyong, o ismin anılmasından rahatsız olmuştu. Taeyang umursamadan lafına devam etti.
« Onu kullanamazsın. »
Jiyong, sinirle yumruklarını sıkarak arkadaşına doğru yürüdü.
« Öyle birşey yok. Bu noktada senin sorunun olmaktan çıkıyor zaten. »
Young Bae, bakışlarını sertleştirerek arkadaşının bakışlarına karşılık verdi. Gergin bakışmalar sırasında Jiyong'un telefonuna gelen bildirim sesi ikisinin dikkatini aynı anda dağıttı.
G-Dargon mesajı umursamazca açtı.
'Görüşelim. Yer : Yongsan Park. Saat :13.00 -H'
Jiyong, sırıtarak arkadaşına telefonunu uzattı.
« Gördüğün gibi randevum var. Banyoya girip hazırlanmam lazım. »
« Umarım doğru şeyi yaptığından eminsindir, Jiyong-ah ! »
Jiyong, banyoya doğru yürürken sadece elini kaldırmakla yetindi. Cevap vermeye niyeti yoktu. Simdi ise kalbi garip bir hızla atıyordu.
----
Hyuna, üşüyen ellerini kabanının cebine soktu. Arabasını parka uzak bir alana park etmişti. Kimsenin görmesini istemezdi. Dün gece olanlar yüzünden uyuyamamıştı. Alkol almasına rağmen bir türlü sızamamıştı.
Kwon Jiyong'a neler oluyordu ?
Playboy imajı olan bir idoldü sonuçta. O parti bu parti gezip kafasına göre sürekli sarhoş oluyordu. İlişki durumları belirsizdi. Daha öncesinde tek kelime dahi etmemişlerdi ve bir anda dudaklarını kendi dudakları üstünde hissetmeye başlamıştı.
Öpücükleri gerçekten hayal gibiydi. Ilık ve yumuşak...
Çikolata gibi. Düşünceleri uçup gitmişten arkasından kendisine sarılan sıcaklıkla bir an irkildi. Jiyong yavaşça genç kızın yanağına tatlı bir öpücük kondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little do you know
FanfictionKim Hyuna, KPOP'un Sexy Divası olarak tanınsa da normalde naif, utangaç bir insan. Peki, Big Bang'ın asi lideri Kwon Jiyong? İkisi de sahne performanslarının yansıttıklarından farklı insanlar. Kwon Jiyong & Kim Hyuna Hayran Kurgu. PS: Tüm karakterl...