Széles mosollyal az arcomon fészkelődtem az alacsonyított székben, a saját testi épségemet is kockára téve ezzel, de nem nagyon érdekelt, ahogy az sem, hogy az idősödő nő mögöttem egyfolytában csettintget a nyelvével és láthatóan egyre idegesebb.
-Ne mocorogj! - szólt rám harmadjára is. Óvatosan bánt velem, néha megállt és parancsolón pillantott rám a tükörben. Sajnos elfelejtettem a nevét, pedig sokszor ültettek ebbe a székbe, hogy levágja a frufrum, amit mindig szándékosan növesztettem meg. Most viszont, én kértem meg dr. Paynet, hogy a mai nap tényleg varázslatos legyen és megjelenésileg se úgy lépjek utcára, mint egy hajléktalan.
-Bocsi - nyöszörögtem. Elnézően mosolygott rám, majd újra ujjai közé fogta a meghosszabbodott tincseimet.
Alig tudom felfogni, hogy ma kiengednek. Hazamehetek, végleg búcsút mondhatok ennek a helynek. Ugyan a Karácsonyt és az Újévet még nem üdvözölhettem anyával, a tél még mindig tart és bízom benne, hogy legalább egy hétig még élvezhetem a hóesést a saját ablakomból nézve.
Az ajtó kivágódott, az orvosom lépett be rajta érdeklődő arckifejezéssel.-Hogy állunk? - kérdezte közelebb sétálva hozzánk, végül pedig leült egy másik székbe.
-Nem bír meglenni egy helyben! - mormogta a nő.
-Hé! - sértetten húztam fel az orrom. Már két perce ülök mozdulatlanul, most miért panaszkodik?!
-Izgatott vagy, Louis? - fordult hozzám dr. Payne.
-Még szép! - kiáltottam fel. -Ez idióta kérdés volt.
-De ugye azt tudod, hogy hetente vissza kell még járnod hozzám ellenőrzésre - kérdőn kereste a tekintetem a tükörben, azonban én leszegtem a szemeimet az ölemre. Mégsem inthetek búcsút örökre. Még nem.
-Csak egy rövid beszélgetés.-Körülbelül öt perc? - vontam fel a szemöldököm. Felkuncogott és megrázta a fejét.
-Meglátjuk, jó?
-Jó - sóhajtottam elégedetlenül.
-Anyukád délután háromra jön érted. Előtte még itt ebédelsz, aztán elbúcsúzhatsz a padodtól - ismertette velem a tervet.
-Nem vihetném magammal? - kérdeztem félénken, újra nevetést kicsalva belőle.
-Nem. Sajnos nem - válaszolta.
-Kár. Egészen hozzám nőtt - mondtam elgondolkodva. -Gondolom, ki lesz cserélve. Senki nem akar egy olyan padra ülni, amibe bele van vésve a nevem - szándékosan nem említettem meg Harryt.
-Szeretnéd? - dőlt előrébb dr. Payne.
-Akkor elvihetem?
-Nem, Louis - forgatta meg a szemeit. -Ne légy akaratos.
-Bocsánat. Igaza van - feleltem meghunyászkodva. A nő mögöttem a magasba emelte az ollót és fáradtan vigyorodott el.
-Kész is! Helyes fiú lett belőled ezzel a frizurával - növelte a saját egóját.
-Miért, eddig nem voltam helyes? - értetlenkedtem. Dr. Payne szeme felcsillant gúnyos, számon kérő hangnememet hallva. Mostanában eleresztettem a rossz megjegyzéseimet magamról, saját magamtól. Még mindig nem voltam teljesen kibékülve azzal, aki valójában vagyok, de már minden könnyebb. Mondhatjuk így is.
-Dehogynem! - emelte fel a hangját a nő, mire megugrottam a székben. -Jaj, ne haragudj!
-Semmi baj - legyintettem, majd lehúztam magamról a fekete ruhaanyagot. Dr. Payne már az ajtónál állt várakozva, az időn tanakodva követtem őt vissza a szobámba.
KAMU SEDANG MEMBACA
Három óra {Larry Stylinson}
Misteri / ThrillerÚjra hármat ütött az óra. Egyedül vagyok. Két orvos figyel, de nem veszek róluk tudomást. Várom, hogy megérkezzen. De hol van? Hol vagy, Harry?