-"Cum s-a ajuns acolo ? " ma intreaba Louis ingrijorat. Acea intrebare m-a facut sa ma gandesc dinou la acele momente oribile.
-"..." incep sa ma balbai " Am baut , Louis am baut " incep sa plang si mai tare " Iti jur ca nu am facut-o intentionat , dupa ce am terminat de baut m-am dus pe ringul de dans ..." de ce a trebuitt sa-i spun ca am baut ? " In tiimp ce dansam , a venit baiatul asta , Jack , am facut cunostinta, am dansat putin impreuna apoi mii sa facut rau , din cauza bauturi presupun . Apoi am fugit la baie . M-am inchis intr-o cabina si am dat drumul bauturii din mine ," Am inceput iar sa plangg , Louis ma luat in brate , soptindu-mi ca totul va fi bine "AM auzit niste pasi mai apasati , m-am speriat si m-am bagat intr-un colt si nu am scos nici un sunet , pana cand m-a gasit . Ma scos din cabina si dupa a inceput sa ... " m-am oprit pentru ca de aici stiau povestea. mi-am pus capul pe pieptul fratelui meu . Am stat asa aproape tot drumul ,care a fostt lung . In tot acel timp am adormit .
***
Dimineata m-am trezit in patul meu imbracata in pijamalele mele si cu parull prins intr-o coada. M-am ridicat din pat picioarele mele facand contact cu parchetul rece , ducandu-ma catre baie. Primul lucru care l-am facut a fost sa ma holbez lla reflecctia me din oglinda. Fata imi era plida si aveam cearcane cam vizibile. Ma simteam obosita si capul ma durea ingrozitor.<CIOC-cioc >
-"Intra" spun iesind din baie.
-"Heii"imi zambeste Perrie " Poate te intrebi cine te-a imbracat . "
-"Da... " spun confuza.
-"Scuzee... dar erai prea obosita aseara si nu am vrut sa te trezesc , Harry te-a adus aici sus , iar dupa ce a plecat el eu te-am dezbracat si demachiat" spune zambind toata.
-"Multumesc !" spun si o imbratisez "Cred ca ai aflat ce mii s-a intamplat."spun cu un inceput de lacrimi in ochi.
-"Gata a trecut tot " spune lundu-ma iar in brate,
-"Stiu , dar numai cand ma gandesc la momentele alea dezgustatoare ... mii se face rau si ..."
-"Gata , nu te mai gandii , iti fac mai mult rau. A trecut . Acum totul e bine , esti in siguranta. " ma intrerupt ea.
-"Ti-au spus cine ma salvat ? " o intreb aparandu-mi un zambet tamp pe fata mea palida.
-"Daa , magnificul erou Harry Edward Styles " spune si incepe sa rada.
-"Perrie , pot avea incredere in tine ? " chiar am nevoie sa ma descarc si sa-i spun cuiva tot ce simt.
-"Oricand si oriunde " aproba ea.
-"Cred-cred ca m-am indragostit " ma blabai eu ca de obicei.
-"Dee... " spune facand ochii mari .
-"De Harry " spun asezandu-ma langa ea pe pat si acoperindu-mi fata cu mainile.
-"Ohh... sincera sa fiu .. ma asteptam la asta "
-"Darr , nu stiu .. el e cu Taylor sii ... "
-"Si ce daca e cu Taylor ? Ea orcum sta cu el doar pentru faima si banii , reclama si toate astea . Sunt sigura ca si el simte acelas lucru pentru tine . Aseara te-a adus in camera asta de dragut , parea foarte grijuliu . Te-a pus in pat cu mare atentie si a stat cam 5 minute privindute . Eram chiar in dreptul usii cand a vrut sa iti sarute fruntea ,dar cand ma vazut s-a oprit . Sau cum iti vorbeste , cum te priveste . Crezi ca daca era total dezinteresat de tine mai facea toate astea ? Zayn mi-a spus ca era foarte ingrijorat si te cauta disperat in tot clubul , aseara. Sunt foarte sigura ca te place , si chiar va potriviti " Ohhh... Perrie te iubesc enorm , esti chear o prietena adevarata , ma bucur ca am intalnit-o si ca stau cu ea in casa si ca ma intelege.
-"Nu cred ca sunt pregatita acum ..pentru o relatie+ ca el inca mai este cu ..Taylor " chiar ma supara lucrul asta.
-"Se rezolva asta , pregatita esti oricand , nesigura mereu, doar asteapta si totul va veni de la sine. Nu sunt sigura dar nu se vor despartii asa repede , poate va mai dura ceva timp , dar nu-ti pierde speranta"
-"Multumesc , esti cea mai buna ! O sa tin cont de sfaturile tale , imi pare foarte bine ca te-am cunoscut " spun imbratisandu-o dinou . " Dar mai e ceva "
-"Hmm ? "
-" Pana sa ajungem in club , dupa concert , am fost doar eu si el in masina lui... adica... in timpul concertului am adormit si ma luat el cu masina lui iar baieti in masina lui Louis." ma opresc putin " Eram pe bancheta din spate , si vroiam sa ma duc in fata , a oprit masina iar eu am sarit in partea din fata dar am calcat gresit si am alunecat pe el , pe locul soferului ... si fetele noastre erau foarte apropiate , Ohh... si POC... ne-am sarutat. A fost minunat , cel mai dulce sarut pe care l-am avut pana acum . Si chiestia e ca el ma sarutat , eu doar am acceptat " spun toata un zambet .
-"Ce ti-am zis eu mai devreme ? Nu-ti pierde speranta . Daca o sa fiti impreuna pe ascuns , sa-mi spui , eu vreau sa afluu prima " spune razand.
-"Heiii " spun dandu-i un pumn in umar prietenesste inzbugnind in ras.
***
Toata ziua mi-am petrecut-o in camera mea stand pe Facebook sau Twitter , sau alte tampeni de genu . Telefonul incepu sa vibreze . Il iau repede si observ ca este un numar privat ,
-"Da ? " decid sa raspund.
-"Hei ,draga mea , nici nu stii cat ma bucur ca mi-ai raspuns "acea voce , voce feminina , foarte familiara.
-"Cin-cine ee-esti " firar balbaialaa meaa , Ighhh o urasc.
-"Saracuta de tine , imi pare sincer rau de ce tii s-a intamplat" spune sarcastica
-"Cin-cine estii ? " tip eu . Ies din camera incet si ma indrept catre camera lui Louis. Deobicei nu cer ajutorul nimanui cu acei anonimi care vor sa faca misto la telefon , dar de data asta este o ocazie delicata, care viata mea a fost in joc.
-"Cineva foarte apropiat tie " aud de 2 ori acea voce . M-am uitat in jur si mi-am dat seama cca se aude din camera lui Louis . M-am indreptat incet pe partea cealalta a holului pentru a nu ma putea auzi nimeni " Sa stii ca chiar eu am fost prima care s-a bucurat de incidentul de aseara , planul chiar mi-a reusit , nu-i asa ? "
Pareri ? <3
Anne.
CITEȘTI
Younger sister of Louis Tomlinson [ Harry Styles F.Fiction ]
FanfictionNECESITA MULTA EDITARE , CARTEA A FOST ÎNCEPUTĂ ÎN MAI 2014 ,IAR ACUM SUNTEM ÎN 2017. Iubire , trădare , fericire ,tristețe, furie , dezamăgire , ură ,răzbunare ,crime , dragoste ,secrete , toate acestea doar într-o singură fată. Sophii Hope Toml...