Capitolul 25 " Kidnapping."

2.4K 119 2
                                    

Mesajul ala a devenit enervant ! Cine putea fii ? Deja l-am primit cu toti dar , prima care la primit am fost eu.

Butonam plictisita telefonul , cand de odata un numar necunoscut incepe sa apara pe ecranul telefonului meu.

-"Îmm ? Da ? " intreb curioasa.

-"Sophiia , eu sunt , Riki " aud vocea lui scarboasa.

-"Cee vreiii ? De unde ai numarul meu ?  " intreb nervoasa.

-"Uite , inceteaza dracu sa mai pui intrebari . Dupa cum vezi acum sunt mai puternic ca tine , mult mai puternic . Fii atenta , vreau sa ne intalnim si daca nu vii , vei avea de suferit " incepe el sa ma ameninte.

-"Cee ? Tuu ? " ce vrea sa spuna prin 'mult mai puternic ' ? " Cee vrei de la mineee ? " aproape tip.

-"Vreau sa ne intalnim , te vreau dinou "

-"Nu , Riki , sa-ti intre bine in cap ! Eu.Nu.Mai.Am.Nici.O.Legatura.Cu.Tine ! " spun raspicat ultima fraza.

Si cu asta inchei . Ii inchid telefonul , inainte ca sa poata spuna ceva. Ce crede el ca ma poate ameninta ? O sa plateasca pentru asta.

"Tu ai vruto , Tomlinson - xRiki"

O te rog , e doar un mesaj fraiere. Dar , oare de unde stie el numarul meu de telefon si adresa ? Chiar nu vreau sa stiu , sunt satula pana peste cap de toti fraierii astia .

"Ai face bine sa vii , altfel vei regreta - xRiki "

" Uita-ma , lasa-ma  , nu voi veni! Sa-ti intre bine asta in cap ! - Sophii .T "

"Diseara , in fata scoli unde am invatat .Sa fi acolo la 7 fix , nu ma face sa astept mult - xRiki "

Nu i-am mai raspuns . Deja ma enerveaza. De ce tot mu ma lasa !? Doar vede ca sunt cu Harry ,  e atat de inconstient ?

Am iesit din camera si m-am indreptat catre living. Il cautam cu privirea pe Harry si nici urma de el. Intru in bucatarie si dau de Liam.

-"Erm ? Liam ? Ce mama naibi faci acolo ? " il intreb razand

-"Mi-a cazut inelul pe care trebuia sa il dau Daniellei " spune speriat " Ma ajuti te rog sa-l gasesc ? " iintreaba zambind.

-"Ăm.. desigur " spun si ma aplec.

M-am asezat in 4 labe cautand impreuna cu Liam inelul. Unde naiba s-ar putea ascunde un inel ?

-"Estu sigur ca e aici ?" intreb.

-"Nu , mi-a cazut in gradina si eu il caut aici " spune sarcastic.

Ma apropi mai bine de masa si ma bag sub ea.

-"Liam ? Ce tot faci acolo ? " aud o vace ragusita , dar angelica .

-"Aici " spun vrand sa ma ridic . "Aaaaaaauuu "

-"Sophii ! Esti bine ? " intreaba Harry ingrijorat.

-"Da , Harold , sunt bine. Doar am dat cu capul in masa , nimic rau " spun dandu-mi ochi peste cap apoi razand.

-"Ohh , ma bucur !"

-"Ai nu zauu !" spun sarind pe el .

Amandoi eram pe jos. Eu fiind deasupra lui ca o invingatoare. Ma aplec pentru ai da un sarut , iar sarutul a devenit unul serios si lung.

Younger sister of Louis Tomlinson [ Harry Styles F.Fiction ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum