*Two day's later*
Azi este ziua cand ma voi muta in casa baietilor .Deja am cunoscut una dintre cele trei fete. Perrie , este foarte draguta si intelegatoare cu mine. Nu am vorbit multe cu ea , dar prima mea impresie despre ea este una buna.Mi-am inchis usa camerei si mi-am luat ultima valiza coborand scarile. Parintii mei au plecat acum cateva ore.
-"Deci , esti gata " zambi ea la mine.
-"Desigur " spun eu aratand spre usa.
-"Lasa-ma sa te ajut" se ofera Harry landu-mi bagajul si coborand scarile indreptandu-se catre masina , ramanand doar eu si Perrie inchizand usa casei.
-"Este mereu asa politicos?" intrerup eu tacerea.
-"Nuu prea ,adica oarecum , " spune ea indecisa "Cred ca vrea sa-si faca o impresie buna " zambi la mine ca de obicei.
-"Dar de ce ii pasa ? Adica el e cu Taylor " soptesc eu .
-"Ermm.. Taylor.. de unde stii de ea ? " se uita ea uimita la mine.
-"De la baieti" ok. e ceva ciudat ...
-"Vrei sa te mint sau sa-ti spun adevarul ? " spune si incepe sa rada.
-" Minciuna" chicotesc eu ..
-" Ea si Harry se potrivesc de minune , nimeni nu crede ca se foloseste de el , sau ca sta cu el doar pentru bani si faima , siii nu este deloc o scorpie . Este o tipa de treaba. Nimeni fiind eu si Danielle " spune ea repede vazand ca vine Harry catre noi.
-"Cred ca ar trebui sa mergem . " ma uit in jur , o sa-m mi fie dor de locul asta. Locul unde am crescut , unde am invatat sa ma joc , unde mi-am facut prieteni , unde m-am indragostit pentru prima data , unde am petrecut momente de neuitat cu cei dragi. O sa-mi fie dor de locul asta. Sii da ... ma mut definitiv la baieti acasa.
***
Am ajuns la casa baietilor, Harry a urcat ultimul meu bagaj la etaj , probabil acolo se afla camera mea. Am pasit mai mult inauntru , m-am oprit in loc pentru a analiza casa. Era imensa , livingul era mare cu un televizor urias si console cu jocuri , am putut observa pe blondul irlandez , Niall jucanduse si nemincandu-se din fata televizorului , se juca un joc cu pinguini ?.. Da , m-am interesat despre ei in ultimile zile. Ok... cat de imaturi sunt ? incep sa rad in sinea mea.
Am urcat impreuna cu Perrie scarile , ea facundu-mi semn cu mana spre o camera. I-am urmat instructiunile. Am apasat pe clanta si am pasit in camera. Mi-am dat imediat seama ca acea camera imi apartinea . Era mare , era pe placul meu , Louis chiar imi stie gusturile.Am pasit mai mult , am analizat peretii , aveau un tapet roz cu un mozaic ciudat, dar dragut. Am putut observa ca erau doua postere lipite.. Ohhh Jesus.... sunt cu One Direction ... si cand o sa fiu suparata sau enervata pe ei .. o sa fie tot aiicii ? Asta ma facut sa rad de una singura.. M-am intors si am vazut patul era alb la fel ca dulapul mare cu doua oglinzi uriase , covorul era flocos si rosu , iar draperiile erau tot rosii .Am dat draperia la o parte ca sa pot privii restul caselor. Si ele erau la fel de uriase. Am iesit pe balcon . Se pare ca acest 'cartier' era numai de vipuri .
AM lasat lumina zilei sa-mi lumineze camera si am continuat de analizat . Televizorul era mare si asezat pe o masuta alba. Noptierele erau si ele tot albe si pe ele se aflau diferite poze cu mine si famlia de cand eu si Louis eram mai mici si chiar si una recenta cu mine si fratele meu .Se pare ca Louis a facut totul numai ca sa ma simt ca acasa. Si chiar a reusit .Asta este cel mai frumos lucru .
M-am indreptat spre oglinda dulapului, m-am analizat putin , iar dupa am observat ca si asternuturile patului erau rosii iar pe ele erau doua punecte albe , unul mai mare si unul mai micut. M-am intors pentru a putea vedea ce eram. Langa ele erau si un biletel.
" Sophii , pentru ca sunt un frate bun , si nu am uitat de ziua ta, care a fost acum 5 luni , ca drept iertare cele doua cutii sunt cadourile tale" am lasat biletul jos putin uimita. Am observat ca pe pat se afla o cutie cu un iphone 5s. si un laptop Apple , m-am intins spre ele , iar atunci m-am retreas speriata.
-" La multi ani ,surioara " Aghhh ,fara sa ma speri nu puteai ? " Sper ca te-ai plictisit de iphone 4" adauga si incepe sa rada. Ohhh vaii..
-"Ermm.. desigur ca da" ranjesc eu, ma indrept spre el si il imbratisez strans" Te iubesc mult , fratioare , multumesc " spun tinandu-l inca in brate
-" ashjjebhshsc" sopteste el neauzind ce spune.
-" What ? " ok ce a fost asta ?
-" Cu placere ! " spune el mai tare. Oohh , ce era atat de greu ?
-"Hai jos , mai sunt inca 2 persoane pe care trebuie sa le cunosti " ooo nu .. nu acum.. adica daca nu o sa ma inteleg bine cu ele ? Ce maa fac ?Daca e si Kattye acolo jos ? Ziua asta din buna e din ce in ce mai rea, zic doar.
Am iesit din camera nu inainte ca Louis sa-mi dea cheia . Bine inteles avand si el una de rezerva , in caz de 'urgenta' , nu am stat sa ma cert cu el, nu aveam chef . Am oborat scarile impreuna. Toti era stransi in living.
-" Ea este sora mea , Sophiii" ma prezinta Louis in fata celor 2 fete. Din nefericire am putut-o observa si pe Kattye acolo , pe un fotoliu paralel cu mine ,umbland plictisita pe telefonul ei.
-" Buna" spun eu incet putin rusinoasa. MMmda urasc asta la mine... asa sunt mereu cand fac cunostinta cu persoane noi .
-" Buna ! Eu sunt Danielle , incantata " spuse tipa cu parul cret bucuroasa , Danielle... exact iubita lui Liam si prietena lui Perrie , deci ea este de treaba. Iupii. Dar dupa cum pare se vede ca este foarte draguta si de viata.
-" Ciaoo ! Eu sunt Taylor" spuse tipa blonda stand foarte aproape de Harry, Cee credee , ca vreau sa il mananc pe scumpui ei iubit ?! Ce patetic. Stramb din nas dupa ce si-a mutat privire , Perrie observase si imi facu cu ochiul bucuroasa.
CITEȘTI
Younger sister of Louis Tomlinson [ Harry Styles F.Fiction ]
FanfictionNECESITA MULTA EDITARE , CARTEA A FOST ÎNCEPUTĂ ÎN MAI 2014 ,IAR ACUM SUNTEM ÎN 2017. Iubire , trădare , fericire ,tristețe, furie , dezamăgire , ură ,răzbunare ,crime , dragoste ,secrete , toate acestea doar într-o singură fată. Sophii Hope Toml...