Sziasztok!
Ez az utolsó bejegyzés. A köszönetemé és a magyarázaté.
Hálás vagyok, amiért végigkövettétek a Három óra történetét. Köszönök minden szavazatot és megjegyzést, csodálatosak vagytok! Remélem, a hangulattól függetlenül sikerült néha mosolyt csalni az arcotokra, még akkor is, ha ez a történet valóban egy félrecsúszott elméről szólt, ami egyáltalán nem egy boldog téma alapja.Louis karakterével be szerettem volna mutatni, hogy ha túl félénk vagy, ha nem mersz lépni, előbb-utóbb a saját csapdádba esel bele. Merj kapcsolatokat kialakítani és fogadd el önmagad!
Nem számít, ha látsz magadban hibát. Nincs olyan ember, aki tökéletes lenne. Mindenki tesz rossz lépéseket, amiken végül túl kell jutni, mert az élet megy tovább, és csak rajtad múlik, hogyan folytatod az utadat.Louis esete a legrosszabb, ami megtörténhet. A legmélyebbre kell kerülni ahhoz, hogy valaki ilyen szinten elmerüljön az önutálatban és a magányban.
Tudom, hogy többen reménykedtetek a boldog befejezésben, hogy Harry tényleg létezik a való életben és Louis csak egy mintát kapott tőle. Sajnos ez nem így van.
A záró fejezet utolsó bekezdése;
A szétesett, megbomlott elme gyógyítása rendkívüli. Sosem lehetsz elég biztos abban, hogy minden darabot a helyére tettél vissza. És, ha ez így van, ha figyelmetlen voltál és nem vetted észre a félrecsúszott részt...
Idő kérdése, hogy újra darabokra ess szét.
Rávezet arra, hogy dr. Payne az első skizofrén betegét kezelte. Biztos vagyok benne, hogy amikor említette, átfutottatok ezen, pedig elég fontos volt. Louis nem a megfelelő kezelést kapta. Ideiglenesen úgy tűnt, hogy jól van, de ahogy újra egy idegen közegbe került, feltört a betegség.
Harry továbbra is Louis képzelete, az elméjében él. A főszereplő egyik pillanatról a másikra esett vissza ugyanabba a szörnyű állapotba.
Mind tudjuk, hogy mi következik ezután. Louis egy másik intézetbe kerül, ahol nem kezelik őt. Vigyáznak rá, biztonságos otthont adnak neki.
Mondanám, hogy a pozitívum az, hogy így legalább Harryvel lehet. Talán ez az egyetlen mód, hogy igazán boldog legyen.
BẠN ĐANG ĐỌC
Három óra {Larry Stylinson}
Bí ẩn / Giật gânÚjra hármat ütött az óra. Egyedül vagyok. Két orvos figyel, de nem veszek róluk tudomást. Várom, hogy megérkezzen. De hol van? Hol vagy, Harry?