Capitolul 32 "She didn't die!"

2K 101 0
                                    

Am fugit repepe pe scari nervoasa. Cum poate sa fie atat de proasta? Adica, puteam sa ma joc si eu putin cu viata acelui tip, în loc sa vin aici si sa vad cum cade la picioarele lui masa. Lui nenorocita aia de masa. Jur! Nu o sa scape cu Bine. Cand o sa auda Liam ... Nu o sa fie bine! Pe mine o sa cada vina.  Eu le-am spus sa accepte accepte Turneu. Dar nu o sa afle Nimeni. O s-o aduc cat  mai repede acasa. Mai am aproape o saptamana sau putin mai putin sa ma gandesc  la un plan . Ooh, ce tot vorbesc aici. Pot actiona cand vreau si fara  un plan .

Am coborat dinou jos pentru a vedea ce fac fetele. M-am uitat la ele putin apoi m-am dus pana in bucatarie. AM Deschis frigiderul si mi-am luat o doza de cola rece pentru a  ma linistii putin.

- "itie foame?" Ma intreaba Perrie.

- "Mmnu" spun plictisita. "Stai asa!" spun cand vad ca vrea sa plece din bucatarie "Stii cumva unde sta Danielle?"

- "Da, dar de c-"

- "Nu pune intrebari, te rog!" spun si plec din bucatarie inaintea ei. "Fetelor, haideti cu mine".

- "Sophia, te simtit bine ?" Ma intreaba Perrie ingrijorata. 

- "Doar Haideti!" spun aproape nervoasa. 

Ies din casa prima si ma uit in spate pentru a vedea daca vin cele 2 fete . Ma uitam la Perrie cum inchidea cu cheia casa apoi s-a intors confuza. Elleanor se uita ciudat la mine. ceea ce ma Facut sa-mi dau ochii peste cap.

- ".. Veniti dupa mine ,  m eu o masina" spun mergand spre locul unde  parcasem masina individului.

- "Dar de unde ?" intreaba confuza, Ellie.

- "Poveste lunga", oftez si urc la volan.

- ". Stai asa Tu n-ai permis!" APROAPE TIPA Perrie speriata.

- "Putina adrenalina merge , acum treci în spate pisicuto!"  spune si se aseaza în locul pasagerului , Elleanor.

- "Haide !" spun zambind uitandu-ma la ea. 

A stat sa se gandeasca 5 minute apoi o vad cum deschide usa masinii. Se Urca in spate si zambeste incet apoi isi relaxeaza spatele. Am Inceput sa conduc putin apoi ma uit in oglinda si o vad pe Perrie cum isi strangea ochi.

- "Perrie, spune-mi pe unde sa o  iau ." 

-  "Sa ajungem unde?" Intreaba Ellie si da drumul radioului.

Dintr-o data a inceput sa cante "Criminal". Melodia lui Britney Spears, care apropo este melodia mea preferata de ceva timp.

- "Acasa La Danielle"

- "Dar tocmai a plecat si ca AI ZIS .... AI ZIS .. o Dumnezeule!"

- "La urmatoarea faci stanga apoi prima strada la dreapta" 

- "Ti-ai dat seama nu, Elleanor? Sii mersii, Perrie!"  

- " Eu nu te Ssstin !O faci singura  !" APROAPE tipa ea la mine. 

- "Nu te oblig sa o faci !  Orcum o faceam singura ,dar totusi nu le spuneti baietilor!." 

- "Dar, ce sa nu le spunem ...apropo  a doua casa este a lui Dani?" Se baga si Perrie.

- "Sophia vrea sa-i omoare parintii Daniellei!" APROAPE TIPA nervoasa Ellie.

M-am uitat la Perrie cum facuse Ochii mari si se uita atenta la apoi a mea la Elleanor. Am oprit masina sintindu-ma intr-un fel ciudat.

- ". Ohh ... Bine nu o sa spun nimanui nimic" aud cum spune incet.

