Capitolul 1 "Back home"

12.6K 269 9
                                    

-“Oo sa regreti ! “ imi spune ea nervoasa.

-“Eu nu prea cred asta , scumpo “ tip eu la ea.

-“Nu fi prea sigura.” Spuse ea cu un ranjet pe fata.

-“Kattye , ce te face sa crezi asta ? “ spun eu scotand pistolul si pozitionandu-l spre ea…… <Ţrrrrrrr , Ţrrrrrrr>

***

-“Ce naiba? “ spun eu ridicandu-ma din pat. “ Huhhh… a fost doar un vis, bine ca nu mai stiu nimic de ea , Jesus … am inceput sa vorbesc singura ! “ Tip eu indreptandu-mi mana spre telefonul meu pentru a opri alarma. Huh… ora 10 .<Cioc ,Cioc >

-“Intra” spun eu inca gandindu-ma la acel vis.

-“Heii , scumpo , te-ai trezit?” ma intreaba mama cu zambetul pe buze.

-“Mmdaaa… cei cu zambetul asta ? “ spun eu entuziasmata.

-“ Azi vine Louisss ! “ spune mama incercand sa se abtina din a face dansul fericiri .. da dansul fericiri 

-“ Cum as fii putut uita ? ?! “

***

. Este deja ora 11 dimineata… Ma scol lenesa din pat si ma indrept spre baie. Ca de obicei imi fac rutina de dimineata. Dupaa ce ies din dus , decid sa ma imbrac pentru o mica sedinta de shopping prin mall , doar ttrebuiee sa-i iau un micut cadou fratelui meu . Ma incalt cu renumiti mei Conversii , imi i-au geanta si portofelul siii dusaa sunt. Ma opresc la Starbucks pentu a-mi lua o cafea. Ies din cafenea si ma indrept spre un magazin de haine. Dupa ce aleg un tricou potrivit pentru el , plec din mall si ma indrept spre casa obositta dupa atata colindat.

***

Stateam plictisita in pat , in asteptarea lui Louis. Imi era foarte dor de el , nu l-am mai vazut de 7 luni . Este plecat mai mereu in toata lumea cu faimoasa sa trupa , One Direction .Sincera sa fiu nu prea ii cam cunosc colegi , pentru ca nu prea au stat prin Londra . Ii stiu decat de la premiere sau zile de nastere ,sarbatori. Din cate am vazut si din cate stiu , sunt foarte de treaba si caraghiosi . Jesus, imi aduc aminte ca atunci cand trupa a facut un an de la lansare , Niall a mancat tot tortul si nimeni nu a putut sa ia macar o buccatica mica din el . Sau cand … , <Cioc , Cioc > ..  ămm cineva imi deranjeaza gandurile …

-“Intra!” spun eu umpic comfuza , din cauza gandurilor.

-“Sophii , baietii trebuie sa ajunga! “ Ma anunta mama bucuroasa. Imi imaginez cat de dor i-a fost de micutul Louis… Micutul ei 

-“Abia  astept sa-l vad , Mi-a fost asa de dor de…” am fost intrerupta de o mare galagie.

-“Parintoiiii , Sophii , suntttt acasaaaa ! “ il aud pe el aproape cantand .

-“Louiiii “ spun eu coborand scarile in ggraba aproape cazand. Eraaa chiar ell , era acolo langa alti 4 baieti . Am fugit pana la el si l-am strans puternic in brate.

-“Maa sufociii , da-mi drumul micuta maimutaa ! “ a spus el aproape sufocat. Puteam sa aud chicotelile baietilor. “Mi-a fost dor de tine maimutico ! “adauga el .

-“Si mie Willi !” atunci am auzit cum baietii au inceput sa se prapadeasca de ras. Cand m-am intors cu fata la ei , au inceput toti sa-mi zambeasca si sa-mi faca cu mana . Zayn , Niall , Liam si , cand am ajuns cu ochii in dreptul tipului cret cu ochii verzii nu mi-am putut lua ochii de la perfectiunea lui.Ma holbam la ei ca o tampita. S-a uitat la mine si mi-a zambit facandu-mi cu mana, si spunand toti in cor un mare “ Buna ! “ se vedea pe fata lor ca sunt fericiti sa fie acasa.

 Heii, asta este prima mea poveste , spes să va placă . Ce părere aveți ? Să o continui ?

Younger sister of Louis Tomlinson [ Harry Styles F.Fiction ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum