Au trecut patru zile de cand Danielle a disparut. Liam e terminat , nu mai mananca , nu mai bea apa , doar plange . Plange si nu face nici o miscare. Am cautat-o peste tot cu toti . Austin , Jack si Elleanor ne-au ajutat si ei. Este de ne gasit. Cu siguranta asta este mana lui Kattye !
-"Liam , te rogg ! Mananca , o sa te imbolnavesti!" il roaga Perrie.
-"Daca este moarta ?" intreaba iar.
Cred ca asta este a mia oara cand intreaba.
-"Nu Liam , nu ! Ea este viee !" spune Louis incurajandu-l.
-"O s-o gasim , o sa vezi " spun inccercand sa zambesc " Acum mananca , te rog ! "
-"Promiti ? " spune oprindu-se oarecum din plans .
-"Ok " spun strandu-mi ochi pentru a nu plange.
Am deschis ochi si l-am privit pe Liam insfarsit cum mananca. Ma bucur ca in sfarsit mananca. Alfel cine stie ce o fi patit .
-"Sophii , haide " spune Louis din tocul usi .
-"Bine " spun tragandu-mi nasul.
-"Zayn , Perrie grabiti-va ! Niall , ramai cu Liam , daca afli ceva ne suni repede !" spune Harry .
Am urcat in masina lui Louis toti 5. Eu eram in spate cu Perrie si Harry , Louis la volan iar Zayn in dreapta.
-"Sper sa fie bine " o aud pe Perrie din dreapta mea .
-"Cine credeti ca ar putea fii ? " intreaba ingrijorat Zayn.
-"Kattye !" spunem toti 4 in cor.
-"Nici nu mai trebuia sa intreb " spune ridicand mainile in aer.
-" Cred ca stiu unde se afla . Hai la locul secret a lui Mac " spun.
-"Perfect " spune Louis si intoarce brusc masina .
~Danielle POV~
Ma uitam la baiatul brunet cum imi intinde mancarea scarboasa. Cred ca nu am mai mancat de 5 zile. Imie asa foame. Iar ce-mi da el nu e mancare. E mai mult o amestecatura de paine umeda cu panant. Numai apa e buna. Cred ca asta e singurul lucru care ma tine in viata si gandul la Liam , il iubesc atat de mult.
Stateam in coltul incaperi si plangeam. Corpul ma durea in ultimul hal. Peste tot aveam zgarieturi , taieturi si vanatai. Omul asta este un nemernic ! Este un nenorocit. Ma batut pana am lesinat. De ce ma mai tine in viata daca tot vrea sa mor. Dar oare de ce sunt aici . Ce i-am facut ? Nici nu-l cunosc .
-"De-e-de ce sunt aici ? " intreb balbaindu-ma. abea respirand.
-"Aii innebunit , cretinoo ! Ma intrebi asta de patru zile incontinuu ! Chiar vrei sa stii de ce esti aici ? " intreaba tipand la mine.
Lacrimile au inceput sa-mi cada si mai tare. L-am vazut cum se apropie de mine si se apleaca. Ma apuca de par mi-a dat capul pe spate.
-"Raspunde-mi " tipa tare.
-"D-Da " spun incet.
Deja simteam cum capul meu o ia razna. Simteam cum tot corpul meu se rupe de durere.
-"Ei binee , prietena ta , sau cumnata ce-ti este , nu ma intereseaza .Nu a venit in seara in care te-am rapit la intalnirea mea cu ea . Ohh , si doar i-am zis ca va regreta . Si uite , tu esti aici , scumpo. Esti asa frumoasa , esti buna la ... pat ? " intreaba razand.
CITEȘTI
Younger sister of Louis Tomlinson [ Harry Styles F.Fiction ]
FanfictionNECESITA MULTA EDITARE , CARTEA A FOST ÎNCEPUTĂ ÎN MAI 2014 ,IAR ACUM SUNTEM ÎN 2017. Iubire , trădare , fericire ,tristețe, furie , dezamăgire , ură ,răzbunare ,crime , dragoste ,secrete , toate acestea doar într-o singură fată. Sophii Hope Toml...