- "Mersii." reusesc sa spun. "H-hai acasa"

- "Nici eu nu o sa le zic nimic ,dar nu te sustin!" spune mai calma Elleanor.

- "Bine".

***

Drumul inapoi acasa a fost foarte tacut. Aproape sufocant. Trebuie neaparat sa scap de masina asta si sa-mi cumpar o una numai a mea. Dar cum as putea sa scap de asa ceva ? Unde as putea s-o duc ? Ahh! DAA. O arunc in prapastie. Brusc intorc masina si fac un drift destul de mare si zgomotos.

- "Esti nebunaaa casa e în partea opusa!" Tipa disperata Elleanor.

- "Taci si suna-l pe Austin"

- "Sa vina UNDE?"

- "UNDE am omorat-o pe Andreea... Da sa vina foarte Repede. E urgent.".

- "Ok ..."

Am Inceput sa conduc din în ce mai repede facand slanouri printre celelalte masini. Am oprit în apropierea prapastiei si le-am rugat pe cele doua fete sa coboare. Dupa ce au coborat eu am inceput sa conduc iar , in urma mea Perrie si Elleanor tipau sa opresc .  Am pus piciorul pe acceleratie si am intredeschis usa. Am apucat sa ma uit la cele doua cum inca alergau în urma mea si tipau sa ma opresc. Ele nestiind ce vreau sa fac defapt. Am bagat si mai mare viteza si am sarit din masina ,lasand masina neagra sa cada si sa se faca praf. M-am rastogolit putin pana am ajuns Intr-un fel aproape de gol. Am putut vedea cum masina explodat facand toate bucatelele posibile sa zboare peste tot. Mi-am ridicat privirea si le-am vazut pe cele doua fete in spatele meu si pe Austin uitandu-se la tipul pe de tocmai l-am ucis.

- "Ce sa intamplat cu el si a cui era masina aceea?" intreaba razand Austin.

- ". Masina era o lui .Ma furat  defapt a incercat sa ma fure in timp ce eu ma plimbam singura si  .... a vrut sa se joace si sa ma violeze , dar nu i-a reusit deloc.." Rad apoi ma ridic scuturandu-mi hainele de praf .

M-am uitat mai atenta la corpul meu si am vazut sange. Mi-am ridicat mana ssi am incercat sa-mi privesc cotul. Era destul de ranit si imi sinteam mana amortita.

- "Orcum e fraier  ... ma aruncase pe bancheta din spate, iar sub scaunul lui avea pistolul ... penibil" adaug dandu-mi ochii peste cap.

- "Ok ... cca tot venii vorba de asta , am aflat ceva destul de grav. Este vorba de Andreea.". Spune mai serios.

- "O, Nu Politia!?" Intreaba Elleanor speriata.

- "Nu ... Ea o Fost în comă, moarta nicidecum .Deci practic este ea vie, iar Riki ia zis  sa nu depuna marturie la politiei pentru ca se va ocupa el de cine ia facut rau . Si ghici ce!... Stie ca tu ai, facut-oo! Si acum este alaturi de Kattye. Vor sa-ti faca mult rau ", spune de data asta si mai serios.

Cand am auzit ca Andreea este in viata, Inima a Inceput sa-mi bata in ultimul hal. Nu Este Posibil! Nu are cum ! Dar oare de unde a aflat el? Ha .. MMDA ce intrebare tampita. Normal ca de la Kattye , care stie de Cookh si toate crimele mele. prin minte imi zburau mii de intrebari .

-" Te simti bine ? " intreaba ingrijorata Perrie .

- "Nu ... " se baga Ellie

- "Ohh ba da" spun"Nu mai vreau sa vorbesc"adaug si urc in masina lui Austin.

La multi aniii mieee !! <33

Va iubesc ! <3

Younger sister of Louis Tomlinson [ Harry Styles F.Fiction ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum