L-am vazut pe Harry cum se uita in sus la mine. Inima a inceput sa-mi bata tare. M-am uitat la Riki ca o invingatoare , dar disparuse . Cum e posibil ?
-" Danielle ! " aud cum tipa Sophia de jos " Nuuu !!"
Imediat cum am auzit vocea ei m-am prabusit la pamant , ma simteam ametita . Lacrimile au inceput sa-mi curga fara sa-mi dau seama foarte repede , ma , ma impusase . Riki chiar ma impuscase .
~Sophii POV~
L-am vazut pe Riki cum o impusca pe Danielle apoi fuge prin padure impreuna cu o tipa blonda . Zayn si Harry au luato la fuga dupa cei doi , imediat dupa ce Danielle s-a prabusit la pamant din acel copac . Am fugit pe parteea cealalta a copacului impreuna cu Perrie si m-am arunccat in ggenunghi . I-am ridicat capul si i l-am pus pe picioarele mele . Riki o impusase in stomac .
-" Rezista ! " ii spun cand vad ca pierde sange .
-" Sophia , te rog , spunei lui Liam ca il iubesc si ca voi avea mare grija de el , el e motivul pentru are eu inca traiesc ! " spune printre suspine . " Nu il voi uita niciodata , il iubesc prea mult "
-" Nuu ! Taci ! Nu spune asta , tu , tu o sa traiesti . O sa te casatoresti cu el si ve-ti avea o viata perfecta . Veti face copii . O sa vezi totul va fii bine ! ' spun printre lacrimi .
-" Danielle , te rog rezista ! " ii spune Perrie cand vede ca inchide ochii .
-" Louis repede !! " tip la el .
Imediat ce-mi aude vocea se apleaca si o ia pe Danielle in brate si fuge cu ea catre masina . Perrie ma ridica de la pamant si ma scutura de praf .M-am uuitat in jos . Pantloni mei scurti si putin din bluza mea erau patate de sange , la fel si picioarele mele . Sangele lui Danielle era pe mine , ceea ce ma speria mult . I-am promis lui Liam ca o vom gasi , vie .
M-am uitat la Perrie si am izbunit dinou in plans . Ma luat in brate si ma strans tare . M-am uitat prin padure dupa Harry si Zayn , erau de negasit.
-" I-am promis " spun uitandu-ma in gol .
-"V-a fii bine , nu-ti face griji ! " ma linisteste Perrie .
Ei bine nu prea reusea deoarece si ea plangea . M-am uitat in ochi ei , puteam vedea durere si tristete , exact ca si mine .
-" Dute cu Louis , eu raman aici , ii voi astepta pe baieti . " spun hotarata .
-"Dar -"
-" Nu Perrie , nu vreau sa patesti ceva iar . Dute ,te rog !"
-"Ma poti duce te rog pana la masina , imie frica " spune uitandu-se in spate la Mac si Taylor .
-" Bine , dar nu-ti face griji . Deja sunt pe lumea cealalta . In iad " spun dura.
-"Ok " spune firav si incet .
Am luat-o de mana si am dus-o la masina lui Louis . M-am uitat pe geamul din spate si am vazut-o pe Danielle , parea atat de neajutorata . Brusc un nod mii s-a pus in capul pieptului . Era numai vina mea ! Eu trebuia sa fiu in locul ei nu ea ! Nu avea nici o vina . Jur ca Riki o sa pplateasca cu viata pentru asta ! Daca ma duceam la intalnirea aia nenoricita , nu cred ca se ajungea aici. Deci Riki chiar avea dreptate... ? Si de unde naiba a aparut tipa blonda ?
-"Eu , eu ii astept pe baieti . Voi doi fugiti la spital si trimiteti-l pe Niall dupa noi." spun repede.
-"Te sun imediat ce ajungem " spune si porneste masina.
CITEȘTI
Younger sister of Louis Tomlinson [ Harry Styles F.Fiction ]
FanfictionNECESITA MULTA EDITARE , CARTEA A FOST ÎNCEPUTĂ ÎN MAI 2014 ,IAR ACUM SUNTEM ÎN 2017. Iubire , trădare , fericire ,tristețe, furie , dezamăgire , ură ,răzbunare ,crime , dragoste ,secrete , toate acestea doar într-o singură fată. Sophii Hope Toml...