Bigbang Entertaintment şirketinin başkanı Kwon Jiyong yönetici koltuğuna sıkkın bir biçimde oturmuş sekreterinin kendisine endişe ile aktardığı magazin haberlerini dinliyordu. Umursamazca telefonunu eline aldı. Artık dedikoduları sallayacak yaşı çoktan geçmişti. Hyuna'nın gönderdiği resme kakaotalk aracılığı ile bakıyordu. Mutlulukla gülümsedi. Çalışanının kendisine endişe ile baktığını hissedebiliyordu. Hala kafasında delik açılmadığı için şanslıydı.
"Eee? Onların ağzını kapatacak başka bir şey sızdırın. Mesela, yeni debut yapacak erkek grubu ile ilgili olabilir." Diye önerdi Jiyong. Kendisi ile ilgili yapılan haberlerden bıkmıştı.
Jiyoon, düz bir ifade ile sözlerini sürdürdü.
"Mümkün değil. Efendim, şirketin hisseleri son haberle birlikte %20 düştü." Diyerek elindeki kağıtları Jiyong'un masasına bıraktı.
"Ne öneriyorsun o zaman, Sherlock? (Hep bu espiriyi yapmak istemişimdir. :P)
Sekreter, alaya alınmayı görmezden gelerek bakışlarını kağıtlara çevirdi.
"Efendim, basın toplantısı yapmanın en iyi çözüm olduğunu düşünüyoruz. Basın koordinatörü bu durumda yapılacak en etkili yöntemin bu olduğunu belirtti."
Jiyong, parmaklarını sıktı. Gerisini duymak istemiyordu bile.
"Tamam, çık. Özel bir toplantı yapacağım. Üyelerle."
Sinirlenmişti.
Bu hayat benim değil mi? Yoksa sizin mi, netizenler, yatırımcılar? Kimin?
Kendisine ait olmadığı kesindi. Ama hayatını geri alacaktı. Almalıydı. Önce Hyuna ile bu konuyu konuşmalıydı. Fikrini almalıydı. Artık ailesi vardı. Onlar herşeyden önemliydi. Peki Bigbang? Onlarıda kenara atamazdı. İlişkisini inkar etmek istemiyordu ama şimdilik etmeliydi. Ama şirket için değildi bu kararı. Jiwon'un ve Hyuna'nın netizenler ve basın tarafından zorbalığa uğramasına engel olmalıydı.
.
.
.
Daesung, elindeki kağıtlara bakarken kendisine seslenen Young Bae'yi görünce durakladı.
"N'oldu? Lütfen, skandal falan var deme, şuan debut grubunun yapımcılığı ile uğraşıyorum. Daha fazla stres kaldıramam."
Young Bae, uyanık bir biçimde sırıttı. Elindeki sıcak kahveden bir yudum aldı.
"Yok, öyle bir şey. Şimdilik."
Daesung ağlamaklı bir ifadeyle elindeki kağıtları arkadaşının yüzüne tuttu.
"Yah! Bıktım. Toplantıya falan gelemem. Bu grup programlarının 1 ay gerisinde kaldı. Vokalleri hala beni tatmin edemiyor. Lütfeeeeeeen! Beni yok sayın. Bu seferlik!"
Young Bae, önünde saçı başı dağılmış arkadaşına acıyarak baktı. Gözlerinin altındaki karartılar birer siyah uzay mekiğini andırıyordu.
"Sen en son ne zaman uyudun?" diye sordu en sonunda Young Bae.
Daesung, bir süre düşündü. Uzunca bir süre düşünmüş olacak ki, Young Bae'nin kendisine endişeli bakışları ile gözleri buluştu.
"Sen iyi değilsin."
Daesung, gözlerini devirerek alnını okşamaya başladı.
"Tabii ki, değilim."
Kendisine sokulan arkadaşını görmezden gelmeye çalışmıştı fakat Young Bae'nin koluna girip kendisini sürüklemeye başlamasıyla pes etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little do you know
FanfictionKim Hyuna, KPOP'un Sexy Divası olarak tanınsa da normalde naif, utangaç bir insan. Peki, Big Bang'ın asi lideri Kwon Jiyong? İkisi de sahne performanslarının yansıttıklarından farklı insanlar. Kwon Jiyong & Kim Hyuna Hayran Kurgu. PS: Tüm karakterl...