Capitolul 7 "My hero!"

3.6K 198 3
                                    

~Sophii POC~

Stateam  la bar dand plictisita pe gat inca un pahar de Vodka , nu stiu de ce beau in seara asta alcool ... nu inteleg de ce a trebuit sa vin la petrecerea asta , ee plictisitoaree. Cred ca e al 5-lea pahar si cred ca mai vreau .

-"Esti sigura ca mai vrei ? " ma intreaba batmanul . De ce isi face el ggriji ? Baietii ar fii trebuit , m-au adus aici si m-au lasat blata... si Harry la fel .

-" Normall, hai odata " tip din cauza muzici data la maxim. Simteam cu adrenalina imi curgea prin vene , ma simt din ce in ce mai bine si cu prea multa energie . Chiar nu am staree ... Am inceput sa beau repede cel de al 6-lea pahar de Vodka si am plecat pe ringul de dans.

Am dansat cu un tip , cred ca vro jumatate de ora ? In timp ce inca dansam  , am inceput sa fug repede catre baia fetelor simtind cu imi vine totul inapoi . De ce dracu a trebuit sa beau ? M-am inchis intr-o cabina si mi-am inceput treaba. Ighh. Nu cred ca o sa mai beau asa de mult . Am auzit usa camerei deschizandu-se , se auzeau niste pasi apasati si greoi .... Mi-am dat seama ca nu erau al unei fete . M-am oprit din tot speriata . Voma trecandu-mi instantaneu . Tipul se plimba prin toata baia . Eu fiind incremenita. Am putut auzi cum incepea sa impinga toate usile . Cand era randul usi in care ma aflam , am inceput sa tremur si mai tare decat o gaina inainte sa fie facuta friptura. A deschis usor usa , eu stand rezemata in coltul cabinei , cand am vazut cine era m-am speriat , dar totodata trecandu-mi si relaxandu-ma putin.

-"Credeam ca ai patit ceva " spune ingrijorat.

-"Sunt bine " zambesc la el . Frica incepand dinou sa-mi intre in vene vazand cu se apropie de mine , mirosea rau a alcool .

-"Ja-ck , ce vrei ? " ma balabai speriata.Jack este baiatul cu care am dansat acum cateva minute. S-a uitat in ochi mei , sintind si vazandu-mi frica , ma tras de mana scotandu-ma din cabina si impingandu-ma inspre ghiuvete .

-"Pe tine " spune si se apleaca sarutandu-ma nasteptand permisiunea mea. Am incercat sa-l imping el fiind prea puternic. Inca ma tinea de incheietura maini . Mi-a pus mana pe fund , eu tresarand si incepandd sa tip , in secunda urmatoare el tragandu-ma de par in semn sa tac.  Lacrimmile au inceput sa-mi curga pe obraji mei rosii ca focul , aproape inecandu-ma cu ele . Am incercat sa-l rog sa ma lase in pace, nereusind. Si-a dus mainile la soldul meu ridicandu-ma si punandu-ma pe partea uscata al ghiuvetelor.Am inceput s ma zbat pentru a scapa din mainile lui , dar in schimb am primit o palma peste fata si alte saruturi scarboase pe gat .Si-a desfacut cureaua si slitul pantalonilor el ramanand doar cu boxeri si pantalonii findu-i in vine acum . In momentul urmator am inceput sa tip cat am putut de mai multe ori , el muscandu-mi gatul si strangandu-ma tare de mana . 

~Harry POV~

Am auzit niste tipete din baie . Am recunoscut imediat glasul angelic. Era Sophii . Am intrat netinand cont ca este baia fetelor , in urma mea fiind Liam. Odata intrat in baie , am vazut un baiat cu incerca sa-i dea bluza jos Sophiiei , era speriata si plangea si de zbatea tipand. In urmatoare secunda am sarit asupra individului , Liam fiind deja plecat dupa baietii. L-am trantit jos , incepand sa-i tang cativa pumni buni .A incercat sa dea si el ,  reusind decat unul , bun . Sophii se trezii la realitate si fugii repede catre usa . Am auzit vocile baietilor si au incercat sa ma desparta de nemernicul acela. Era plin de sange si taieturi , m-am intors capul catre oglinda si am privit cum incepea sa mii se invineteasca obrazul. Merita mai rau nemernicul . Louis o privii pe Sophii speriat si ingrozit . Arata groaznic , machiajul ei era intins pe toata fata si  avand niste inceputuri de vanatai pe fata si maini. Inca plangea. M-am indreptat catre ea si am luat-o in brate ,ea tinandu-ma strans . Nemernicul disparuse impreuna cu paza localului .

~Sophii POV~

In sfarsit m-au auzit . L-am vazut pe Harry cum vine inspre mine lundu-ma in brate, eu strangandu-l puternic. Ma simteam ciudat . Inca mai plangeam . Am iesit din baie , Harry inca tinandu-ma  strans , apropindu-ma mai mult de el si punandu-mi capul pe pieptul meu . Toti se uitau ciudat la noi , muzica fiind oprita , oamenii fiind deja instiintati de ce se intamplase. Am iesit din club impreuna cu baietii , eu incercand sa nu plang iar si mai tare. Louis a decis sa mearga impreuna cu mine si Harry in masina . Iar ceilalti 3 baietii mergand cu masina lui Louis. N-am asezat pe bancheta din spate , Harry fiind la volan.

Ce parere aveti de partea asta ? :D

Younger sister of Louis Tomlinson [ Harry Styles F.Fiction ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum