Bölüm 20

666 43 18
                                    

    Hyuna, bakışlarını önündeki tabaktaki Jajangmyeon'dan çekerek tişörtünün kenarını çekiştiren oğluna döndü.

"Ne oldu, Jiwon-ah?"

Küçük çocuk gözlerini annesinin kahverengi gözlerinden kaçırarak utançla başını yere eğdi.

"Omma, ajusshi gelecek mi?"

Genç anne, oğlunun kimi sorduğunu anlayınca cevap vermek için bir süre durdu. Ne cevap vereceğini bilmiyordu. Jiyong, bu hafta geleceğine dair bir söz vermişti. Ama buna hemen inanmakta zorlanıyordu. Bigbang Ent. CEO'su ve Bigbang grubunun lideri, ultra popüler eski erkek arkadaşı sırf kendisinden bir çocuğu var diye her hafta yanına gelecek miydi ki? 3 gün önce Seungri ile gelerek ikisine büyük sürpriz yapmıştı. Jiwon ise babasının kim olduğunu bilmeden ona resmen hayrandı. Küçük parmaklarını, liderin parmaklarına dolayarak odasına sürüklemiş ve tek tek oyuncaklarını anlatmıştı. Jiyong'un getirdiği minyatür Porsche arabayı küçük çocuk bir gün bile elinden düşürmemişti. O arabayı Jiyong'un firmadan özellikle isteyerek yaptırdığını biliyordu Hyuna. Fiyatı ne kadardı düşünmek bile istemiyordu.

Hyuna, oğluna sevimli bir biçimde güldü ve yemeği masanın üzerine bıraktı.

"Jajangmyeon zamanı!"

Genç anne bu sözlerle ellerini havaya zafer anlamına gelecek şekilde kaldırmayı ihmal etmemişti.

"Ommmaaaa! Ajusshi?" diye ısrarla sordu Jiwon.

Hyuna, derin bir iç çekerek oğlunu kendine yaklaştırdı.

"Ajusshi, önemli bir şirketin sahibi. Her zaman gelemeyebilir ama eminim senin için tekrar gelecektir. Şimdi yemek yeme zamanı!"

Jiwon, kahverengi gözlerini yarım ay şeklinde kısarak masaya oturdu.

"Yaaaay!"

.

.

.

Bigbang Ent., CEO'su ve Bigbang grubu lideri Kwon Jiyong bu hafta gene havaalanında görüntülendi. Israrla kendisini gizlemeye çalışmasına rağmen G-Dragon'u görmemezlik edilemez. Bu 2 haftadır 3. Japonya ziyareti olacak.

[+508,-90] Sizce de Jiyong fazla Japonya'ya gitmiyor mu? Gene orada bir Japon kızla mı takılıyor? Malum Japonları sever...

[+450,-100] Yani artık kimseye hesap verecek yaşta değil... Bırakın kendi haline.

[+369,-69] Gene mi? Bu işte bir iş var. Kesin.

[+285,-158] Hyuna'dan bu yana pek bir skandalı çıkmadı. Şu ana kadar bir şey çıkmaması bile mucize. Bekliyoooruz.

[+240,-58] İğrençsiniz. Resmen hayatına nasıl burnumuzu soksak diye bekliyorsunuz.

"WOAH! Haberler gene almış başını gitmiş." diye fısıldadı Young Bae stüdyoda yanında oturan TOP'a. İkisi birlikte şirket dökümanlarını inceliyordu. Malum Jiyong herşeyi onlara bırakıp kaçmıştı. Yine.

"Bırak oğluyla vakit geçirsin." diye mırıldandı Seung Hyun.

"Bu NE? Şuradaki Jiyong'un yazısını bana okusana. Gene yarım yamalak yapmış şu raporu."diye ağlanmaya başladı rapçi. Young Bae, gözlerini devirerek arkadaşının elindeki raporu istedi. Kağıda baktığında kaşlarını sertçe çattı.

"Ne yazmış lan bu? Daesung'a mı resmi göndersek belki o anlar."

Seung Hyun, saçlarını çekmeye başladı.

Little do you knowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin