Azi am de gand sa plec s-o caut pe Sophii , frumoasa mea Sophia . Nu am sa ma las niciodata batut , stiu foarte bine ca ea nu este moarta ! Ea este o luptatoare , niciodata nu se lasa batuta si asta imi da incredere mai multa in mine , asta ma face sa cred ca ea inca traieste , ca ea acum ma cauta si incearca sa dea de mine . Am de gand s-o caut si in gaura de sarpe daca e nevoie .Fac orice numai ca s-o gasesc sau macar sa stiu ca e bine , sa stiu ca este in viata si ca inca ma mai iubeste . Stiu ca a trecut o luna de la disparitia ei , dar cum am mai zis ea e puternica .
-"Baietii , in seara asta imi iau liber . Plec sa ma cazez la un hotel , nu stiu care . Vreau sa ma mai relaxez pputin , sa-mi aranjez gandurile " mint .
-"Frate ai grija de tine , sa ne suni imediat ce te cazezi " spune Zayn .
-"Cu siguranta "
Baietii imi pare atat de rau ca va mint , dar trebuie sa plec dupa ea daca nimeni nu face vr-un efort . Politia nu se mai ocupa de disparitia ei , cu totii cred ca ea este moarta si cum am mai zis asta este imposibil .
Mi-am luat bagajul si mi l-am pus in masina , mi-am intors capus catre casa . Toti erau pe veranda si se uitau tristi la mine.
-"Stai mai mult de o zii ?"ma intreaba Perrie.
-" 2 zile ,presupun" chiar nu stiu cat o sa stau , dar cu siguranta o sa stau mai mult de 2 zile.
Le-am facut cu mana si m-am urcat la volan , am pornit masina si dus am fost.
***
Ma aflu inca in masina , mai am aproximativ 4 ore pana in Sheerness . Ma tot gandesc la cum va fi viata mea de acum inainte daca nu o gasesc, Ma intreb cum inca mai pot trai ? Ea este tot ce visez , ea este aerul pe care-l respir , ea este viata mea . Stiu ca treieste acolo undeva , simt asta , sau poate doar este imaginatia mea care se joaca cu mintea si simturile mele .Chiar nu vreau sa cred asta , vreau sa cred ca traieste . Noaptea aceea , a fost o noapte pe care nu o voi uita niciodata in viata mea , noaptea aceea e unica . Pot spune ca e cea mai importanta noapte din viata mea .
A spus ca ma iubeste , chiar asta a spus asta . Nu a fost doar in mintea mea , dar momentele astea ma distrug mintal cat si fizic sa stiu ca ea nu este langa mine chiar acum si ca poate este inca in mare zbatandu-se cu valurile mari ...e destul de dureros , adica a trecut o luna si eu nu stiu cum inca mai pot sa traiesc fara ea .
-"Aaaa ajuta-ma te rog frumoss ! Ajuta-maa " tipa o tipa care sare in fata masinii mele .
Brusc pun frana care se aude destul de nasol . Deschid usa si fug catre acea fata blonda cu ochii albastri .
-"Cee s-a intamplattt !! ? " tip eu la ea ingrijorat .
-"Te rog ajuta-ma " spune ea lasandu-se in jos la picioarele mele strangandu-le cu putere "vrea sa ma omoaree " spune plangand
-"Cine ? " spun confuz .
-"O tipa blonda si cu inca un baiat " spune infricosata.
-"Ridicate , ridicate ! " tip la ea
M-am uitat la mai bine la ea , era plina de sange si chiar frumusica. Adica draguta pot spune. Dar nu mai frumoasa ca Sophia .
-"Cum s-au intamplat toate astea ?" intreb putin nervos intrand in masina " hai intra " spun mai pasnic .
-"Eram in cautarea Sophiei Tomlinson , am auzit ca se da o recompensa foarte mare daca o gaseste cineva . Acum 5 zile mai precis cei doi m-am furat din Sheerness eram pe aproape s.o gasesc. Stii acolo locuiesc eu , dar-"
CITEȘTI
Younger sister of Louis Tomlinson [ Harry Styles F.Fiction ]
FanficNECESITA MULTA EDITARE , CARTEA A FOST ÎNCEPUTĂ ÎN MAI 2014 ,IAR ACUM SUNTEM ÎN 2017. Iubire , trădare , fericire ,tristețe, furie , dezamăgire , ură ,răzbunare ,crime , dragoste ,secrete , toate acestea doar într-o singură fată. Sophii Hope Toml...