-“ Kattye Jocson , Haidetii sa mancam acum “ imi raspune el repede , fugind la locul sau de la masa. Eu ramasesem intepenita cu buzele in forma de “O” deja de la auzul literei “K” . Fuck . Nuuu ,nuuu,nuuu ! Visul meu avea sa se intample ?
-“Da de cee eaa? “ intreb eu inca socata? Ghhh , fata astaa ma omoaraa ! Nu cred ca ar vrea Louis sa stiee ce mi-a facut . De cand a plecat el a incercat sa-mi faca ultimile luni de scoala un calvarr. Ooo urasc ! In primii mei ani de liceu a incercat sa-mi fie prietena numai ca sa poataa fiee cu Louis. Ma folosit de atatea orii . Hmm.. nu inteleg… daca este cu Louis atunci inseamna ca nu mai este si cu Riki ? Daa acel Riki, fostul meu iubit , sii daa… cu ea ma inselat. Practic si oficial este o CURVA. L-a inselat de orgamada de ori pe Willi cuu multii altiii sii ell tot la ea se gandeste ? Igghh ! Daca nu ma tragea Riki din fata masiinii eii , acum eram un dracusor micut in dreapta umerilor eii , ducand-o spre moarte. Louis inca nu mi-a raspuns , baieti se uitat inca la mine , au putut observa ca inca imi strangeam pumnul de la auzitul numelui tarfei. Mama ne-a facut semn sa ne asezam la masa. De obicei locul lui Louis era langa al meu , dar de data asta statea fata-n fata cu mine , laasandu-i pe Harry si Liam langa mine. Pe parcursul meisei nu am scos nici un cuvant , ascultam decat povestile baietilor din timpul turneului .
~Harry POV~
Sophii era puntin agitata , sincer sa fiu , ea nu mai arata ca inainte , era mai frumoasa , mai atragatoare , era PERFECTA. Ooo nuu Mr. pervers , nu te indragostii tocmai de eaa , tuu esti cu Taylor . Si-a intors privirea spre mine zambindu-mi , era deja mai relaxata decat mai devreme. Imi imaginez ce se intampla acum in mintea ei , Louis ne-a povestit . Sii deja am cunoscut-o pe faimoasa Kattye , este o fitoasa de bani gata.
~Sophii POV~
Stateam linistita in pat si ma gandeam la toata ziua asta, gandul imi zbura mereu la Harry . Nu pot sa ma indragostesc de el , nu acum cat este Kattye in peisaj .
***
M-am trezit la auzul unor rasete . M-am ridicat in picioare m-am dus la baie si am inceput sa-mi fac rutina. Dupa ce m-am imbracat si mi-am luat Ugg-urile de casa am auzit niste pasi pe holul care despartea camerele de la etaj . Deschid usa usor si il vad pe Harry aproape batand la usa mea .
-“ Hei , buna dimineata “ Spuse el tot un zambet.
-“Neata” spun eu holbandu-ma la el . Nuuu tee maii holbaaa ! Nuu acum . Haii Sophiii , haii !
-“ Hmm.. , m-au trimis dupa tine “ spune el putin jenat sau rusinos , dupa cum ma uitam eu la el.
-“Atunci hai sa mergem , micul de jun e gata ? “ intreb eu curioasa.
-“ Da , dar Niall iar a mancat tot “ atunci am inceput sa radem amandoi . Toti se holbau la noi.
-“Neataaa “ imi spun toti
-“Neata”
-“ Sophii , avem o surpriza pentru tine “ wow surprizaa ?
-“ Amm , cat ma mai tii in suspans ? “ oare cee surprizaa ?
-“ Paii noi toti am decis sa te muti impreuna cu noi ! “ Ohh Louiss , Louiss , esti cel mai tare frateee !
-“ Whoaa, nu pot sa cred , decat noi 6 , intr-o casaa , cand pot sa ma mut? “ spun eu aproappe facand dansul fericiri.
-“Chiar acum ! “ spune Harry din spatele meu .
-“ Mmmm.. nu suntem doar noi 6 in ea “ spune Zayn bucuros.
-“ Te rog , nu “ spun eu incet.
-“ Te vei intelege bine cu fetele te asigur sunt foarte de treaba” se baga si mancacila in subiect.
-“ Fete ? “ intreb eu speriata.
-“ Da ! Perrie , iubita lui Zayn , Danielle , iubita lui Liam , Taylor , iubita lui Harry “ spuse Louis. Ce Iubita lui Harry? Harry are iubbita? Viata mea e din ce in ce mai rea. “ si “ nuuu nuu nuuuu ! nuuu ii ziii numele , te rog nuu ! “ Kattye “ deja imi vine sa vomit.
De ce sii eaa? Sunt deja 3 fete pe care nu le cunosc, plus fata aceea Taylor..sigur ala nu e nume de baiat ?.
Eu raman tacuta pe tot parcursul zilei petrecute cu ei. Poate va intrebati de ce nu m-am opus mutari cu ei? Eii bine pai.. pentru ca parintii mei sunt plecati ceva mai mult prin diferite tari .
Stateam linistita in camera mea gandindu-ma la zilele ce o sa vina.Oare cum voi rezista cu Kattye ? Oare fetele acelea sunt de treaba si dragute sau intelegatoare? Offf.. de cee trebuie sa stea si ea? Deee cee ?
-"Ce vrei la cina? " ma intreaba Louis dand buza in camera mea , s-a inventatt usaa. Folosesteti manaa si bate la ea.Ughh.
-"Erm...pizza?" cuvantul iesindu-mi mai mult ca o intrebare.
-"La asta ma gandeam si eu"bine hai bine."Ti-ai terminat bagajele ?" spune nu inainte sa iasa din camera.
-" Nu chiar..mai am " mint eu.. nici nu m-am apucat
-"Sa stii ca ti-am luat deja tot ce ai nevoie..adica mobilier, pentru viitoarea ta camera. " spune si imi zambeste fericit. Nu am mai zis nimic . Asteptam doar 'Cina' , sper sa fie una tacuta.
CITEȘTI
Younger sister of Louis Tomlinson [ Harry Styles F.Fiction ]
Hayran KurguNECESITA MULTA EDITARE , CARTEA A FOST ÎNCEPUTĂ ÎN MAI 2014 ,IAR ACUM SUNTEM ÎN 2017. Iubire , trădare , fericire ,tristețe, furie , dezamăgire , ură ,răzbunare ,crime , dragoste ,secrete , toate acestea doar într-o singură fată. Sophii Hope Toml...