Yazarın Notu: Yukarıda 2.bir Hyuna/GD fan videosu paylaşmak istedim. Bu müzik video'da gayet başarılı yapılmış. Herkese keyifli okumalar.
3.Bölüm
Ji yong, elindeki telefonu sinirle kenara fırlattı. Kiko ve yeni sevgilisinin haberleri her sitede çarşaf misali yayınlanıyordu. Ne kadar çabuk atlatmıştı bu aşkı? Gözleri yavaşça doldu. Ama ses çıkaramazdı. Ya da internette isyanını dile getiremezdi. Herkes ne yazdığını ve neden yazdığını anlardı.
"Git, git sanırım artık bitti.
Defol, defol arkanı dön ve çek git.
Bu aşktan geriye sadece nefret kaldı.
Bitiremedik, seyrediyoruz aşkımızın sonunu."
Ji yong televizyondan gelen şarkının sözlerine bir an kulak kesilir gibi oldu. Music bank'ta 4minute grubunun come back promosyonları yapılıyordu.
"Bizim için hiç çözüm yok artık.
Nefret ediyorum senden, nefret ediyorum."
Hyuna'nın sahnedeki bakışları televizyon ekranından kendisi ile kesişti. Jiyong, ona bu şekilde bakarken tuhaf hissetmişti.
"Biz iki deli aşıktık.
Çıldırmış aptal gibi sürüklendim."
Sözler bazı yerlerde kendi hikayesini anlatır gibiydi. Studio'dan çıkarken karşıdan gelen Black-Pink üyelerinden Lisa'nın kendisine verdiği selamı sessizce kabul etti. Sinirleri gelen haberlere fazlasıyla bozulmuştu. Etrafındakilere fazla kibar davranmak istemiyordu. Şuan Hyuna'ya mesaj atıp hakaret etmek istiyor bir ruh hali içindeydi. O şarkıdaki o sözler neden o şekilde yazılmıştı?!
"Akşama içmeye gidelim." Grup üyelerine mesajı göndererek telefonu cebine attı.
Japonya konserleri ve fan buluşmaları derken kafayı dağıtmaya vakit bulamıyordu. Bitkin düşecek kadar içmek istiyordu.
-
"Şarkıya gelen tepkiler hiç iyi değil." Diyerek mırıldandı Jiyoon.
Hyuna umutsuzlukla gözlerini botlarına dikmişti. Bu durumdan hiç memnun değildi ama yapacak hiçbir şey yoktu. Kendisinin grup içinde daha ön plana çıkması bu konuda konuşursa diğerlerini rahatsız hissettireceğini düşündüğü için bir şey söylemek istemiyordu.
Gayoon derin iç çekerek dudaklarını büzdü.
"Bence bu akşam içmeye gitsek nasıl olur?"
Hyuna, hiç havasında değildi gerçekten. Ama hayır demek istemiyordu.
"Bu akşam Zico ile Club Meca'da buluşacaktık. Block B üyeleri de gelecek. Oraya gitsek nasıl olur? Bir arkadaş grubu ile gitmek iyi olabilir."
Sohyun, olumsuz anlamda başını salladı.
"Ben gelemeyeceğim. Biliyorsunuz dün ailemin geleceğini söylemiştim."
"İstersen erteleyelim." Diye diye sorduHyuna.
"Siz gidin. Gerçekten. Ben ailemle vakit geçirsem daha verimli olacaktır." Diye cevap verdi Sohyun.
Kimse dile getirmese de odada ki gerginlik bıçak kadar keskindi. Hyuna sadece fırtına öncesi sessizlik diye değerlendiriyordu.
Yutkundu.
-
"Zico, buradayız!" diye bağırdı Jiyoon. Zico, sese dönerek selam verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little do you know
FanfictionKim Hyuna, KPOP'un Sexy Divası olarak tanınsa da normalde naif, utangaç bir insan. Peki, Big Bang'ın asi lideri Kwon Jiyong? İkisi de sahne performanslarının yansıttıklarından farklı insanlar. Kwon Jiyong & Kim Hyuna Hayran Kurgu. PS: Tüm karakterl...