Am luato la fuga printre picioarele acelui barbat . Nu stiam ce se intampla . Nu stiam de ce ei se aflau aici si ce treaba aveau cu noi si de ce baietii nu raspundeau la telefon .
Fugeam unde vedeam cu ochi la etaj . Am decis sa cobor scarile dar pe la jumatate am auzit o impuscatura . Stiam ca nu e a mea si de asta m-am inspainantat si mai rau . Am inceput sa fug dinou catre livind unde era legata Elleanor , dar nici urma de ea ... Am auzit un tipat de ajutor din spatele usii bucatariei . Am mers catre ea si am impinso incet uitandu-ma atenta. L-am observat pe unul dintre cele doua matahale cum o tragea pe Perrie de par si ....
-"Iati mainile alea jegoase de pe ea !! Nu vezi ce mica e pe langa tinee ! Daca o violezi o s-o omorii ! " tip eu neroasa le el .
IIi da drumul parului si o impinge pe jos intr-un colt .L-am vazut cum vine razand catre mine . M-am dat inapoi impuscandu-l in mana.
Nu a avut un soc foarte mare ... decat un tipat ia parasit gura strangandu-si cu degetele groase bratul. Imediat am fugit catre Perrie si am luat-o de mana fugind catre intrare.
Usa era inchisa. Dar portita noastra de scapare era geamul. L-am deschis repede si am ajutato pe Perrie sa-l sara. Am sarit si eu geamul si am fugit catre strada. Sirenele politiei au inceput sa se faca auzite. M-am uitat in spatele meu si am vazut masina tatei si pe el fugind catre noi doua.
-"Sunteti bine ? " intreaba speriat tata.
-"Da . Da suntem bine" spun incepand sa plang.
Tata ne-a luat pe amandoua cu grija in brate stangandu-ne cu atentie. Perrie era speriata si ganditoare. Inca mai plangea ceea ce ma facut sa-mi fac griji. De ce era asa ? Doar am scapat de matahalele alea. Dar .... Elleanor !
-"Elleanor ! " tip desprinzandu-ma din bratele tatei si fugind catre casa .
-"Nu ! SOPHIAAA ! Nu stai e prea periculos !" aud vocea tatei din spatele meu.
-"Dar trebuie s-o salvez !" tip din dreptul usi.
-"Asteapta nu intra ! Poliitia e aici se pot ocupa ei ! " spune si vine dupa mine dar eu intru inaintea lui in casa.
~Perrie POV~
Viata mea de acum este terminata ! Putea sa ma omoare ! Rezistam mai mult decat sa simt acea scarba si durere ! Nu mai vreau sa vad in viata mea nici un barbat ! Niciodata ! Nu pot sa cred ca , ca si-a batut joc de mine si corpul meu... Cine este Doamna Victoria ? Nu inteleg ce legatura are cu noi ... lacrimile au inceput sa-mi curga din ce in ce mai repede. Brusc am auzit zgomotul pistolului venind dinspre casa . M-am prabusit la pamant si imediat am simtit cu niste brate mari si calduroase m-au luat in brate facandu-ma sa ma simt mai bine. Mi-am ridicat privirea catre acea persoana. Nu credeam ca-l mai puteam vedea vrodata. Era Zayn.
~Sophii POV~
Imediat ce am dat buzna in casa am fugit catre living. De data asta acele doua matahale erau cu spatele la mine , ceea ce mi-au dat mai multa forta. Am apasat de doua ori pe teagaci miscand mana . Ochii mei au zburat in jos catre Elleanor care statea plina de sange la picioarele celor doi. Cand s-au intors cu spatele amandoi aveau mainile ridicate in sus. M-am uitat in spate si l-am vazut pe tata si inca 4 politisti. M-am uitat mai atenta si i-am vazut pe baieti napustind in casa . Am fugit catre Harry si l-am luat in brate.
-"Esti aici ! " spun mai incet .
-"Ce s-a intampat ? " intreaba ingrijorat .
CITEȘTI
Younger sister of Louis Tomlinson [ Harry Styles F.Fiction ]
FanfictionNECESITA MULTA EDITARE , CARTEA A FOST ÎNCEPUTĂ ÎN MAI 2014 ,IAR ACUM SUNTEM ÎN 2017. Iubire , trădare , fericire ,tristețe, furie , dezamăgire , ură ,răzbunare ,crime , dragoste ,secrete , toate acestea doar într-o singură fată. Sophii Hope Toml...